Gå til innhold

Hvor langt er du på vei og hvor mye har du gått opp?


Tobarnsmor i januar=)

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg for mye vet jeg.. Er i uke 32 og har gått opp 14kg:( Jeg spiser mye sukker. Det må være grunnen.. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34 uker og har lagt på meg 20 kg...hehe...ganske mye! Men mye av det er vann da....har så mye vann at jeg snart ser ut som en ballong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt å høre at det er fler enn meg som ser hoven ut! Jeg har "morra-tryne" helt frem til kvelden jeg. Er skikkelig hoven i både ansikt, føtter og fingre hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 32 og har lagt på meg 14 kg.. Er en del vann her også.. Men jeg har gått opp lite nå i forhold til forrige svangerskap så jeg er fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del er det akkurat som piamamma :)

 

32 uker og opp 14 kilo, men forbedring i forhold til forrige runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 uker på vei idag og gått opp 7 kg, mindre enn forrige gang og det er jeg godt nøyd med. Men de siger nok på etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 + 5 og 14 kilo. Hadde nok et par kilo ekstra fra jul og nå har jeg i tillegg vann i ben og fingre. Forventer å stoppe ved 16-18 kg.

 

Tipper jeg har en stor gutt i magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 34 uke, har gått opp 3 kg. :-) ganske fornøyd med det! blir mindre å ta av seg etter fødselen... men er jo fortsatt 6 uker igjen, mye kan skje på den tia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34 uker og har gått opp 14.6 kg! Syntes selv at det er bra,i mine to forige sv skap gikk jeg opp 28 og 23 kg! Håper på å være under 20 denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 36 og har lagt på meg 15 kilo, kommet endel vann med denne varmen tror jeg...

Plutselig lager strikken rundt anklene dype groper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 33 uker på vei med 11 kilo .. føler at jeg har masse vann i kroppen pølsefingre å føtter.. stemmer det at man går mest opp di to siste månedene? eller er det bare bebien som legger på seg mest? hadde litt ekstra fra før av, prøver å ikke la panikken ta meg men synes d er trist å gå for mye opp viss man egentli ikke trenger d... stemmer det at undervektige går mere opp en ,normalvekt !overvektige... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 33+4 og er fortsatt -0,5kg.

Gikk ned veldig mye på utrolig kort tid, uten at jeg var noe dårlig. Har fortsatt ikke lagt på meg like mye som jeg veide før jeg ble gravid. Er fornøyd med det, hadde nok et par kilo for mye å drasse på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35 uker og har gått opp 12 kg. Sluttet å spise godteri for to måneder siden, for da la jeg veldig fort på meg og følte meg nesten avhengig av godteri. Forøvrig får jeg veldig vondt i bekkenet av å gå mer enn 5 minutter, så jeg er megapassiv):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Er 32+4 og har snart gått opp 10 kg Er førstegangs så har ingenting å sammenligne med, men har ikke fått vann eller noe så langt, så jeg har det ganske så greit med vekta som er kommet. Antar jeg "gror" litt framover ja sukk og akk hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 + 6 uker og ned 12 kg. Men så har jeg gallestein i tillegg. OG null fett på meg. Pluss at jeg tilbrakte de første mnd med oppkast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...