kaos83 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 lykke til i morgen:) jeg heier på deg:) jeg håper sånn for deg..
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Tusen takk for lykkeønskningene:o) Dumme meg turte/ville ikke teste i dag allikevel... Har ikke noe særlig på følelsen av at det er noe på gang skjønner du, og mannen min sier at han ikke tror det han heller og at jeg burde vente med å teste, for tanta er sikkert bare forsinka igjen... Hmmmmm... men i morgen så må jeg teste om hun ikke har kommet, for jeg har kommet inn på skolen og må bestemme meg for om jeg skal søke permisjon på jobb eller si opp etc,hvis jeg ikke er gravid. Spennende dager dette! Blir helt smådårlig jeg! Men det er veldig koselig å vite at du heier på meg, og at du håper det sitter en spire hos meg... takk for det! Blir spennende å se om tanta dukker opp i løpet av dagen, eller om det kanskje blir en positiv test i morgen... Du får ha en fin dag da fomle!
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Klarte ikke dy meg allikevel jeg... tok en billigstrimmel nå, 2 timer siden jeg tisset sist, 1 dag over IKM, og den ble negativ. Ikke så mye som en antydning en gang:o( Blææææææ...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Tussemor: Sorry at jeg bryter inn her... Hvilken skole er du kommet inn på? Æsj, kjedelig dette her, med at det er vanskelig å planlegge, synes ihvertfall jeg... Lykke til i morgen! Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Velkommen i den dunkle klubben. Jeg skal forresten studere fra høsten, men prøver på baby allikevel:) he he.,
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 A1973... Det går bra det:o) Jeg er kommet inn på sykepleien... veldig vanskelig å planlegge ja. Skulle ønske at spira satt på første forsøk, det hadde vært så mye enklere, for da hadde jeg ventet med studier til vi hadde fått et par barn. Men det nytter jo ikke å planlegge sånt når en ikke blir gravid. Kan liksom ikke sette alt på vent heller føler jeg. Kjipt med negativ test altså( Litt skuffa nå kjenner jeg:o( Takk for lykkeønskningene! Får vel ta en test til imorgen... Masse lykke til til deg og! Håper spira sitter fort:o) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 meg & lille vampyr... Jeg har vel for søren meg ikke søkt medlemskap i den teite klubben... må ha skjedd en misforståelse!!! ;o) huff... håper vi kommer oss videre sanrt! ok... jeg har tenkt til det jeg og, men det er litt skremmende siden vi har barn, masse lån og jeg har en fast jobb... blir jo fort 20000 mindre i måneden:o/ Men vi får det nok til! hva skal du studere da?
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Vi har jo ikke huslån enda da, men er en del utgifter allikevel. Jeg kom ikke inn på det jeg ville, så da blir det studium i adm. og ledelse. Med en evt permisjon midt i (håper vi).
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Ok:o) ja, det blir jo utgifter uansett! Æsj, så kjedelig da! hva ville du inn på egentlig? Jeg kunne tenkt meg adm. og ledelse og. Hvor skal du gå da? jeg skal gå på høgskolen i vestfold jeg da:o) ja, vi får satse på permisjon midt i. men hva gjør man da... begynner man på samme sted i studiet året etter da eller? Synes det virker så kaotisk med studier og graviditet innimellom, men det er nok bare tull;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Tuller du? Bor du her du også? Jeg skal jo ta det på HiVe:) Ville egentlig ta øk. og ledelse ved HiO, men kom ikke inn. Skulle vel kanskje godt gjøres med 20 plasser og krav om 61 og 62 poeng for å komme inn. Jeg var nærme, men ikke helt inne... Om du blir gravid så må du si ifra så kan vi arrangere treff vet du! Hvor bor du hen?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Hei, Sorry at jeg bryter inn igjen... Men hva er økonomi og ledelse, er det videreutdanning? Høres kjekt ut! Og gratulerer til dere begge, med skoleplassen. Dere vet at dere kan få utsatt plassen et år? Da jeg kom inn på sosialhøyskolen var sønnen vår 6 måneder. Da fikk jeg en legeerklæring på at jeg måtte få utsatt plassen min, og det gikk helt fint, men jeg begynte på univ. istedetfor. Idioten meg, som hadde tatt opp fag i to år for å komme inn på sosionom, og så ombestemte jeg meg 2 uker før skolestart. Angrer ikke, men litt dårlig planlegging. Jaja, jeg har GODE karakterer nå da! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Hvorfor skal jeg utsette plassen? bedre å gå et semester og så evt ta permisjon og så ta siste semester? Øk. og ledelse er ved HiO. Ja, det er videreutdanning. Eller for slike som meg, som har 4 år med samf.fag fra universitetet, men trenger noe mer yrkesrettet:) Men kravene for å komme inn er høye (61,6 poeng på heltidstudiet) og det er kun 20 plasser på heltid og 20 på deltid. Derfor jeg ikke kom inn.
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 A1973 Takk for det! Vil ikke utsette plassen, for jeg vil komme i gang. Men det er jo et alternativ da:o) Hehe... tror det er mange som ikke helt får bestemt seg når det gjelder studier. Det er derfor jeg har jobbet i 7 år nå. Men nå har jeg endelig bestemt meg, og da går det med noen år til med studier,så det erbest å komme igang med en gang:o) Ei venninne av meg har brukt 5 år på forskjellige studier, så det er jammen ikke enkelt! Godt du ikke angrer da:o) Deilig med gode karakterer da!
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #14 Skrevet 19. juli 2008 meg & lille vampyr ja, jeg gjør visstnok det;o) Har forsåvidt alltid gjort det...hehe... nå bor jeg i Stokke,men jeg føler jeg hører hjemme på Nøtterøy, som jeg er fra. Du da? Ja, da blir det vanskelig å komme inn... det er høyt krav ja! MEN hvorfor ville du ta det der og ikke her på førstevalg? Du skal nok få høre det om jeg er gravid:o) Du får si ifra hvordan det går og da!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #15 Skrevet 19. juli 2008 Meg og vampyren: Øh, sorry, aner ikke hvorfor du skulle utsette plassen... Jo, jeg tror egentlig at jeg tenkte på meg selv, hvis det hadde vært meg. Jeg måtte antageligvis ha utsatt den fordi jeg kommer til å bli sykemeldt fra første dag. Var vel det jeg tenkte på, tenker ikke på at ikke alle blir syke! Og ja, økonomisk er det best om du får studert i seks måneder før du får babyen. Åh. Øk. og ledelse høres kjempeinteressant ut! Jeg har 2,5 år med samf. faglige fag fra univ, men hoppet av for å bli selvstendig næringsdrivende. For to år siden kom jeg inn på Øk. Adm. på høyskolen og tenkte at jeg kunne prøve å jobbe 150% og studere 100%. det gikk i to måneder, da gikk jeg med konstant hjertebank og dårlig samvittighet. Måtte velge og valgte bedriften min. MEN det var utrolig interessant og jeg kunne godt tenke meg å studere det senere. Fordelen for meg er at jeg jo har hatt en del av teorien i praksis, da jeg både har hatt ansatte og gjort alt regnskapet selv. Hmmm... Kan det stemme at de har økonomi og ledelse ved NHH også? Jo, jeg tror det, mener jeg sjekket det opp for en stund siden. Uansett, jeg misunner deg veeeeldig som skal begynne å studere (igjen?). Har du jobbet mellom studiene og nå? Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #16 Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg også kjenner mange som har jobbet noen år før de endelig finner ut hva de vil bli. Jeg er fortsatt litt i tenkeboksen (se svar til meg og vampyr). Kunne godt tenke meg å studere igjen, men foreløpig har det blitt med mitt lille "stunt" for 2 år siden. Har du tenkt å ta videreutdannelse til jordmor eller helsesøster? Jordmor høres veldig kjekt ut, men jeg kan ikke fordra hverken sprøyter eller blod...:-D Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #17 Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg leste dette... men det er aldri for sent vettu! Jeg skal bli jordmor ja:o) Er litt pysete for blod og sprøyter jeg og, men jeg satser på at jeg vil lære meg å takle det! Jeg gleder meg masse! Du får ha en fin dag! jeg må farte i butikken nå... venter besøk i kveld, og tenkte å bake en gulrotkake til de kommer. Jentekveld vettu... må ha noe godt da! ) kose deg!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #18 Skrevet 19. juli 2008 Ja, blir jo å studere igjen. Har bachelor i sos.ant + 1 år med masteremner i sos.ant fra før av. Kan sikkert ta liknende fag ved NHH, men jeg bor dessverre ikke ved NHH mer. Hadde jeg tenk slik som dette da jeg bodde i Bergen i fjor så Helt enig i at det er lurt å studere så lenge som mulig selv om man evt blir gravid. Har jobbet litt mellom, men har også vært ledig ( 4 år fra universitetet er vanskelig å få jobb med hr, var lettere i Bergen) og har jo hatt en permisjon også da.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #19 Skrevet 19. juli 2008 Jeg bor i Tønsberg, men er egentlig fra Horten. Har bodd i Porsgrunn i 8 år + Bergen 8 år mellom Vestfoldoppholdene mine:) Hadde mest lyst på den ved HiO fordi jeg syns fagene virket mer konkrete å ha sammen med de fagene jeg har fra før. Men adm og ledelse blir sikkert bra det også. De har ledige plasser vet du, om du ombestemmer deg;) he he.
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #20 Skrevet 20. juli 2008 hehe... kanskje vi vet hvem hverandre er da;o) Ok, skjønner den. Jeg vil studere nærmest mulig jeg, så sant studiet er ok da:o) Så da blir det her... adm og ledelse blir nok fint vettu... tenkte eventuelt å ta det etter det andre, noe som tar noen år;o) men om jeg ombestemmer meg så får du beskjed. Godnatt!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #21 Skrevet 20. juli 2008 Joda, men er jo et stykke å ta buss uansett, så syns ikke forskjellen er så stor jeg:) Tog i litt over en time eller buss i 30 min, he he:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #22 Skrevet 20. juli 2008 ja, det er jo sant da:o) Testet forresten negativt i dag på CB....
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #23 Skrevet 20. juli 2008 Nei, faen heller da! Jeg har ikke noen CB. Hvor kjøper man de hen her egentlig`? på mitt nærmeste apotek har de bare QR...
TusseMor07&09&14 Skrevet 20. juli 2008 #24 Skrevet 20. juli 2008 jupp... det var skikkelig dritt!!! hmmmm... jeg har kjøpt CB på billigetester.com jeg... Jeg har ikke sett vanlig CB på de apotekene jeg har vært på,men de har den digitale i farmandstredet og på utsiden, og på kilen(medisinske senteret).
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2008 #25 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har bare brukt det apoteket inne på farmanstredet, der så jeg ikke den digitale, men jeg kan jo kikke ute:) Sukk, merker at jeg er veldig motløs nå. Bare negative billigtester og har bare lyst å gi opp allerede. drit er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå