Gå til innhold

Hvor langt er du på vei og hvor mye har du gått opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

er 33 uker på vei med 11 kilo .. føler at jeg har masse vann i kroppen pølsefingre å føtter.. stemmer det at man går mest opp di to siste månedene? eller er det bare bebien som legger på seg mest? hadde litt ekstra fra før av, prøver å ikke la panikken ta meg men synes d er trist å gå for mye opp viss man egentli ikke trenger d... stemmer det at undervektige går mere opp en ,normalvekt !overvektige... ?

Jeg er i uke 33+4 og er fortsatt -0,5kg.

Gikk ned veldig mye på utrolig kort tid, uten at jeg var noe dårlig. Har fortsatt ikke lagt på meg like mye som jeg veide før jeg ble gravid. Er fornøyd med det, hadde nok et par kilo for mye å drasse på...

Er 35 uker og har gått opp 12 kg. Sluttet å spise godteri for to måneder siden, for da la jeg veldig fort på meg og følte meg nesten avhengig av godteri. Forøvrig får jeg veldig vondt i bekkenet av å gå mer enn 5 minutter, så jeg er megapassiv):

Hei:-)

Er 32+4 og har snart gått opp 10 kg Er førstegangs så har ingenting å sammenligne med, men har ikke fått vann eller noe så langt, så jeg har det ganske så greit med vekta som er kommet. Antar jeg "gror" litt framover ja sukk og akk hehe;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...