Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #26 Skrevet 15. juli 2008 Ja det er jo superkoselig å snakke med deg altså:-D Men liksom, jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅ rydde. Vi skal på Ikea (HURRA! :-D) må tordag, og rommet på liksom være shinet og klappet og klart til det. Så jeg har jo imorgen også da, men kan bare rydde på kvelden når Lucas har sovnet. Og det hadde vært greit å være nesten ferdig imorgen i tilfelle jeg ikke gidder å rydde da:-P Hmmmmmm. Grand Hotel høres bra ut altså, men jeg ekke millionær:-O Gleder meg til nissebikinien;-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #27 Skrevet 15. juli 2008 Ja, det er faktisk superkoselig aa snakke med meg, og superkoselig aa snakke med deg! Vi er faktisk superkoselige aa snakke med! Ja, men da rydder du i morgen! Naa faar du roe deg ned altsaa. Ikke vaer saa ryddegal! Hihi. Jeg skal legge meg snart da, faktisk... Grand Hotel er faktisk ikke saa dyrt da. Vi har leid rom der for i forbindelse med ball osv. og jeg tror ikke det har kostet allverden. Kanskje 2800 eller noe for bare superior rom (suiter koster mer, men du trenger egentlig ikke noen suite heller da...) Det er et stort nok rom, med et fint og stort bad med badekar og skap og seng og sovesofa og alt mulig. Saa koselig saa. Hehe. Ja, gled deg til nissebikini!
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #28 Skrevet 15. juli 2008 2800,- er jo ikke akkurat billig da:-O Har bodd på greit hotell i Oslo til 2000,- mindre:-O Hehe, men oki da;-) Takk for forslag:-P Men nå må jeg skuffe deg - MÅÅÅÅ gå:-P Så dette blir kveldens siste;-) Hurra for nissebikini:-D Kose deg masse i Frankrike, så skal jeg kose meg på terrassen:-P Nattinatt du O'Superkoselige Rottevakrings <3
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #29 Skrevet 16. juli 2008 Jo, 2800 er ikke saa dyrt! Da har det sikkert ikke vaert saa koselig og romslig paa hotellet vet du! Du faar koste paa deg det... Er jo koooselig... Saa far du frokost:D Hihi.... Javel da... Bare gaa du, og sov godt da... Buhu. Jeg skal dogne:p Skal jogge om noen timer, for da er det ikke saa varmt... Men klokken maa bli 7 forst:p
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #30 Skrevet 16. juli 2008 DØGNE:-O Da dævver jeg på ettermiddagen:-s Det orker jeg ikke i natt. Jeg har ryddet masse, og nå gidder jeg ikke mer i dag altså! Det er rimelig greit nå faktisk!! :-D *flinkemona* Er snuppa di med deg eller?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #31 Skrevet 16. juli 2008 Det gjor vel kanskje jeg ogsaa, men jeg trenger ikke saa mye sovn. Kan sove litt i solen i morgen:p Hihi... Du er flink til aa rydde!! Fliiiinkiiis Moniiis... Jaja, hun er med hun vet du! Helt vill om dagene og koser seg masse i solen og med bading... Blitt ganske brun og greier - jeg har blitt brunere da:D
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #32 Skrevet 16. juli 2008 Så moro:-D Kan tenke meg hun har blitt brun ja! (Seff er du brunere:-P) Jeg har ikke vært på stranden enda, jeg:-O Nå er det drittvær her da, men det har jo vært superduperovervarmt. Men dro jeg på stranden? Neeeeida:-S Tussemeg. Men det er liksom ikke noe alternativ en gang. Ikke med denne antinissebikinikroppen:-O Såklart er jeg flink. Den flinkeste. (I hele verden sant? :-O) ;-)
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #33 Skrevet 16. juli 2008 Hihi, ja, men jeg har en ganske mork brunfarge fra for da.... Men hun er veeeldig mye lysere enn meg! Vi ligner jo ikke i det hele tatt! Aaah, har du ikke vaert paa stranden? Jeg var en god del paa stranden i slutten av mai... Da var det jo fryktelig varmt her da!!! I oslo altsaa... Men horer det er daarlig vaer i Oslo for tiden ogsaa! Fryktelig kjedelig norsk sommer..... Naa faar du gi deg, du har sikkert finere kropp enn du tror!! Sed meg bilde:D:D:D:D Jaaa, du er saa flink saa flink saa flink! Men flinkeste....?? Vi kan vaere flinkest i hele verden sammen da?
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #34 Skrevet 16. juli 2008 Hmmmmmmmmmmm.....oki da, så får vi vel heller det da. Vi er de flinkeste i verden SÅKLART! :-D Sende deg bilde?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-D Du er nå søt da, som later som om du er interessert:-P Eller oki da, du er kanskje interessert, sånn at du kan se bilde og tenke: Fy søren jeg er heldig som ikke ser sånn ut:-O Det er jo litt morsomt at dere ikke ligner da;-) Men dere er søøøøte og fine begge to:-D Skulle man sove, tro?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #35 Skrevet 16. juli 2008 Ja, vi er faktisk det:D Naa faar du gi deg Monis! Jeg er veldig interessert! Og jeg tenker vel ikke slik???? Neeei, naa faar du gi deg;D! Jeg er ikke saa slem... Og jeg synes du er fin uansett jeg!!! Jeg er ikke saa veldig sot akkurat:D:D:D Er ikke det som kjennetegner meg best... Men hun er veldig sooooot ja! Enig! Neeei:D Veeent litt! Dogn med S:D
Monajenten Skrevet 16. juli 2008 #36 Skrevet 16. juli 2008 Nei nå må jeg være slem og forlate deg:-O Er supertrøtt og Lucas våkner jo snart:-s Så jeg måååå bare legge meg altså, soooorrrryyy:-s Dere er søte begge to! Og du er PENUS hihiii:-P Natta Siklesnupp, kose deg med døgningen:-O Me preikast:-D <3
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #37 Skrevet 16. juli 2008 Aaah, det er jo saa sjeldent jeg horer at jeg er sooot!! (bare naar jeg gjor rare ting...)Hihi... Saa jeg sluker det med stooor glede PENUS? Haha, Hores ut som noe sykt noe, en blanding av Anus og Penis. Men ok, joda:p Greeeeeit, sov godt da vakre Moniiiiis! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå