Gå til innhold

Nick og assosiasjon - en liten selskapslek

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lillebror er forsinket*

Ser for meg ei mor med mørkt hår som har en liten mørk baby bult i fanget. Han har blå sparkebukse på. Han henger i puppen mens de store barna driver med sitt. Tror du stor koser deg med bebisen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.....det er meg i morgen. Akkurat nå er jeg helt pumpa etter en slitsom vakt på jobb, og sitter å trykker i meg potetgull og brus. Sånn rett før leggetid så jeg er sikker på at det legger seg rett på hofta, luuuurt!!! ;o)

Skrevet

Jeg er blond, og gutten min kler jeg i masse farger. Er ikke helt for rosa jenter og lyseblaa gutter.Ellers saa koser jeg meg masse med alle gutta :-)

Da jeg gikk noen dager over termin med sistemann, sa han paa 8 at det ikke gjorde noe for han var bare litt forsinket. og etter det har jeg bare ikke skiftet nick...... alt for mye arbeid :-P

Skrevet

Gid hadde det lagt seg på hoftene. Her legger det seg på magen. *drømmer om større hofter og større rompe*

Håper dere får en toppers ferie:-)

Skrevet

Takk, takk, det får vi sikkert. :o)

Skrevet

NoDoubt forbinder jeg med "Don't speak", begynner alltid å synge den inni meg når jeg leser nicket ditt. Alternativt tenker jeg "ingen tvil", noe som kan minne om en heller sta person.

Skrevet

oktaviastar - forbinder det med oktan, altså bensin. Oktaviastar må være en som elsker noe bensinstasjonsrelatert...?

Skrevet

Enda en pels - leser jeg når jeg ser nicket ditt...

Skrevet

Lillebror er vel etterpåklatt og? Syns det nicket er kjempe søtt i den forbindelsen:-)

Skrevet

Susa... er du susete i hodet? er min første assosiasjon.

Skrevet

Nicket mitt stammer fra NoDoubt tidene ja. Har hatt det på nettet siden jeg var 17 år og klarer ikke å bytte. Teiteste nicket ever men det er meg!

Jeg er utrolig sta og. Bare spør gubben;-)

Skrevet

Thia

alkohol - er det ikke en drink som heter Tia Maria?

Skrevet

Du får sende gubben inn her så jeg kan spørre han!

Skrevet

Så ikke denne før nå jeg... Er en likør som heter Tia Maria ja. Men Thia er ikke derifra altså, er nesten navnet mitt:0)

Skrevet

Det sier vel mest om tankegangen min...

Skrevet

Hehehehe;D Må du ha det skriftlig?

Ville jo ha meg ny mobil og det fikk jeg;-)

Pleier å si til han at det ikke er vits i å diskutere for jeg får det som jeg vil tilslutt uansett;-) Med tanke på ting jeg vil ha/kjøpe.

Skrevet

jeg tenker også på dont speak når jeg ser nicket til NoDoubt... forøvrig en veldig fin sang.

Skrevet

Vil gjerne melde meg inn i klubben om storre rompe.....

Skrevet

siden det har kommet saa mange nye dytter jeg paa denne :-)))

Skrevet

Jeg vil å være med.. Men fant ingen som ingen hadde "tippet" på.. Men hvem tror dere jeg er?

Skrevet

Tenker på spillet Kokkelimonke, jeg. Samt at du er litt smårar på en positiv måte, tenker mye og er rask i replikken?

(bare ut fra nicket, altså...)

Skrevet

Glemsk og distre er vel det jeg tenker naar jeg ser nicket ditt. Maa vel ha med barnslig og leken ...........

Har lest masse av det du har skrevet, saa jeg tror ikke det passer:-/

Skrevet

Så god du var:) Traff veldig godt på mange punkter. Jeg er nok litt smårar ja, mange som mener jeg har rare ideer og "ler" av meg/ til meg.. Mannen min bruker bare å riste på hodet av meg, og skylde på at resten av familien min er likedan... tenker en del ja og er av og til litt for rask i replikken. Nicket kommer av spillet, jeg elsker å spille og det er ett utrolig kjekt spill..(hater å tape)

Skrevet

Var den til meg eller til Kokkelimonke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...