pia_1 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 vi har valgt og beholde. Jeg lurer på om noen her har barn med dette syndromet og kan gi meg noe info ang dette. Jeg har felt noen tårer for det var ikke dette jeg hadde forestilt meg. Ikke i min villeste fantasi faktisk. Uansett jeg gleder meg utrolig over dette svangerskapet.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 åååå.....gratulerer med baby i magen!!! Du kommer til å få verdens skjønneste baby:) Ville bare si at du/ dere må melde dere inn i foreningen for foreldre med barn med down. ups&downs tror jeg den heter!! Sjekk også sidene til Frambu. Mener det står mye info der. Det blir nok mange tunge tak og en evig papairmølle dere skal igjennom. men for en glede disse barna gir. Smiler bare jeg tenker på det!! Lykke til med sv.skapet:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Har ingen erfaring, men vil bare gi deg en stor klem! Det er klart dette ikke blir sånn som du forestilte deg og det er lov til å bli lei seg. Det er en tøff avgjørelse uansett hva dere hadde bestemt dere for. Det eneste jeg kan si er at barn som kommer inn i livet med en litt anderledes bagasje får en helt spesiell plass i hjertet til alle rundt seg. Stor klem fra
Labambie Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ville bare si gratulerer så masse med svangerskapet og valget!! :-) Jeg tror det å få et barn med Downs er både utfordrende og vanvittig takknemmelig. Helt sikker på at det kommer til å gå kjempefint!!! Vet dere kjønn eller? Er jo ganske spennende det også!! :-) Uansett, gratulerer så masse med den lille nok en gang og håper resten av svangerskapet går fint!
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Sender en klem og vil bare si gratulerer med graviditeten:) Barn med Downs syndrom er veldig søte synes eg, og dere kommer til å oppleve mye glede med dette barnet. Fortår du er litt i sjokk og har fellt noen tårer, det er ikke å vente annet når du får vite at ikke alt er A4 og helt normalt. Det er jo det vi ønsker å høre. Fikk du vite dette på vanlig 18 ukers UL? Tørr eg spørre hvor gammel du er? Synes dere er tøffe. VELDIG bra du beholder barnet!!!
PAVEEL Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 heisann:-) og gratulerer med graviditeten! i barsel gruppa mi er det ei dame som fikk en sønn med downs, verdens herligste gutt! min pode er født 5.aug 06 og han 22.aug 06. arti å se utviklingen på han, spesiellt det at den er ganske lik:-) og tanta til smågutta mine har downs, hun er ei 16 år gammel jente nå som skal flytte for seg selv og begynne på vgs, seff får hun assistent og sånt. er lov å felle noen tårer for dette mams07, men sånn som du og skiver, du gleder deg utrolig over dette svangerskapet:-) disse barna er spesielle, men aldri opplevd noen mennesker som utrykker så mye glede over livet og hverdagslige ting som de:-) og samfunnet er heldigvis kommet så langt at de ser på disse barna som en ressurs istedet for en belastning:-) klem!!!!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har jobbet med barn med downs i barnehagen, og de er rett og slett fantastiske! Ja det er mye jobb til tider, men ingen gir så mye tilbake som nettopp disse barna! Gratulerer så utrolig mye med den lille, og lykke til videre
Honningmelon Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer så mye med bebisen :-) Det kommer til å gå kjempefint :-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 gratulerer så mye med babyen!!! du får google litt å se hva du finner, er nok masse å lese seg til!! Lykke til i hvertfall!!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer med graviditeten Jeg skjønner godt at dette er et sjokk og en sorg. Jeg har en jente med downs i familien. Hun har gitt sine foreldre andre utfordringer enn de andre barna, men en større solstråle skal du lete lenge etter. Den jenta sprer så mye latter og glede og er en sann fryd å være sammen med. Lykke til
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 http://www.upsanddowns.no/ http://www.downsyndrom.no/ http://downsnett.komsa.no/ bare litt informasjon......verdt å sjekke ut!!!
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Jeg vil åsså sende deg og dine en kjempe god klem.. Og Gratulere så masse med Babyen i magen:) Jeg har jobbet i 6 år med barne som har Downs og jeg skal love deg at såååå mye kjærlighet de barna gir er bare HELT fantastisk... Er ikke slik situasjon noen ser for seg men man må tenke posetivt og tenk at dette barnet ikke bare gir dere masse men det samler familien veldig. Dere blir nok nød til å få masse hjelp i tiden etter barnet er født jeg personlig tenker at dette er det verdt.. Sikkert en veldig veldig tong beskjed å få at barnet ditt/deres har dette syndromet. Jeg vil bare si at dette var et kjempe tøft valg og at dere er mega tøffe:) Stå på stor klem fra meg
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Stakkars dere. Jeg hadde ikke fullført svangerskapet så all ære til den som faktisk velger det. Lykke til!!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Spar deg.......hva er det for en komentar????
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 Min mann sier umiddelbart at det er et utrolig tøft valg å ta. Han er storebror til en gutt/mann med downs. Jeg vil bare ønske deg lykke til i massevis. Jeg vet en hel masse, ikke om papirmøllen, men mulige praktiske løsninger i hverdagen og slikt og skulle du trenge det er jeg en god lytter/leser også Du er beintøff, det er et fantastisk valg du har gjort. Og et barn med downs gir deg både gleder og utfprdringer vi med "vanlige" barn ikke kan forestille oss:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer med graviditeten og et flott valg! Ønsker dere lykke til videre. Stor klem,
Northernlights Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer med babyen =o) Jeg hadde også valgt å beholde, hadde jeg stått overfor det valget. Uten tvil. Jeg er helt sikker på at du kommer til å få verdens søteste baby. På youtube ramla jeg over en gutt som heter Lukas, som har downs. Han var knallsøt =o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 det var utrolig koselig skrevet råååsa-på-tjukka:D men det er helt sant!!! de gir enormt mye glede!! har jobbet med flere barn med downs.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 Et flott og sterkt valg du har tatt, mange lykkeønskninger går deres vei :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 Så bra at dere har tatt det valget og at du gleder deg over svangerskapet! Den lille er heldig som har dere til foreldre Ønsker dere all lykke fremover. Stor klem
Nit@™ Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 Gratulere med baby i magen. Et utrolig flott valg dere har gjort, og sikkert et tøft valg også. Men jeg tror faktisk jeg hadde valgt det samme om det hadde vært meg. Hvorfor skal man velge vekk et lite barn, som trenger deg, selv om det er forskjellig fra "normalen" Mange med downs fungerer jo godt. Går på skole, jobber, bor alene osv... Du er et kjempeflott menneske mams 07 Og gratulere igjen med en flott baby i magen ;o)
xxxJulianexxx Skrevet 18. juli 2008 #22 Skrevet 18. juli 2008 Lykke til mams 07. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg også valgt å beholde babyen. H*n kommer til å bli verdens peneste baby.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. juli 2008 #23 Skrevet 18. juli 2008 Spar meg? Synes ååååå så søte kommentarer er 100 ganger mer tragisk. Jeg er ærlig og har faktisk lov til det. Har du et downs barn selv?
3 rosa og en blå Skrevet 18. juli 2008 #24 Skrevet 18. juli 2008 Jeg var gravid med en liten gutt som hadde dette, men jeg mistet når jeg var 6 mnd vei. Jeg gledet meg veldig over han,, men jeg viste fra første stund at jeg ikke ville få han hos meg så lenge da han hadde en veldig vanskelig hjerfeil tillegg til downs. Dette er 13 år siden og jeg tenker faktisk på han vær dag og savner han veldig mye. Du kommer hverfall få masse utforindringer og glede fremover og jeg synes det er bra at dere har valgt å beholde det for h*n har like rett på livet som et frisk barn. Masse lykke til
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #25 Skrevet 18. juli 2008 Skjønner du har hatt noen tanker rundt dette. Jeg har heller ingen erfaring og kan dessverre ikke gi noe info, men ønsker deg lykke til i svangerskapet og videre med babyen. Så fint at du har slått deg til ro med tanken og klarer å glede deg! Man kan dessverre aldri forsikre seg for noe her i verden, og det å få et barn med downs tror jeg tross alt er noe av det bedre når det først skal være noe annerledes med barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå