jente Skrevet 17. juli 2008 #26 Skrevet 17. juli 2008 Flott,, Da er forsatt humøret ditt på topp... Kanskje stille før stormen..???
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #27 Skrevet 17. juli 2008 Humøret mitt er bra, takk som spør. :-) Jeg lar ganske enkelt bare være å kommentere ubegrunnede påstander. Derimot er jeg stor tilhenger av å konkretisere og eksemplifisere hva man sikter til, noe du ikke er så opptatt av. Av den grunn avstår jeg videre diskusjon med deg i denne tråden. Du kan slappe helt av; det kommer ingen storm! ;-)
jente Skrevet 17. juli 2008 #28 Skrevet 17. juli 2008 Det er bra at du har en god dag i dag da... Ut fra tidligere innlegg har det ikke virket slik!! Du er vel ikke så flink til å begunne hva du mener selv, du bare DØMMER som man kan merke utifra dine svar.. Du må gjerne avstå fra hva du selv måtte ønske, og det er litt merkverdig at du plutselig ender ordlyd i innlegget.. Les hva du tidlgere har skrevet, så virker dette nesten litt dumt.. Du kommer med fremmedord, og skal "plutselig" virke så "gald".. Bra at det ikke blir noen storm da:) Og jeg slapper helt av jeg, jeg har ikke dømt noen, det er du som hisser deg slik opp.. Så jeg får bruke dine ord... Du får slappe helt av!!!
Mary Skrevet 17. juli 2008 #29 Skrevet 17. juli 2008 hehe, stakkars "barnimeg", hele tråden din ble jo forandret til en krangletråd, jo! Lykke til, håper det går greit med fødselen enten du blir satt igang eller ikke
barnimeg Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #30 Skrevet 17. juli 2008 he he...satt akkurat å leste kommentarene jeg hadde fått. veldig synd at det skulle bli så mye krangling utav det. jeg ville bare vite om de satte i gang. jeg har gått i nesten 4 uker med rier, vært innom sykehuset to ganger, men riene har stoppet opp. er over en uke på overtid nå.. det var derfor jeg spurte. Begynner å bli sliten av smeter og at det ikke skjer noe. Jeg vet at hodet til lillemor er festet og alt er klart til at hun kommer. sist kontroll fikk jordmor inn en finger. det er snart to uker siden. noen som har hatt det likedan?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. juli 2008 #31 Skrevet 17. juli 2008 Kan ikke dy meg,må bare skrive noen ord her... Er veldig enig i deg Mirihi Går da ikke an å komme på sykehuset i uke 36/37 kreve å bli igangsatt fordi en er lei,som det sto i begynnelsen her.. Viss det skjer,pga at du er lei som du skrev,ja da bør du legge ut et innlegg om det etter fødsel.. Blir spennende å se om du får ønsket ditt oppfylt. Hvilket sykehus skal du føde på Jente????
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #32 Skrevet 17. juli 2008 Takk for det, Dumle. Da er vi flere som ser galskapen i å bli indusert lenge før termin, når det ikke er annen grunn enn at mor er lei. I sitt første innlegg (og et par av de neste) hevder "jente" at hun blir satt igang fordi hun er lei. Når hun blir arrestert ift urimeligheten i det, kommer hun med en ny og mer plausibel forklaring, før hun beskylder andre (meg) for å endre ordlyden i innleggene sine. Hun benyttet forøvrig samme strategi i den "mest berømte" tråden sin... Voksent!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. juli 2008 #33 Skrevet 17. juli 2008 Ække alltid så greitt å bli "ferska" vettu... hehehehe Hvilken tråd da forresten?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #34 Skrevet 17. juli 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138234600 Her påpeker hun at det er så mange triste innlegg her inne og at noe bør folk kunne holde for seg selv. For senere å hevde at det ENESTE hun mente var at folk kunne advare i tittelen om sterkt innhold... Hun gjør seg skyldig i en del bortforklaring, for å si det slik.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. juli 2008 #35 Skrevet 17. juli 2008 Vi får spleise på en påhengsmotor vi da:-) Ro ro til fiskeskjær...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #36 Skrevet 17. juli 2008 Risiko: at man setter seg fast på skjæret! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå