Gå til innhold

Hva er din største last?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det nøtter og sjokolade:o/ Sjokolade spiser jeg bare i helgene, men nøtter klarer jeg ikke holde meg unna og spiser hver dag...sunt, men aaaaltfor mange kalorier;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade, ja :-/

Gikk greit å slutte å røyke, men sjokoladen er myyye verre.

Skrevet

Cola, grønnsaker med dip.

Skrevet

cola. den gir meg mye glede men mindre lommebok... hehe

Skrevet

Min største last er klær, gøy og dyrt;-),men jobber som ekstrajobb i klesbutikk da så får jo rabatter,men tror jeg må ha nytt klesskap (mannen er ikke fornøyd med det iallefall).

Skrevet

Sjokolade her og-kald melkesjokolade!!! Er det pga amminga at vi har "behov" for det søte? For til vanlig så er jeg et chips og salte ting menneske...he he

Skrevet

Jeg har aldri røykt, så det vet jeg ikke noe om...men sjokolade er noe en blir skikkelig avhengig av, ja! Får jo nesten abstinenser når mandagen kommer, he he;o)

Skrevet

Jeg ammer, men jeg er alltid like avhengig av sjokolade....desverre:o( Til og med da jeg var kvalm og spydde under svangerskapene, var sjokolade det eneste jeg hadde lyst på mange ganger;o)

Skrevet

Hadde samme last da jeg jobbet i klesbutikk:o) Hadde så masse klær jeg aldri tok lappen av engang før jeg gav det videre til søsteren min;o/

Skrevet

Shoppe til mine små håpefulle hehe...men hvis du tenkte på noe man spiser eller drikker så må det bli melkesjokolade. Nå kan jeg se lenge etter det for idag begynte jeg slankingen!

Skrevet

cola...å, det er dag 2 uten cola nå, må kutte den ut om jeg skal på suppedietten til mandag.....

Skrevet

I know,det er en besettelse; ) (fordelener jo at jeg er velkledd da, he-he;0)

Skrevet

Ja, det er en fordel;o) Var alltid sånn at når noe fint kom inn måtte jeg ha en i hver farge, he he:o) Nå er jeg litt mer moderat på det området, ja...men jeg savner å alltid ha noe fint å ta på meg...

Skrevet

Å ja - popcorn er vel også en last for meg...må alltid starte helgen med en micropop;o)

Skrevet

Hehe,her går det 1-2 poser pr dag ;o)

Skrevet

Pepsi Max. Hvis man kan nevne andre laster enn dem man spiser/drikker, så må jeg nok legge til at jeg i en alder av snart 30 år fremdeles biter negler, så det er helt skjemmende :(

Skrevet

For meg er det pepsi max, klare ikke gå fobi den i butikken!! Drikker ALT FOR MYE av den:)

Skrevet

sjokolade... Men har vært kjempeflink i det siste :)

Skrevet

Min største last er den dårlige samvittigheten jeg drar med meg hele tiden! Unødvendig, og ikke brukende til noe som helst.

Ellers så er jeg så veldig glad i mat. Og ikke så glad i å trene ;)))

Skrevet

Av det som er spiselig: chips.

Ellers: rydde- og vaskemani

Skrevet

sitter for mye på dib. Meningsløst

Skrevet

Hmm, artig tråd,hehe.. Får meg til å tenke:)

Her går det i pepsi max hver dag..Og nøtter. Selv om det er sunt, så er det jo mange kalorier.

Ellers så er jeg elendig på å lukke igjen dører! Skapdører,bildører,baderomsdøra, you name it!

Også har jeg ALDRI kontanter på meg. Jeg drar det forbanna kortet på alt..

Skrevet

Snop, sjokolade, pilldigg, kaker, muffins og ant søtt. Brus har jeg klart å nesten slutte med, drikker litt utvannet i helgene. Går i melken og får en hylende unge med luft i magen...

Skrevet

Mat.

Jeg er altfor glad i all mat rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...