Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #26 Skrevet 17. juli 2008 SJU TUSEN borte fra konto..?!? Herregud... Hadde kjæresten min svidd av så mye penger på én natts fyll så vet jeg faen ikke hva jeg hadde gjort for noe engang.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #27 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde dratt langt bort med babyen. Hjem til familie eller venner, uten å si fra til han hvor jeg var.,
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #28 Skrevet 17. juli 2008 nå er jeg nettopp kommet hjem fra helsestasjonen. Det endte med at moren hans dro fra jobb og kom og kjørte oss og ble med meg. Nå når vi kom hjem lå han i sengen og sov:P. mest lyst å spenne han på hovve ut. Men e så trøtt at øynene triller rundt i hodet på meg..så m¨å få i minsten litt mat og prøve og sove litt...
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 #29 Skrevet 17. juli 2008 Hadde det vært min voksne sønn, og svigerdatteren ba meg om hjelp, hadde jeg personlig ruska opp "gutten". det går ikke an å oppføre seg så toskete som dette her. Han er da blitt PAPPA!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #30 Skrevet 17. juli 2008 Han hadde fått høre det av min svigermor, ihvertfall. OG svigerfar, he he
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #31 Skrevet 17. juli 2008 Uansett hva man finner på ute på byen så skal man gi den andre parten beskjed om det. Det verste er at han sikkert synes synd på seg selv fordi det er så krevende å ha en nyfødt at han syntes at han fortjente dette. Han skjønner ikke at det er ti ganger tyngre for deg, for han tenker bare på seg selv. Du har all mulig grunn til å bli lynforbanna. Når han sender deg melding men ikke tar telefonen så er det ikke rart at du tenker ditt. Det er selvsagt mulig at det ikke har skjedd noe, men hvordan skal du kunne stole på det når du ikke kan stole på han? Be han flytte hjem til mora si en stund som den lille drittungen han er!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #32 Skrevet 17. juli 2008 Du sier han har gjort lignende ting tidligere..sikker på at han ikke driver med stoff eller noe?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #33 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ville også ha blitt dritforbanna. Er enig i at det virker som om han liksom kan unne seg dette fordi han fortjener det. Egoistisk fyr! Har du snakke med han om det nå, HI?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #34 Skrevet 17. juli 2008 min ex jeg har 2 barn med var også sånn. Lovet på tro og ære hver gang at han skulle komme hjem. Men som oftes dro han på nachspiel han og slokna på en sofa. Kunne komme hjem mellom 12-15 neste dag. irriterende. Og jeg er som deg greide ikke sovet noe bra før han kom hjem. Så det var den nattasøvnen likssom. Litt greit å vita hvor de er , at det ikke har skjedd de no. Greit med en liten beskjed iallfall
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #35 Skrevet 17. juli 2008 Spørsmålet blir vel om det hadde vært greit for ham om HI hadde gjort noe sånt. Hvis svaret er nei så er ikke partene likeverdige i forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå