Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns du skal lære meg litt om mote... Du skal finne ut hvilken stil som passer meg. Hårfarge og klesstil. Men ikke sveis, da jeg aldri gidder å stelle håret, haha :P Du kan samarbeide med Monajenten.

En gang dere har tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og jeg mente (S)Tinkerbelle<3 selvfølgelig, gikk veldig fort i svingene.

Skrevet

Stinkusen sover, men jeg kan hjelpe deg jeg? ;-)

Noe spesielt du lurer på?

Skrevet

Tar dere meg også? Men ikke noe omfattende, bare som et tankeesperiment?

Skrevet

Hårfarge, og hvilken klesstil som kan passe mitt utseende. Jeg vil ha min egen stil, har villet det lenge, men klarer ikke på egen hånd :/ Dere som har det, og har sett hvordan jeg ser ut, skal finne ut akkurat hva som kler meg. Vet det skal passe med personligheten, men drit i det nå, siden dere ikke kjenner meg :P Bare finn ut hva jeg kler, så kan jeg se hvordan det blir :D Stoler på dere, da dere er så flotte begge to :)

Skrevet

Du er så søt:-)

Men akkurat nå skal jeg rydde og bytte rom, men jeg lover å svare enten senere i dag eller i morgen!

Klem:-)

Skrevet

Ja :) Samboeren kom hjem fra reisejobb, så nå skal vi drikke oss småfulle :P Snakkes :)

Skrevet

Dette er dritvanskelig altså!!

Men - jeg kan jo gjøre et forsøk.

Du har kjempefint hår og kler å ha litt lengde på det. Ville ikke ha klippet det kort, men jeg tror du hadde kledd å være litt mer rocka. Gjerne en litt rufsete look med markerte striper, "tynn" pannelugg (med det mener jeg at den er litt lang og går ned i øynene, og ikke sånn tversoverkuttet som søte vakre vene (S) TinkerBelle <3 har.

Jeg tror egentlig du hadde kledd det også, men da måtte du ha farget håret helt mørkt, og det vet jeg ikke om du tør:-)

Når det gjelder klær så er det litt på samme måten. Du hadde kledd en rocka stil, men i god kombinasjon med det feminine, f.eks. en kul jeans som er stram over rumpen og løs resten, og en topp til med. f.eks. blondekant på.

Jeg tror du er finest i litt rolige farger, men det kommer ofte mye an på håret.

Du kan fint være litt sånn boheminspirert også, med flagrende skjørt ca. til knærne, og her også topper med blondekant på. Det er fint med topp under og gjerne en kortere cardigan utenpå. Og lange smykker og øredobber. Du er en dingleøredobbjente syns jeg:-)

Du er veldig pen, så jeg tror jeg ville prøvd å unngå å være for søt, da kan det bli litt too much (misforstå meg rett.) Men etter å ha lest på bloggen din, føler jeg at det vakre utseendet i kombinasjon med et sprudlende humør, vil passe godt til en rocka boheminspirert klesstil. Jeg tror du er et åpent og livlig menneske med et vinnende vesen, og du vil få mye oppmerksomhet om du kjører din egen stil litt utenom det vanlige og trygge.

Håper du ble litt klokere:-)

Klem fra frøken Zebra bh:-P

Skrevet

Så moro!! Takk for at du tok deg tid! Klart jeg tør å bli mørk!! Har testa ut mye de to siste åra for å se hva jeg liker best, og har hatt det meste fra helt hvitt til helt sort, og jeg har funnet ut at jeg trives best mørk! Bare sinnsykt upraktisk på sommer'n! Derfor lys for øyeblikket - men tror ikke jeg gidder det mer! (er alltid lys jeg har vært og er vant med)

Elsker rocka stil, men det MÅ være feminint i tillegg! Gjerne veeldig feminint, på en veldig rocka måte.. hehe, tror du skjønner hva jeg mener.. Hørtes veldig bra ut mye av det du beskrev da, skal tygge litt på det svaret ditt ut i fra hva jeg trives med selv. Ser vi har mange like meninger om ting - f.eks elsker jeg dingleøredobber (som du kanskje har sett) Og det du sier om å se too much ut skjønner jeg - på den måten at når jeg har lyst hår, og går med rosa, blir det egentlig litt for søtt i forhold til hva jeg syns er fint. (kjøpte endel rosa når jeg hadde helt mørkt hår, for da er det jo veldig fint med farger) Og de bruker jeg jo nå også - blir veldig sukkersøtt :/ æsj liker ikke det egentlig. (bare samboeren som liker d, og da føyer jeg meg litt, haha)

Syns det var kjempemoro å lese svaret ditt - ble inspirert ;) Og det var jo det jeg ville! Skal snart bestille frisør-time, men skal legge ut bilder av det jeg har hatt å se om noen kan hjelpe meg med hva jeg kler. For jeg syns det er så vanskelig selv!! Gøy med innspill for en gangs skyld =)

Og forresten: bra du sa dongeri som er stramme på rumpa og vide ellers - hater de som er stramme hele veien! Misforstå meg rett - noen er veldig flotte med det - men jeg ser helt ærlig ut som en pingvin!!

Skrevet

Den andre delen av zebra-patruljen synes det er utrolig vanskelig å hjelpe andre finne en stil de trives med når hun bare har sett bilde av damen og ikke aner noe om henne! hehe.

Du er blond, vakker og tynn. Du kan komme unna med de fleste stiler, men kan også fort ende opp i bimbo/rosa lipgloss stilen. Den er jeg allergisk mot, enda jeg har vært innom den på jakt etter min stil. Du kan godt si jeg er langt derfra nå. Hehe. Dette med personlig stil er utrolig vanskelig og av og til ganske tøft å gjennomføre. Siden man kanskje må bryte med massen som går med (for øyeblikket) rosa tyllskjørt og gladiatorsandaler når de skal være moteriktige. Samtidig skal andre mennesker også forholde seg til at du bytter stil, som noen ganger kan bli drastisk.

Du sier du liker bukser med sleng og da er iallefall årets høstmote ok for deg. Bukser skal ikke lenger sitte helt nedpå bekkenbenet, men litt høyere oppe. Du kan både bruke helt høye liv eller sånn rett over hoftebeina når det gjelder bukser med sleng. Flate sko er oppskrytt. På med sko som har hel. Det gir bedre holdning, rumpa går automatisk ut, ryggen retter seg ut og magen holdes inn. Til bukser med sleng er det greit med både topper som sitter etter og topper som er litt løsere. Siden du har flott figur kan du putte de løse toppene nedi buksene og fortsatt ikke se ut som du er posete og tjukk. hehe.

Om du er ute etter en litt "damete/typete" stil så kan du kjøpe et par hansker og en kort jakke som er litt utsvinget. Bruk kortermet bluse og hansker på høsten sammen med feks et sigarettskjørt eller bukser med litt vidde nederst siden du ikke liker smale bukser.

Kast den rosa lipglossen med skimmer i. Det er alt for glamour-wannabe! Matt lebestift/gloss er tingen til hverdags! Øyneskygger og highlighter med glitter er også kun til festbruk!!! Sier ikke at du bruker det, men ser alt for mange damer med glitrende make-up mitt på dagen. Synes personlig det er grusomt.

Hår holder jeg meg unna da jeg synes det er vanskelig å gi tips på noe så personlig som hår. Jeg har et veldig anstrengt forhold til mitt eget hår, og ville fått flua om noen sa jeg burde klippe meg sånn og sånn! hehe. Jeg dyrker marken frisøren min går på! *ler høyt*

hilsen zebra-patruljdamen med leopardprint på skoene!

Skrevet

Så flinke dere er:) Syntes dere kan ta en "make over" på meg også:) jeg er temmelig lei av meg selv, og dere to har jo virkelig funnet deres egen stil og har peiling:)

Skrevet

Hehe, så moro :)

Skjønner jo at det er så og si umulig å si hvordan en stil en annen kan passe, når man ikke har møtt personen, og kjenner den. Leter bare selv nå, og syns det er veldig inspirerende å høre andres meninger ut i fra kun bilde. Jeg må jo like og trives med stilen selv, men med andres innspill kan jeg kanskje få et dytt i riktig retning :) Og da spør jeg selvfølgelig de jeg selv liker stilen til ;)

Lipgloss bruker jeg ikke da... bare hvis jeg skal ut, og har vel aldri prøvd rosa, hihi :P Beige elsker jeg derimot :D

Hæler er jeg enig i =) Bruker omtrent bare det :) Synd det er litt tungvint å løpe etter minsten med det da... Men det går det å :P

Når jeg nevner hår, tenker jeg kun farge. Vil ikke klippe meg, men prøver gjerne alt mulig av farger. Trives absolutt best med mørkt hår. Problemet med da jeg hadde mørke-brunt hår, var at det ikke matchet øyebryna helt, og de kommer jeg vel aldri til å gidde å farge eller tegne/sminke på. Må evt. strekke meg litt om jeg skal finne en stil jeg trives med da, hehe :)

Takk for mange innspill. Tror jeg begynner med håret jeg, detta er jo års arbeid til sammen....

Utrolig takknemlig for at begge gadd å sette av litt tid til å svare :) Dere ga meg ideer begge to, og dyttet tankene mine i en retning jeg liker :)

Skrevet

født!

du MÅ farge øynebrynene om du farger håret. Det er ikke noe pes å permanentfarge de hjemme selv da, evt få frisøren til å gjøre det samtidig med hårfargen. Men nej, tegne på synes jeg også er helt grusomt! hehe.

hehe, det med lipgloss var jo bare et tips da fordi jeg er så redd for at mange går i glamour-fella der. løper rundt med trutmunn og rosaaktig lipgloss. hehe.

Skrevet

Det er nesten helt umulig å gi personlige tips til folk man nesten ikke kjenner eller kun har sett bilde av. Men noen generelle tips til dere alle er det jo gitt i trådene over her.. Kan jo ta med noen til.

For sporty jenter kan det være vanskelig å komme seg ut av kosebuksa og singletten. Det er kjempekomfortablet og sitte hjemme på sofaen i velourbuksa som ser kjekk ut i 2 minutter etter du har satt den på, for så å ende opp med sagge-rumpe og knær. Finn komfortable bukser i tynt stoff som funker både ute og hjemme. Gjerne capribukser med litt høyt liv eller feks jeans laget av tynt stoff. BRUK høyhelede sko så ofte du kan! Lizzy!!! Du er sporte, liker å drive med hund osv.. men allværsjakke og jeans bør ikke være dagligantrekket!! (selvom jeg ikke vet om det er det daaaah) Finn klær som tåler det du skal bruke det til, men alikevel kan få deg til å føle deg litt som en glamorøs person.

Kjøp ikke klær i en størrelse større en du trenger for skjule midjen eller magen. Du ser bare større ut. Finn heller en annen modell som passer bedre til din figur!!

Sko er viktig. Ha sko som passer til alt du har i skapet. Og noe som bryter helt med det du har. Feks zebrastriper eller annet dyreprint. Det funker til nesten alt, og ikke kjør overkill med veske og sko med dyreprint samtidig selvom du har hørt at sko og veske skal matche!

undertøy, undertøy, undertøy. Det er inn med smale liv (da snakker jeg ikke om hofter, men den naturlig livlinjen) og det har det vært en stund. Bruk undertøy som holder inn magen og rumpa. Lindex har mye bra der, og billig!! Du kan evt. ta de av før du skal ha deg med typen om du føler deg usexy i det!! Skal love deg at du ikke føler deg usexy i det når har på klær utenpå riktig shape-wear!!

Skrevet

Du er ærlig da! Det liker jeg :D Veeet det ser best ut, er bare kjipt at de blir lyse av det... men trives jo best mørk, så er jo bare å forbli det da.. og da MÅ jeg jo bare farge de også! Men tenk om de blir for mørke da, så blir jeg helt mandig?? Hoff..

Nei, nå legger jeg ut hårfargene (og alt du kommer til å se på da er øyebryne som er helt ufarga inntil sort hår haha :P) Men tenkte å bestille frisørtime i morgen, og da må jeg forberede meg :)

Skrevet

nej du blir ikke mandig, det er bare innmari uvant med en gang. hehe. det markerer ansiktet og øynene blir mer fremhevet! :D samt at det ser jo mer naturlig ut. Og ikke napp ihjel øynebrynene..de skal være litt markerte nå om dagen, om man er opptatt av mote da. hehe. Samt at det ikke ser så flott ut med overnappa bryn som gjør at man ser ut som et spørsmålstegn hele tiden.

få bloggadressen din igjen!!

Skrevet

glem det! fant den på et annet innlegg! Så kule bukser du har på bowlingbildet!! :D Og øynebrynene er fint formet ser det ut som så glem det om overnapping! hehe

Skrevet

Syns du kledde best mørkt hår - helt klart:-D

Skrevet

Da er vi enig :) Har aldri hatt blått forresten - det så sånn ut på de siste, haha :P

Skrevet

Blander meg litt inn her..:) Du var absolutt finest med mørkt hår! Du så mye mer typete og rocka ut:) Kjempefin var du!

Skrevet

Tusen takk for innblandinga :D Brunt eller så mørkebrunt at det nesten er sort? Trenger mørkt hår for å se rocka ut, da jeg er veldig feminin i fakter, væremåte og vesen! Men er redd for å tippe over til harry med tatoveringa jeg har...

Skrevet

Syns du var veldig fin med det helt mørke.

Jeg kler ikke så godt å ha brunt hår, jeg må farge det hakket før svart, da ser jeg finest ut.

Jeg har også tatoveringer, men er ikke noe særlig harry;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...