cherry coke Skrevet 18. juli 2008 #26 Skrevet 18. juli 2008 Synes begge deler var veldig fint, men ville kanskje ha satsa på det mørkebrune. Det er også lettere å legge evt striper og forandre farger på brunt hår. Og siden du er feminin og søt, vil det kanskje kræsje litt med helt svart. Men jeg digga det også jeg=) Har selv nettopp blitt mørk etter mange år som blond og det er en sann befrielse=) Og harry? Næh...om du ikke er harry til sinns og kler deg pent er du ikke harry:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #27 Skrevet 18. juli 2008 Oki Hmm, jeg får se hva det blir hos frisøren... Digger egentlig å ha det veldig mørkt Men monajenten, har du sett min tatovering da? Selve tatoveringen er jo litt harry i seg selv, på en harry plass, hehe Er glad i den da, men bare hvis den blir fremhevet på riktig måte (dvs med hår, klær og væremåte) Hadde jeg vært en traktor-gutte-jente f.eks kunne den aldri passet.. Og med helt sort hår til kan det jo være jeg ser ut som en motorsykkeldame?? Vil ikke det jeg da.. Så vanskelig det er å finne "sin egen stil". Men jeg har så problemer med å handle klær nå, at jeg må vite hva jeg skal kikke etter. Denne tråden ga meg masse ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå