Gå til innhold

Er det faen i meg mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er liiiiiiittt irritert nå!!

Trur u jaggu ikke det sitter noen nede i stua??

Her er det ofte folk, og vi er egentlig veldig sosiale.. Men, siden jeg har myye jobbing denne helga og kun er hjemme for å sove noen timer, har mann og barn reist på hytta.

Når det niiiringer på døra og jeg ligger i min dypeste søvn, og IKKE ønsker besøk gadd jeg ikke engang lukke opp! De fleste bruker jo sende en mld. først:-O

Neida, da banket de på vinduer... Halllloooo, hvis jeg ikke lukker opp døra, hvorfor i helvete skal jeg lukke opp vindu??

Neida, da trasker vi inn verandadøren... Hørte de roopte hallo flere ganger, jeg ble irritert og gadd ikke svare.. La meg være i fred liksom:-p

Neida, nå har mor og to barn SATT seg i stua!!! Og ungene leker nede.. Hva faen?????!! Jeg klikker snart i vinkel.. Kan jo ikke bare gå ned nå liksom:-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gå ned! Faen, så frekt - nå ble jeg irritert på dine vegne;-P

Skrevet

Du sier WHAT!? HALLO? Er den ei venninne av deg eller? Herregud, er det mulig det a? Du klarer ikke snike deg ut da, og late som om du kommer hjem? He he.. Men godegudinheaven, jeg hadde blitt drit forbanna!!

Skrevet

Herlighet!!! Hva slags folk er dette da???

Skrevet

Kødder du eller? Er det mulig å ta seg slik til rette da?

Klart du kan gå ned. Si at du sov og våknet av at det var noen der. Si at du trodde det var innbruddstyver og har ringt politiet.. hehe..

Skrevet

Bare lat som du sover ;o) og ikke gå ned...hehe.

Skrevet

Det du kan gjøre nå er å ringe politiet og si det er inbrudstyver i huset og at du ikke tør å gå ned. Fortell at du våknet av lyder nedenfra og be dem forte seg.

Skrevet

Så frekt, jeg hadde nok trolig sagt fra at jeg var opptatt rett og slett....

Skrevet

Da hadde jeg gått rett ned og spurt hva de gjorde der når jeg prøver å sove.

Går ikke ann å være så frekk vel? Man går jo ikke inn til andre når man ikke får svar på døren.

Skrevet

Haha, ja gjør det. Ring politiet.Tipper hu dama aldri går rett inn mer.

Skrevet

Herregud så frekt. Eg hadde gått ned og sett så søvning og sleten ut som mulig, og sagt at eg åpna ikkje fordi eg trengte fred og må sove.

Skrevet

What... sier nå jeg også.. satt de seg bare i stua når du ikke har åpnet døren for dem..

Hadde gått ned og sagt at du var i dårlig form og sovnet og orket ikke å gå ned for å åpne, og så bedt dem å vise forståelse for at det passet litt dårlig med besøk akkurat nå.

Men hallooooo.... så frekkt da..

Skrevet

Moben min ligger på lydløs nede i veska, men ellers JA! *nesten så du klarte å få meg til å smile*

Jeg klarer ikke gå ned å late som jeg er overraska altså, blir helt rar i ansiktet sikkert.

Faen, de løper rundt og roper om eple.. Grrrrrr!!!! Dra da for helsike svingende.. Jeg er trøtt og grinete!!

Skrevet

Det er noe av det verste jeg har hørt på lenge. Man kan da ikke gå rett inn til folk som "ikke er hjemme". Det får da være måte på!!! Det kalles faktisk innbrudd.

Gå ned og spør hva i huleste hun tror hun kan tillate seg!!

Ellers støtter jeg ideen til poamin!!!

:o)

Skrevet

Håper bare ikke de har ringt til mannen min, og han sagt at jeg sover. Og at de liksom skal sitte der til jeg våkner... *hodepine*

Skrevet

det er det frekkeste.. haaaalloooooo!!

Skrevet

Det er kusina til mamman min med hennes to barn....

Skrevet

haha, huff!! Folk er bra frekke!!

Skrevet

Ring politiet og si det er innbrudd ;o)

At du ikke tør gå ned!

Skrevet

nei men i alle dager, man gjør da vel ikke sånt vel? da hadde jeg heller sendt en meld og hørt om du var hjemme siden du ikke åpnet, og hvis jeg ikke fikk svar så hadde jeg dratt hjem igjen. og ikke gått inn og satt meg ned. nei så frekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...