TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #26 Skrevet 20. juli 2008 ok... kanskje de har sluttet å selge dem da. Jeg kjøpte nemlig der i januar husker jeg. Huff, jeg skjønner deg godt! det er ikke noe moro når man bare må gå å vente:o( Men du må ikke gi opp, en dag blir det din tur og! ) Jeg har fått sånn skikkelig vondt i bekkenet i natt jeg da, sånn jeg pleier å ha rett før mensen. Våknet flere ganger og visste ikke hvordan jeg skulle ligge for at det ikke skulle gjøre vondt... sist gang jeg hadde det så var jeg sikker på at det var mensen som kom, men 2 uker etter de smertene så kom mensen, så det var da EL. Tror du jeg blir frustrert eller? Tenk om det er EL i dag da??? blir jo helt paranoid her.... hihi... Får iallefall lure med meg mannen i seng i kveld. Nå er han fyllesyk og ligger på sofaen her...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #27 Skrevet 20. juli 2008 He he, kanskje det er el ja. Jeg pleier å få ilinger nedover låra i tillegg til magesmerter. Men bare magesmerter nå. Eller ikke akkurat nå, nå bar prikker det i puppene:( Du får gå og ha sex. Jeg skal spise:(
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #28 Skrevet 20. juli 2008 herregud, det er jammen ikke godt å vite atså!!! Tror vi begynner å gå helt fra forstand jeg... hehe... Jeg måtte kjenne på livmortappen nå jeg da. Lovet meg selv å aldri begynne med det, men etter 6 mnd med prøving så måtte jeg bare se om jeg fant den. Hittil har jeg bare funnet den langt nede... men i dag er den langt oppe, hard og lukket(tror jeg)...??? skjønner ingeting jeg! Blææææææææææ... Blir ikke noe sex med fyllesyk mann vettu..hahahaha... han ligger her som et slakt! Nå får jeg sette i gang å begynne på søndagsmiddagen. Er jo skikkelig søndagsvær, så da må jeg lage stek:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #29 Skrevet 20. juli 2008 Hard tapp er bra vet du:) Jeg er helt i ørska her. Har så vondt i tannkjøttet og er helt slapp. Jeg tror jeg skal legge meg.
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #30 Skrevet 20. juli 2008 Ja, det er kanskje det? skjønner ikke noe jeg! Hard, lukket og høyt oppe rett før mensen eller ved EL, det stemmer jo ikke... og testene er jo negative. Når trekker den seg opp i forbindelse med graviditet tro? Kan liksom ikke tro det er det heller. Den har trukket seg opp i løpet av natten og i tillegg har jeg fått disse smertene i bekkenet og låret. Jeg blir gal jeg snart! Huff...slitsomt med masse symptomer, om det ikke har noe for seg. Egentlig høres det jo ut som om du er gravid spør du meg. Vi får håpe litt til altså! )
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #31 Skrevet 20. juli 2008 Ja, i teorien er vi jo gravide. he he.
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #32 Skrevet 20. juli 2008 Jupp... hahaha... optimismen lenge leve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå