lillebror er " forsinket" Skrevet 26. juli 2008 #52 Skrevet 26. juli 2008 Nei, den var til deg kokkelimonke... Piano er vanskelig aa finne ut av. Maa vel kun vere at du liker aa spille piano :-/
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juli 2008 #53 Skrevet 26. juli 2008 Morsom denne, så hiver meg på Piano: Første assosiasjon er en glad og munter person. Så kommer uttrykket "å ta det piano" , som vi sier om å ta det med ro, så da får jeg en glad og munter person som tar det litt piano
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #54 Skrevet 26. juli 2008 Til lillebror er fosinket.. Jeg er litt distre og litt glemsk nå som jeg er gravid især, kaller det for pre-ammetåka, og desverre så kan den vare med små innfall resten av livet hehe.. Jeg er nok til tider barnslig og leken. Men alt til sin tid. til PIANO: Ja ditt nick var litt vanskeligere å finne ut av, men tenkte kanskje at det var fordi du spiller piano, men så tenkte jeg på at du kanskej liker å ta det/ting "piano", altså at du er veldig rolig og stille, tar alt som det kommer, og har en "alt ordner seg, bare slapp av" filosofi. Og ikke på noen negativ måte, men at du alltid finner løsninger:)
piano♫ Skrevet 27. juli 2008 #56 Skrevet 27. juli 2008 Hehe...dere har litt rett alle sammen, faktisk. Stille og rolig er jeg ikke, men ellers var det ganske riktig. Spiller piano, "tar det piano", det meste ordner seg her i verden, og glad er jeg nok også :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå