Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytte litt på den her eg, sjøl om eg regne me du ikke e så aktiv her inne no når du har mamma på besøk:)

Her ser alt bra ut så langt, e 9 fullgåtte i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på dere! Jada, jeg er her,men det har vært travle uker, så har ikke hatt så mye tid til pc'en.. men nå roer det seg fremover, så nå skal jeg være litt mer aktiv!

Så bra å høre at dere har det greit og at alt ser ut til å være som det skal! Her går det også bra, har en og annen "kvalmedag" innimellom, men kan ikke klage. Verre er det at jeg er så ufattelig trøtt og sliten hele tiden, føler jeg kunne ha sovet hele døgnet.. får ikke gjort så mye annet enn å gå på jobb og føler meg veldig uvirksom. Og synes litt synd på mannen min som har en så ubrukelig kone for tiden.. men satser på at det blir bedre etterhvert!

Ellers har jeg vært til første legekontroll og alt så greit ut der. Har i tillegg vært til legen en ekstra gang for å skaffe meg attest på at jeg bør få slippe nattevakter, så nå har jeg jobbet min siste nattevakt på halvannet år. Deilig!

Har dere fått time til UL og sånt ennå? Og hva med jordmor, går dere til både det og lege, eller bare en av delene? Er så mange valg å ta..

Jeg er forresten 12+2 i dag, så har jo passert den magiske grensen, det føles bra! Men henger her med dere til dere kommer etter inn på 2. tri. Hvor langt er dere kommet nå?

Skrevet

Baby09; så jo nå at du hadde skrevet at du er 9 uker på vei, jeg er som sagt litt sløv for tiden.. hva med deg Tina-Mari, er du langt på vei nå?

Skrevet

Så bra du enda heng her i lag me oss da, og sikkert utruli deili å være over di første 12 uken:)

Va på første kontroll hos legen når eg va 6+6, og skal inn igjen til gu når eg e 10+3. Ellers blir eg nok bare å gå til jordmor visst alt går greit. har jo den sykdommen å passe på så e d nåkka der må legen styre mer me medisina å sånn.

Har fått time til ul 30. oktober, d ble bestilt første turen hos legen. E jo lenge til da, vil være i 19. uka da visst eg ikke huske feil.

Ellers går d fortsatt bra her, begynne å føle meg tjukk alt, men d sees ikke enda:) Så får eg sånne tak i bekkene innimellom som kan kjennes ut som bekkenløsning, men vare så kort tid at d e ikke nåkka å klage over. Håpe bare d ikke kommer mer lengre uti, sia eg hadde en del plaga i forrige svangerskap....

Skrevet

Nei, nå var vi langt nede på listen jenter!

Jeg begynner også å føle meg litt "lubben" nå, tror det såvidt begynner å vises litt, men for den som ikke vet at jeg er gravid ser det nok bare ut som om jeg har spist godt i sommer..;) Merker at buksene strammer, så i helgen kjøpte jeg faktisk min første mamma-bukse! Blir jo en stund til jeg skal begynne å bruke den ennå, men gleder meg allerede, den var ekstremt behagelig! Baby09, du som har gjort dette før, husker du når du begynte å få mage første gangen? Enn du Tina-Mari, har det begynt å vises på deg?

Vi skal også til UL i 19. uke, syntes det var litt sent, men har jo ingen grunn til å tro at ikke alt er som det skal, så får vel bare smøre meg med tålmodighet.

I dag skal vi ut og se på vogn, har funnet ut at vi må fordele de store innkjøpene litt utover så ikke alt skal kjøpes på en måned, og da er det like greit å begynne med en gang.. Har dere noe å anbefale? Hva er best av kombivogn og duovogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...