TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #26 Skrevet 15. juli 2008 love ya kidd... har IKM samme dag... også negativ test idag, men det er nok fortidelig skal du se! Du får ha lykke til! )
love ya kidd...=) Skrevet 15. juli 2008 #27 Skrevet 15. juli 2008 tussemor... takk for det..=) får håpe det kommer en positiv test hos oss begge på fredag..=) jeg har de siste mnd pleid å ha brunlig - kansje litt blod i noen dager før tr kommer sjikkelig, men det har det ikke kommet enda... så det kan jo kansje være et håp.... er det noen som har fått noe symptomer enda?? lykke til alle sammen...=)
annie74 Skrevet 15. juli 2008 #28 Skrevet 15. juli 2008 Jeg tok bare fra dagen etter el og i en uke. Da ble jeg så uvel og rar i kroppen. Tenkte det kunne være graviditetssymptomer og hadde hørt man ikke skal spise wy hvis gravid, så jeg stoppa for sikkerhetsskyld. Utrolig hvis det er det som gjør susen, men kan jo være tilfeldig også... Så bra syklusen din ble forkortet, må være kjedelig å vente så lenge
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juli 2008 #29 Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer Annie74! Må være helt fantastisk når dere har prøvd så lenge! Ja, jeg testet i går. Hadde IKM på mandag, tror jeg, hvis jeg regner at jeg har 26-dagers sykluser. Jeg vet jeg hadde el for 13-15 dager siden, men jeg tror ikke mannen min kom hjem til el. Jeg testet negativt i går ja. MEN problemet mitt er... Jeg har hatt sinnsyke mens-smerter siden mandag og har hatt litt spotting, altså bare litt rosa utflod, også siden mandag. Dette har jeg aldri opplevd før. Så nå sitter jeg her og lurer... Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste igjen før i morgen, hvis ikke mensen er kommet da... Noe jeg tror den gjør... :-/ Jeg vil jo helst på få den derre jæ** mensen slik at jeg kan begynne på ny pp... Klem
bomsa Skrevet 16. juli 2008 #30 Skrevet 16. juli 2008 >Det var godt å høre at det er flere sannsynlig gravide her..:-) Var littt bekymret at det er bare ei gravid 3 dager inn uke 29. Men det er jo også greit å ha noen med seg til "ikm uke 33" og da, for min del...(jeg bomma jo på el jeg , så da er det over i neste pp på torsdag) Hadde planer å lage ikm tråd for 2 uker siden, men fant ut at det var en smule for tidlig..:-)
annie74 Skrevet 16. juli 2008 #31 Skrevet 16. juli 2008 Takk! :-) Men jeg kan ikke helt tro det er sant enda. Venter litt med å skrive meg opp på gravid-lista, til mensen har uteblitt noen dager. Er så redd den skal komme, føles sånn hele tiden. Har alltid hatt stabile sykluser på 27-28 dager. Hvis den ikke har kommet i i løpet av i dag, da begynner jeg virkelig å tro det. Hvis jeg er gravid, da er det bare helt fantastisk! Dette har jeg drømt om så lenge. Jeg har angret på at vi ikke startet før å prøve, vi var så opptatt av å vente til begge var ferdig med utdanningen og hadde faste jobber. Men det kan ha sin pris å vente så lenge... Krysser fingrene for deg A1973, det du har opplevd noen dager nå med menssmerter og spotting likner veldig på det jeg har hatt, men jeg har kanskje hatt det enda lenger. Jeg har troa på at du er gravid ;-) Har du prøvd lenge, eller?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juli 2008 #32 Skrevet 16. juli 2008 Hei Annie74. Nei, vi har ikke prøvd lenge. Sluttet på pillen i mai og tenkte vi skulle vente litt. Ventet noen uker bare... og så reiste mannen vekk. Han kom hjem rett etter el, så egentlig tror jeg ikke at vi rakk det, men det er jo mulig... Begynner jo å lure litt, at kanskje el var litt forsinket. Men det kan jo også bety at ikm egentlig er en annen dag, så da er jeg like langt... Det jeg ikke skjønner er at jeg begynte å spotte IKM dagen. I tillegg har jeg hatt skikkelige mens-smerter som har kommet og gått. Dette er ikke normalt, skjønt, jeg vet jo ikke helt hva som er normalt etter pilleslutt... Før i dag var jeg sikker på at mensen var kommet og var *så* glad for at vi kunne begynne på ny pp. Men den gang ei. Det var litt blod på papiret, litt mer enn det var i går, så da trodde jeg mensen var på vei, men har ikke sett snurten av den etter klokken 12 i dag. Blir skikkelig stresset av dette, men har lovet meg selv å ikke ta en ny test før i morgen tidlig. Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juli 2008 #33 Skrevet 16. juli 2008 YESS! Da var mensen kommet! Over i ny pp!!!!
lenech Skrevet 16. juli 2008 #34 Skrevet 16. juli 2008 heisann! har ikke testet,har hat "mensen " i tirsdag og i dag,men nå er det slutt.skjønner ingenting og har grusomt vondt i høyre side innimellom.er det bare etter mensen ellr hva skjer?noen tips,burde jeg ta en sjekk,eller er mens mens?
annie74 Skrevet 17. juli 2008 #35 Skrevet 17. juli 2008 Jeg testet med cb digital i morges, og den sa Gravid! Nå er jeg på overtid med mensen og jeg er bare i himmelen. Endelig satt den! Lykke til med testingen, dere andre! Håper flere av dere blir med over i 1.tri. Klem
Gullfisk80 Skrevet 17. juli 2008 #36 Skrevet 17. juli 2008 Gratulerer så mye Annie74!!!!! Så koselig, spesielt når du har prøvd så lenge! Selv er jeg nybegynner i 1pp og kjenner ikke syklusen min enda etter pilleslutt, men nå er det 32 dager siden jeg hadde mensen... Jeg og samboeren skal på ferie neste uke, så hvis ikke tr har kommet innen da skal jeg teste meg i løpet av turen. Håper både at jeg er gravid og at tr kommer sånn at det skal bli full action rundt el i neste periode - så jeg blir glad uansett om det er spire eller tante som banker på! ) Sender gode tanker til alle andre prøvere!
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juli 2008 #38 Skrevet 17. juli 2008 Gratulerer så mye Annie! Det var utrolig koselig å lese altså))) Du får ha masse lykke til, og kose deg masse med den voksende magen! God sommer:o)
Castein81 Skrevet 17. juli 2008 #39 Skrevet 17. juli 2008 Testet positivt i dag!! Rødhøna var nesten 2 uker på overtid :-) Både gratulerer og lykke til til dere andre :-)
mor til 2,venter på nr3... Skrevet 18. juli 2008 #40 Skrevet 18. juli 2008 GRAVID...testa pos i dag tidlig...klaffet på første forsøk med nr 3 også,er nok veldig fruktbar må være..ønsker alle som enda ikke har tester pos lykke til:O)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #41 Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer til enda flere gravide her inne:)
baby09...:) Skrevet 18. juli 2008 #42 Skrevet 18. juli 2008 Positiv test her og, så no har eg kutta ut begynnelsen av nicke mitt:) (gutt05,MA07,baby09...?)
my81 Skrevet 18. juli 2008 #43 Skrevet 18. juli 2008 grattis baby09.. kos deg masse i tiden fremover..
Maria1978 Skrevet 18. juli 2008 #44 Skrevet 18. juli 2008 Testet positivt i går! Litt over en uke etter tr skulle kommet. Vi kan ikke helt tro det enda
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #45 Skrevet 18. juli 2008 Så mange av dere som er gravide nå da:) Så bra!
birma og tredjemann Skrevet 18. juli 2008 #46 Skrevet 18. juli 2008 Endelig postitiv test. Seks dager over IKM :-D
annie74 Skrevet 18. juli 2008 #48 Skrevet 18. juli 2008 Takk for alle hyggelige gratulasjoner. Jeg gratulerer så masse til alle andre som har blitt gravide! Kjempestas! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå