Gå til innhold

Jeg er 24, han 49....shit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nok sikkert funke, men du må jo se litt lengre enn kjemi, greit sexliv, forelskelse og alt det der. Om det skal fungere i det lange løp (noe som bør veie tungt, siden du har barn?) er det jo en fordel at dere har det fint på andre, minst like viktige områder. Er han omtenksom, holdninger, bakgrunn, familie rundt, osvosv

Og så er det nå engang sånn, at når du er drøyt 40, så bikker han over 70 år.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er 49, og han fortalte meg han var sammen med ei som var så ung engang, at han kunne vært faren hans. Det varte ei uke, fordi han var totalt ukomfortabel med hele greia.

Og en annen ting, om man skal satse på "hele livet sammen", så kommer du mest sannsynligvis til å være den som hjelper han med alt, når han blir gammel (eldre).

Når han er 70, er du nesten på min alder. Og jeg synes ærlig talt det er en litt ekkel tanke, om min mann var 70 nå..

Men for all del..dere er begge voksne, og må finne utav det selv.

Skrevet

Mangemillionær ja.... da har du jo sikret fremtiden hvertfall når du blir tidlig enke! :)

Skrevet

Jeg har vært sammen med en som var 12 år eldre og det fungerte helt fint i starten. Men som jeg har sett på mange lignende forhold så ender det som regel at man er helt på forskjellige stadier i livet. Han ville gifte seg, få barn, slå seg til ro, jeg ville utforske verden, forsøke ut forskjellige yrker, tilbringe tid med venner. Noe annet som ergret meg var at vi aldri fikk utforsket ting på samme tid, hvis jeg f.eks hadde en opplevelse på arbeidsplassen så hadde han alltid opplevd det 20 ganger tidligere. Da følte jeg det ble litt sånn pappa-datter forhold der han skulle fortelle meg hvordan ting fungerte. Med min nåværende mann som kun er et år eldre så har vi på en måte vokst opp sammen, ønsket de samme ting så og si samtidig og opplevd ting på samme nivå. Det fungerer nok forskjellige for forskjellige folk men siden du er såpass ung som 24 ville jeg vært skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...