Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #26 Skrevet 21. juli 2008 Synes det var en merkelig problemstilling jeg!! For elsker man virkelig noen, så har ikke størrelsen noe å si!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #27 Skrevet 21. juli 2008 Det har da ingen betydning! Elsker du ham, elsker du tissen hans også, stor eller liten. Men jeg tipper du ikke er så glad i ham, siden du tar dette temaet opp her. Stakkars gutt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #28 Skrevet 21. juli 2008 De her som påstår at str ikke teller har helt sikkert mann med sossis ja.. He he.. Godt dere forsvarer deres menn da, men innrøm nå fakta!! JA STR TELLER; JA, menn med små tisser kan man dumpe med GOD grunn.. Noen jenter er jo ikke så opptatt av sex, de kan jo ta de mennnene vi med sexbehov ikke vil ha Hilsen meg som er ELSKER min manns 18 cm <3
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 21. juli 2008 #29 Skrevet 21. juli 2008 Kan vel hende forholdet er så ferskt at man ikke har kommet til det "elsker" stadiet enda vel? Nei jeg er enig med mange andre her, er hammeren liten og hamrer dårlig kan det fort bli støv på sexlivet og da ville ikke akkurat forholdet fungert i lengden uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #30 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er anonym 13.51, har mann med STOR, men mener fortsatt at det ikke er størrelsen det kommer an på. Er dere så fantastiløse at dere ikke kan ha et godt sexliv om mannens tiss er litt i minste laget, bør dere kontakte sexolog. Og er dere så hjernedøde at dere lar tissens størrelse avgjøre om dere skal forkaste en mann som ellers er perfekt på alle andre måter, så fortjener dere ikke bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå