Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det fiiiint!!

Har storryding på rommet til storesøster, men må jo titte innom innimellom:-P

Jeg skal begynne på skole:-D

Hvordan går det med deg da? :-)

Skrevet

enten går du å rydder mona ellers kommer du tilbake på msn! ;p

Skrevet

Slutt aa mas naa din msn-babe Tinkerbelle :P Msn er ikke livet!

Det gaar fint her ogsaa, har akkurat spist meg mett paa mat og er litt kvalm, mens jeg drikker isvann (og det er veldig godt...)

Aah, skal du?? Hvor da og hva da? Saa spennende!

Med meg gaar det bra skal du seee!

Skrevet

Jeg skal gå grafisk design:-D

Norges Kreative Fagskole:-D

Det er to år da.

Og så er planen at etterpå skal jeg jobbe i to år, og så skal jeg ta 3. året i London og få bachelor:-O :-D

Blomkål stinkus <3 <3 <3

Skrevet

Men er det igjennom Norges Kreative Fagskole du skal ta 3. aaret da? For mener at bachelor i London er 4 aar? Hehe... Det hores spennende ut (selv om det ikke er greien for meg, men sikkert suuuupert for Monis!) Saa morsomt da du!!!

Skrevet

Ja, det er gjennom de. De samarbeider med St. Martins college of art & design, og man kan ta 3. året der, og da få bachelor.

Ja vet du, det er helt perfekt for meg!!

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før egentlig. For da jeg leste om det, så var det liksom sånn wow-opplevelse. Jeg søkte torsdag kveld og fikk svar i posten lørdag :-O Så jeg er litt i sjokk, dette er ferskt. Men jeg gleeeeeeeeder meg:-D

Nå har jeg fylt én søppelsekk med boss fra rommet, og det er sikkert nok til en til:-s

Skrevet

Okay, det blir jo spennende! Da faar du begynne aa selge litt flere vesker da, hihi... Koster jo en god del aa gaa paa skole i London (ca. 120,000 i aaret....) og du maa nok belage deg paa en dyr leieregning i mnd (er jo dyrere aa bo der enn i Norge....) - men det er jo verdt opplevelsen! Hva gjor du med skole og saant til Adine da? Hun har vel blitt gammel nok til at hun gaar paa skolen innen den tid? Har faktisk to venninner som begge studerer ved Central Saint Martins... :)

Oi, det var raskt svar! Maa vaere deilig aa vite hva man vil gjore! Det blir nok kjempebra! Skal krysse fingrene mine for at det blir saa bra som du haaper paa:)!

Oi, hihi... Du er flink som rydder da!!

Skrevet

Jepp det blir superspennende!!

Og jeg har spareplanene klare allerede, så det er ingen problem:-)

Det ligger en norsk skole i Wimbledon som visstnok skal være anerkjent. Jeg har lest en del om den og det virker kjempebra. De følger den norske læreplanene så det blir ingen problem hverken for Adine eller Lucas. Det er året før Lucas begynner på skole da, men de har noe barnehageopplegg også.

Har beregnet sparepenger både til min og deres skole, bolig OG levepenger;-) Har jo en søster som bor der borte så vet at det er svindyrt å bo. Men det skal gå bra. Derfor jeg har tenkt å jobbe i to år også.

Jeg skal såklart bli dritgod og få en supergod jobb:-D

Hehe, nei seriøst. Jeg er veldig motivert for det er vanskelig å komme inn på skolen i London, så jeg MÅ ha skikkelig god mappe.

Det er jævlig kjedelig å rydde. Rett og slett.

Skrevet

Hehe... Aah, saa de skal ikke prove seg paa en engelsk skole da? De er mye bedre enn de norske:) Hehe....

Det hores ut som du har planene klare gitt!! Det blir nok heeelt supert:)!!

Skrevet

Jeg har tenkt på det også:-P

Men siden det kun er for ett år, syns jeg det er greit at de følger den norske skoleplanen:-)

Selvsagt er planene klare. Jeg har til og med laget et word-dokument på planene, hihihi;-)

Jeg har vondt i hodet. Sikkert pga. ryddingen hehe.

Men jeg MÅ. Jepp, jeg MÅ rydde litt til.

Skal bytte rom med henne.

Skrevet

Hehe, jaok - men det kunne jo vaert fint for Adine og Lucas aa oppleve den britiske skole da, men det er jo opp til deg:)

Hehehhehe, sota! Word-dokument og greier:p

Usj, hater aa ha vondt i hodet... Jeg har det nesten konstant jeg da, dessverre.... Men naa har jeg ikke hatt et migreneanfall paa over 2 uker, og da skal jeg ikke klage :D

Skrevet

To uker er jo kjempe bra:-D

Men det er kjipt med hodepine ja:-s

Jeg har også migrene. Det er noe piss:-(

Må såklart ha worddokument, alt skal være nøye planlagt, hihi;-)

Jeg håper jeg får det sånn som jeg ønsker. Det skjer jo aldri ellers, så det hadde vært moro denne gangen:-D

Hva gjør du på for tiden da?

Reiser rundt i verden og koser deg?

Skrevet

To uker er himmel - jeg sliter veldig med migrene, saa to uker er en drom... Det er noe herk ja:( Odelegger ofte veeeldig... Har faatt anfall for jeg skal fly og slikt, da har jeg ikke sjangs til aa dra... Skjedd mange ganger gitt...

Tror det gaar som du planlegger jeg, har du viljestyrke, saa faar du det til:)!!

For tiden er jeg liksom paa ferie da... Er i Frankrike naa og har vaert her i to uker... Skal vel vaere her en eller to uker til (har ikke bestemt meg, ogsaa skal jeg til Hellas....) Hva med deg? Hva gjor du, og har dere planer i sommer?

Skrevet

Jeg holder bare på å "pusse opp huset" for tiden:-)

Har fikset på kjøkkenet, skal bytte rom og så kjøpe nye stuemøbler:-) Så har jeg nesten ferdig terrasse:-D

Vi skal en uke til Spania i august, uken før jeg begynner på skole:-)

Adine er på ferie med pappaen nå, og kommer hjem søndag, så derfor må vi bytte rom FØR hun kommer hjem:-)

Frankrike hørtes deilig ut. Jeg har aldri vært der:-O

Skrevet

Saa morro aa pusse opp da:-) Forandring fryder, hehee.... Blir terrassen fin da?

Spania blir deilig... Hvor er de paa ferie da?

Har du aldri vaert i Frankrike?? Aaah, det maa du jo da! Hundretusenvisavgangerbedreennfuckedupspania!!! Hahahha.... Jeg eeeeelsker Frankrike.... Vanligvis ville jeg bodd her hele sommeren, men jeg var i Paris i begynnelsen av Juni da, saa har bare hatt noen uker hjemme fra Frankrike:p Men naa er jeg jo litt mer sor i frankrike da... Du maa komme deg hit en dag!

Skrevet

Ja jeg kommer jeg:-D

Har veldig lyst å reise dit da, men blir liksom aldri sånn:-)

Pappaen til Lucas er jo halvt spansk daaahhh;-)

Men vi skal til Alcudia, ene og alene fordi det er superbarnevennlig strand der:-)

Men har lyst å unngå charterturer i fremtiden. Lyst å oppleve noe nytt og spennende. Men syns det er greit å dra dit nå som Lucas er så liten.

De er i Danmark.

Terrassen er dritfin, er bilder på bloggen:-D

Den er ikke helt ferdig for pappa er på jobb i nordsjøen nå, men det er ikke lenge igjen no:-D

monajenten.blogspot.com

Skrevet

MÅ bare blande meg inn her ;-) Jeg har selv gått på DNS i London for maaange år siden, og skolen er helt super!! Jeg "nektet" å gå på engelsk eller internasjonal skole, så norsk ble det i 2 år, ispedd noen danske elever. Utrolig godt miljø; skolebuss som hentet oss hver dag hjemme og kjørte oss hjem etter skolen; mange flotte opplevelser, og man lærer engelsk selv om det meste er norsk der. Og så ligger den bare helt idyllisk til i Wimbledon, med verdens herligste sekretær, som faktisk jobber der enda.

Lykke til når den tid kommer Monajenten!!

Skrevet

Hehe. Du kom jo aldri paa vinkveld med meg og venninnene mine da?!?!?! Skjer med det???? :o Saa frekt!

Ser ut som det blir en diger terrasse!!! aaah, saa nydelige bilder av Lukas!! Skikkelig sot!

Du maa dra til Frankrike da! Kommer aldri til aa angre... Og det er ikke veldig charterpreget her gitt. Tror ikke det fins charterturer hit heller?? :P

Skrevet

Hihi takk for det noramams:-)

Har lest mye bra om skolen, og den virker kjempebra:-)

Siklus: Ja terrassen blir stor - 36 kvm:-D

Passer ypperlig til min 50 kvm store leilighet, hihihi;-)

Kjeft: VINKVELD???? Vi fant jo ut at vi skulle utsette den til...ehh..september eller noe??

Dessuten kommer jeg faktisk til Oslo 19. september, men da skal jeg på Coldplaykonsert:-O

Jeg kommer til Frankrike jeg, bare send meg billetten:-P

Ja ikke sant gullet mitt var herlig på de bildene??

Hihi, han bare DIGGER å bade:-D Skjønnegullet hehe, med verdens skjønneste smilehull:-)

Skrevet

Digg med diiiiiiiiiiiger terrasse da!! Hihi... Kan du ligge aa sole den lekre kroppen din:D

Oh, gjorde vi??? Hahaha... HVA? Skal du til Oslo, MEN du skal paa Coldplaykonsert? Tror du det er helt greit naa plutselig? Trodde vi hadde avtale om den vinkvelden jeg! Hehehehe:)

Hehehehe, skal sende deg billett jeg:D

Ja, han var heeelt haerlig! Skikkelig sot altsaa! Til aa spise opp faktisk:D!

Skrevet

Jeg tar gjerne et glass vin eller fire FØR konserten ass!

Har planer om å komme på formiddagen!! :-)

Lucas snorker. Han snorker så høyt at det faktisk bråker her ute i stuen (det er jo ca. fem meter unna da men...hehe;-))

Såklart er det greit at jeg skal på konsert i Oslo:-O

Det er jo COLDPLAY lissom:-O

HURRA:-D

Har planer om å sole meg ja, men lekker?

KREMT HOST HARK

Skrevet

Hehehehe... Vin paa formiddagen? Skjer med alkoholisme her? Vi faar se hvordan det ligger an i september da, drukkenbolten:D!!

Hahahhaa.... Snorker ja! Ville aldri sagt det om vi snakket om en mann - men saa sott!

Jaja, hvilket hotell skal du bo paa da?:P

Ja, den er lekker! Jeg ser for meg den og nissebikini!

Skrevet

Hahahahahaha holder vi fortsatt på med nissebikinien altså?? :-O

Hehe;-)

Hotell??

*kremt*

Vel, vi har ikke bestilt hotell enda:-s Så vet ikke helt hvor vi skal på. Men det må jo bli i nærheten av Spectrum.

Har jo ikke nødvendigvis sagt at vi må drikke på formiddagen daaaahhhhhhh!! *tussi*

Men jeg har tenkt å KOMME da, så det går jo an å ta et glass vin sånn klokken fire f.eks.:-P

VEL??

Han våknet og gryntet og sovnet, så nå snorker han ikke mer, hehe;-)

Rydder jeg nå??

Næææhh.....jeg skal begynne igjen kl. 01.00. LOVER.

Skrevet

Hehehhee, selvfolgelig! Skal lete etter en nissebikini her i St.Tropez ogsaa jeg!!

Grand Hotell:D

Hehehhehe.... Jaja, skal se hva jeg skal gjore den dagen! Det er jo fortsatt en god stund til? Jeg trener mye vet du, og mye av treningene mine er paa dagen... :P Hvis den er saann 4, som den ofte er, saa kan jeg jo ikke... Men vi skal finne ut av det veeel:p Saa skal du faa god vin av meeeeg:D

Hehehehe... Nei, ikke gidd aa rydd. Ta det litt senere... Du skal snakke med meeeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...