Gå til innhold

Hva er din største last?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cola zero og sjokolade som ALLE andre. skulle vært forbudt med sjokolade som med dop. like vanedannende og farlig for kropp...:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker og drikker for mye pepsi max,ja må ikke glemme at snopet jeg trykker imeg..Skikkelig sunt menneske jeg :-)

Skrevet

Helt enig Rutletutt!

Skrevet

Min nåværende største last er nikotin. Jeg tror jeg skal klare å slutte med det snart. Min tidligere største last var Coca cola (den originale, altså!), og det klarte jeg å slutte med, men må si det var beintøft!

Klarer meg fint uten søtsaker.

Skrevet

Røyk uten tvil.

Jeg er en av og på røyker. Driver og motiverer meg selv til å kutte helt ut.

Ellers hadde ting vært langt bedre med mer trening og mindre usunn mat. Nå om dagen har jeg konstant lyst på et eller annent tacolignende.... Hmmm, er ikke bra.

Skrevet

pepsi max og sjokolade ;-)

Skrevet

Cola, cola, cola! Er helt håpløs! Blir sur hvis vi ikke har det når jeg vil ha, men har faktisk hatt noen "hvite" dager innimellom etter at jeg fikk barn (flink!!). Nå er mannen min hjemme og mens vi går og venter på lillebror har vi pimpet MYE cola.

Skrevet

Jeg er veldig lat og udisiplinert når det gjelder husarbeid :(

Og spiser altfor mye snop og ferdig-pizza.

Skrevet

Sjokolade. Gikk fint å slutte å røyke, men mye værre med sjokoladen

Skrevet

Røyk, sjokolade, pepsi max og potetgull!

Hehe, røyk og pepsi er det hver dag.

Mer moderat med sjokoladen og potetgullet. Men allikevel: Må stramme meg selv inn litt tror jeg!

;o)

Skrevet

Røyk, sjokolade å cola.... som mange andre!

Skrevet

Kald Yade trippelsjokolade..sitter å spiser en nå..klarer ikke å holde meg unna...huff...

Skrevet

Popcorn!! Jeg får til og med micro pop til jul!:o))

Og søtsaker.

Skrevet

Altfor glad i godteri. Både søtt og salt... Også biter jeg negler igjen... Begynte igjen sånn ca rundt da jeg ble gravid... Skulle gjerne slutta med det... Noen gode tips??;)

Skrevet

Cola light

Skrevet

Røyk, pepsi max og sjokolade :)

Men har slutta på sjokoladen, fikk det til etter en mnd med 30 days faktisk :) Og pepsi max'en har jeg kutta ned drastisk på..Unna meg en 1/2 l i helgene da..

Skrevet

Ombestemmer meg! Min største last er dib.........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...