Gå til innhold

typen kom ikke hjem i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å jeg er så skuffet at jeg ikke klarer å slutte å gråte.. Han var på metallica konsert i går kveld. Noe som vi egentlig ikke hadde råd til akkurat nå men jeg unnet han den opplevelsen og sa "bare gå og kos deg". Så han var bare hjemom og dusjet etter jobb før han dro til en kompis på vorspiel. Han skulle ikke på byen etterpå. Er jo ikke stort som er åpent på en onsdag heller.. Rett over tolv var konserten ferdig. Så jeg på nettet.. klokken ett skrev jeg melding og spurte om han hadde hatt det kjekt og om han var på vei hjem. fikk aldri noe svar. Han vet at jeg sover dårlig når han ikke er her. Han vet at jeg trenger å høre fra han før jeg klarer å roe meg.. Sovnet ikke før klokken var passert tre. Så hadde ikke før sovnet inn før vår 13 dager gamle sønn våknet og ville ha mat klokken nærmere halv fem. Da hadde han nett skrevet melding. "alle hadde gått fra han så han sov hos morten i byn. Morten skulle kjøre han hjem tidlig". Gått fra han hvor henn? hva som tok fire timer å svare på en melding?? han gjorde mye sånt i løpet av svangerskapet. Å jeg satt akkurat i går kveld og tenkte at no er han endelig blitt voksen og jeg kan stole på han. At jeg kunne tenke noe så dumt.. er d bare meg som synst det er FY FY å skrive meldingom at en ligger her og der når en har en famile hjemme?!? Han vet at jeg sliter med mye hormoner for tiden å at jeg får masse rare sjalue tanker oppi hodet og. nå vet ikke jeg hva han har drevet med i natt.. jeg ringte og til han en time etter at jeg fikk den meldingen. han tok den faen ikke! Jeg VET at han ikke sov.. Jeg er så sint og skuffet at jeg skjelver. hater han så intenst for at han får meg til å føle det sånn nå som jeg liksom skal konsentrere meg om den nydelige lille sønnen vår.. Synst det bare er så utrolig egoistisk. Får ikke sove mer jeg nå..å da skal jeg ha overskudd til å ta meg av lillegull..

Overreagerer jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle om du overreagerer eller ikke! Jeg heier på deg!

Hadde blitt lynforbanna!

Skrevet

Hørtes velkjent ut.....

Skrevet

ikke si eller gjør noe nå....bare la det gli over.....så gir du han samme pakka når du har kommet deg på føttene....gå ut med noen venniner og for all del dropp å komme hjem....gjør dette to helger på rad.....så spør du om det er sånn han vil ha det selv....

Skrevet

..........ja..........helt........enig.......med ...........du.

Skrevet

ja hvorfor ikke???....mennesker har den flotte egenskapen at de skjønner ikke hva de utsetter andre for før de har prøvd rollen selv.....kommer neppe noen vei med å forklare umodne menn at de er umodne...mammaen og xene dems har allerede prøvd...samt den nåværende dama.....

Skrevet

Hva? Feiltolket du innholdet pga antall punktum? Tenke seg til.

Skrevet

Hvis du vil beholde anonymiteten din burde du ikke skrive både her og på småtroll at sønnen din er 13 dager gammel.

Forøvrig er mannen din en tosk.

Skrevet

det med og gjøre det samme mot han senere blir ikke aktuelt for meg. visst han er hjemme med sønnen vår hadde jeg ikke klart å ikke komme hjem. Å visst han ikke passer sønnen vår sitter ikke han hjemme og venter på meg alikavel..visst vi har barnevakt liksom.. har forøvrig ikke hørt noe mer fra han enda..regner ikke med å gjøre det på mange timer enda heller. Godt og høre at folk er enig med meg hvertfall.

Hi

Skrevet

Møkkamann -som min er i blant. Jeg pleier å ta meg en tur ut for å treffe venner eller så har jeg en tendens til å miste hodet...

Skrevet

Skal vedde på at med så mange brukere innpå her, så er det flere som føder på samme dag, ergo samme alder :P

Skrevet

Har ikke tro på at man skal oppføre seg like idiotisk. Bedre da med kommunikasjon. Du har rett til å bli forbanna.

Hadde ikke orket å leve slik. Én gang er greit, men dette har jo gjentatt seg.

Høres umoden ut, eller bare egoistisk. Eller begge deler.

Sjalusi eller ikke, jeg synes ikke dette er riktig uansett. Han har en familie, med en fersk baby i hus.

Skrevet

Nå henger ikke jeg med... hvasadufornoe?

Skrevet

Jeg synes du overdriver jeg. Skikkelig.

Det der hadde ikke kunnet falle meg inn å bli sint for.

Hvorfor anta det verste?

Snakk med ham når han kommer hjem.

Skrevet

Jeg hadde ikke antatt det verste, tenkt utroskap og slikt. Men jeg synes det er riktig å sende melding/ringe for å gi beskjed når man har partner og barn. Så jeg hadde blitt irritert. Ting skjer når som helst i uken, er mye dritt på kveldene, selv om du ikke ypper selv. Selvfølgelig vil man vite hvor partneren er hele natten?!

Normal folkeskikk, det.

Skrevet

Denne konserten er en stor opplevelse, og jeg kan tenke meg det ble en bra fest etterpå, som kanskje tok litt av!

Århundredes happening!

Jeg ville unnet han denne utskeielsen denne gangen, hvis det betyr like mye for han som det gjør for en del andre.

(Til vanlig ville jeg reagert som du, men det hadde nok gått fort over etter jeg pratet med han, hvis han hadde sånn noenlunde medfølese for det.. Skjer det ofte eller gjentar seg derimot..)

Skrevet

dette har skjedd flere ganger. Det går aldri ann å få tak i han når han er på fylla. Han gir aldri en lyd om han blir sen el hva som skjer. mange ganger at han ikke gidd å ta telefonen når jeg ringer. Det er utrolig sårendes at han tenker så lite på meg når han drikker. tenker bare på seg og sine behov. å nå setter han behovene sine jaggu meg over sønnen sin og.. Klokken ti over ni ringte han og sa han kom hjem om en og en halv time. Enda ikke kommet..nå svarer han ikke på telefonen sin igjen. Sikkert sovnet igjen der han er..Vi skal på helsestasjonen klokken halv tre. Jeg har ikke sertvikat å det går ikke buss i den tiden. så nå sitter jeg her og lurer på om jeg kommer meg dit..

har jeg forsatt ikke grund til å være sur el?.....

Skrevet

GRUNN ikke GRUND. har så og si ikke sovet..:P

Skrevet

Ja, du har grunn til å være sur.

Han er fullstendig egoistisk, og ettersom dette er en gjentagende greie, så burde han få et hardt klaps i bakhue og en oppvekker av den kraftige sorten.

Hvorfor må så mange menn være så store idioter? Jeg er heldigvis ikke blant dem med en slik mann, men jeg blir sjokkert over hvor mange ego tufser det finnes.

Skrevet

en slik type ville ikke jeg hatt...

høres veldig umoden ut, hvor gammle er dere?

håper han er hjemme i god tid til helsestasjon da :)

Skrevet

Ja da hadde jeg isåfall blitt pissesur!

Jeg hadde ikke godtatt sånn oppførsel gjentagende, og ihvertfall ikke ved avtaler og dere i tillegg er så avhengig av han.

Gi han skikkelig inn! ;) Han burde få høre det så innih* at han kanskje skjønner alvoret..

(Hilsen 12:07)

Skrevet

Hmm.......

Kanskje det var typen din jeg hadde ons med???

Konserten var knall, men typen var litt for full.

Glatt, halvlangt hår, og noenlunde bra utstyrt:)

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende.

Også med tanke på at dere har en nyfødt hjemme.

Man ligger KUN borte når det er avtalt på forhånd.

Min dreit seg ut på Brann festen. Ramla inn på morningen og 7000 var borte fra konto. Blir irritert ennå av å tenke på det. FORDI han sa han skulle bare ta en loffetur og være hjemme ett.

Skrevet

Å, spar deg 13.14. Kvalma! Anonym

-----------

Stakkars deg :/

Ble du virkelig så misunnelig for at det ble sex på meg i natt :)

Skrevet

hvordan gikk det da ? er han komt hjem,har dere pratet ? stor trøsteklem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...