Gå til innhold

Har barna deres leker hos besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det har de, og det er besteforeldre som har kjøpt det(er mye gammelt skrot der og =P). Svigers har tillogmed eget barnebarnrom =) De har også stoler og smekker. Alt på eget initiativ =) Svigers har tillogmed litt klær og sånt, men det har jeg aldri helt skjønt...=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemor og bestefar har masse leker, huskestativ, sandkasse, vogn, dukker, dukke matstol, dukkeseng, lundeby lekehus, tegnesaker, lego, playmobil, bøker, sparkesykkel, trehjuls sykkel, tråtraktor, badebasseng, flere spill, badmington, dvd, bocca, krokkert og mye mer. Vi trenger ikke å ta med en ting. Noen av tingene er fra brodern og jeg var små, men det meste har de kjøpt inn etter snuppa ble født (hun er 4 år nå). Men det snuppa leker mest med er moderns smykker (de som ligger å venter på at de skal bli hotte igjen*ler*) Liker også å leke i baren dems, serverer både øl og vin, samt noe mat *ler*

Hos farmor, finnes det vel noen gamle vhs filmer, samt tegneblyanter og papir. Så vi tar med leker om vi skal dit.

Skrevet

Ja, det har han.

Hos mamma hadde han masse leker de dro og kjøpte sammen:( De har vi tatt godt vare på.

Hos min far og mimmi (kona hans) har han lego, togbaner, pusslespill,bøker, lotto,sandkasse,sykler,vogn,huskestativ,lekestue, ja det meste...

Og hos svigers har de kjøpt trillebår, biler, lastebiler, bøtte\spand osv.

Alt har besteforeldrene kjøpt! Og ja, han eeelsker å leke med lekene der. Mye av lekene har de arvet og sånn da, men det gjør jo ingenting.

Skrevet

Lekehytte i hagen

Bamser

Dukker

Te servise

Diverse leker som plastdyr og biler

Sandkasse leker

Tegnesaker

Dukkevogn

Sikkert mye annet med som jeg ikke kommer på.

Mamma og pappa har kjøpt alt selv.

I tillegg har hun vogn, seng og annet utstyr stående der til besøk/pass.

Skrevet

Ja, det har han på begge steder.

Både mine foreldre og svigerforeldre har andre barnebarn, så endel leker hadde de fra før. De har også kjøpt inn noe til lillegutt. Noen av lekene er også fra da mannen og jeg var barn :o)

Skrevet

å jada!!!! I hauger å lass.... Svigermor gikk helt bananas da hun fikk vite at hun ENDELIG skulle bli bestemor så da skulle det nemlig ikke mangle på noe! Snuppa har egen lekekasse med leker. I tillegg gikk svigermor til anskaffelse av stellebord, badebalje, reiseseng, vogn, tripptrapp stol....ja..... LITT for mye av det gode kan man si!!!

Skrevet

jepp. mest hos samboeren min sine foreldre. der er det leker fra samboeren min og brødrene hans var små, og litt so ble kjøpt inn "til" første barnebarn på 12 ( treklosser, bøker, ball, osv ) . i tillegg har dem bleier, tutekopp, smekker, bilstol , og høystol.

hos mine foreldre er det duplo, en gåbil, bamser og litt annet småtteri... bleier, smekker og litt annen småtteri.

veldig kjekt egentlig......

Skrevet

Ja hos mine foreldre er det mye. Og alt er slikt som de har fra vi var små, eller som de har kjøpt selv. De har også sprinkelseng.

Skrevet

JA! Masse!

Farmoren og farfaren hennes har bare henne som barnebarn foreløpig, og hun har det meste,

De har til og med meldt seg inn i bokklubb for barn så hu får egne bøker der oppe :)

De har et veldig godt forhold, og vi er ofte der oppe og de spør ofte om å passe henne.

Pappa og de har også masse leker, og der er de snart 7 små under 7 år! (

Mamma lever ikke lenger, så det er pappa sin samboers barnebarn)

Skrevet

Ps: Ho har også egen tannbørste, bleier, klær, pysj, seng osv der så vi slipper å drasse med alt når ho skal passes der.

Vogn og.

Skrevet

Hos mine foreldre er det masse leker (både inne og uteleker), bøker, dvder, masse klær/ sko/ utedresser, en vogn, en trille, alt av bleier /stellesaker, og en ekstra bilstol. Hos svigers er det kun litt leker, et par bøker, en smokk og barneservise.

Skrevet

Det meste som står hos besteforeldre er også kjøpt av besteforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...