meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Kom igjen uke 29ere, del:D Hva skjer?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 testa idag ja...en svak svak strek som igår...... ikm 19 ) Håper!!!!! U da`?
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Hei og hå... Jupp... Dumme, dumme meg! Fikk billigstrimler i posten i dag, og måtte selvfølgelig teste dem. Den ble så blank, så blank. IKM til fredag da, dette er dag 28, men har 31 dagers syklus tror jeg... så det er nok litt tidelig kanskje... men har jo hatt murringer i over 2 uke nå,så det kunne jo hende. Har ikke den største troen på billigtestene da... sist ble den negativ,mens Cb-digital slo ut positiv... enda billigtesten var på morgenen og Cben var på ettermiddagen. da jeg ventet lillegutt fikk jeg svak positiv QR på dag 41... ble riktignok satt tilbake en uke den gangen,men jeg får vel holde håpet oppe en stund til;o) hvordan er det med deg da??? noen symptomer? Her er det bare PMS-symptomer... synes de minner om graviditetssymptomer,men ikke denne gangen... dessverre:o( Blir spennende å se da. Når skal du teste?
LilleSolaMi<3 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 ikm i morgen,tør ikke teste enda!! hehe..
annie74 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Testa i morges med lavpristest. Svak positiv. Ikm i dag eller i morgen. Er så spent så spent om mensen kommer. Kan nesten ikke tro at jeg kan være gravid etter to år med prøving!
LilleSolaMi<3 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 masse murringer,fortsatt støl i magen,rett under navlen! men det jeg reagerer mest på er at tidligere før tr så bruker jeg å ha ganske mye utflod,men nå er det meget minimalt! tror jeg skal prøve å drøye noen dager før jeg tester! vanskelig men! hehe..
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 så spennende da BebisØnskes=) Krysser det jeg har for oss alle sammen:o)hvilken dag var IKM igjen?
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Så moro Annie! Krysser virkelig alt jeg har for at du er gravid! 2 år er lang tid altså! Brukte det på lillegutt vi og, men plutselig så satt han, ved hjelp av wild yam... Så du skal jammen se at det er en liten spire der:o))) Lykke til!
LilleSolaMi<3 Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 TusseMor:krysser fingrere for at testen du tok nå var feil,og at det blir positivt senere i uka =))
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2008 Har du ikm 19 og streker allerede nå? Jeg har ikke testa, tør ikke enda. Bør jeg det allerede nå da? Har jo ikm 18. ER jo maaaange dager til:)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. juli 2008 #12 Skrevet 15. juli 2008 ååååh, så koselig, Annie 74. Gratulerer så masse. Her klager jeg over at jeg er i 7PP og ikke har det klaffet(enda). Ikm lørdag. Men svak billigstrimmeltest-strek... *håperhåper* Har murringer i rygg og kvalme om morningene... Er vel bare mensen-mage som lurer.... Klem fra meg til dere alle!
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 en strek skal jo være en strek ceprincess:o) Håper det stemmer:o) Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har ingen symptomer og ikm fredag:( Tør heller ikke teste.
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #15 Skrevet 15. juli 2008 Svarte degoppi her jeg Ceprinsess:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #16 Skrevet 15. juli 2008 Takk for det Bebisønskes:o) Lykke til til deg og:o)
Misti Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 jeg hadde ikm lørdag og tester negatvit. pleier alltid å være presis og så pleier jeg alltid å litt rød brun utflod et par dager før mensen kommer men den er klar enda. hva bety dette da?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2008 Du også gravid altså? Så bra:D Flere og flere her ja! God måned dette.
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 meg&lillevampyr nei, det er like greit å vente! Mulighetene for at man blir unødvendig skuffet er jo absolutt tilstede. Jeg er skuffa og helt sikker på at tanta kommer egentlig, alt takket være den testen idag. Men det kan jo hende da:o) Du får ha lykke til da! Krysser det jeg har for at det blir en fin dag på fredag;o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #20 Skrevet 15. juli 2008 MamseBamsen... Hmmmm.... ikke godt å si. Redd jeg ikke kan hjelpe deg med hva det kan være... Kan jo være du produserer sen Hcg, eller at du har hatt litt sen EL så alt er forskjøvet, og at du er gravid? Ønsker deg iallefall en masse lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 15. juli 2008 He he, ja, er nesten bedre å vente. Men skuffa blir jeg jo uansett, selv om jeg ikke forventer det. Man håper jo:) Men da er det kanskje testeparty på fredag morgen også da?
annie74 Skrevet 15. juli 2008 #22 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk, Tussemor og Ceprincess! :-) Tussemor, jeg brukte faktisk wildyam for første gang denne pp. Kanskje det bare rett og slett er vidunderkuren som skal til!!! Jeg klagde også etter 7pp, Ceprincess . Det er vel i de tider man skjønner (og kanskje litt før) at dette ikke var så lett som man trodde. Hvis det ikke klaffer denne pp, må du prøve wy, hvis du ikke allerede har prøvd! Håper det klaffer for dere!
love ya kidd...=) Skrevet 15. juli 2008 #23 Skrevet 15. juli 2008 jeg testet i dag.. den var veldig negativ... ikm 18.. vet ikke hva jeg føler lengre, men hadde god tru tidligere i mnd... jaja...
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #24 Skrevet 15. juli 2008 det er jo ikke sikkert du blir skuffa meg&lillevampyr:o)))) Kan jo være positiv test vettu... håper det! Men det er ikke sikkert det er nødvendig å bli skuffet når en tester før IKM og får negativt svar... det kan jo fort endre seg det;o) Hmmmm.... tror ikke jeg tester på fredag, da er jeg på tur... Kanskje når jeg kommer hjem på kvelden da... men jeg skal nok kikke etter tråder på "bli gravid" når jeg kommer hjem uansett:o) Håper det er mange gode nyheter når jeg kommer hjem altså! Masse lykke til alle sammen!
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 Annie74 Jøsses, gjorde du? Tar du hele syklusen? det har jeg gjort. Får håpe det er vidunderkuren altså! Har god tro på den jeg! Jeg og ble gravid på første forsøk med wild yam etter 2 år med prøving... så er positivt innstilt på wildyam. Begynte på det forrige pp, men ingenting hendte. eller rettere sagt, syklusen minsket fra 45dager +/- til 31 dager. det er jo bra da.. blir spennende å se denne ppen...e rpå dag 28 i dag! Har ikke helt troa men... krysser fingre for deg Annie:o) Det er velfortjent om dere har fått det til nå altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå