Gå til innhold

Palmesus - ang. ketolyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du laget meny'r? Eller tar du dag for dag sånn det kommer? Og er du veldig nøyaktig på telling av karbohydrater?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei,

nei, jeg har ingen menyer.. Dårlig fantasi, og spiser igrunn det samme til stadighet. Blæh....

Jeg er ikke veldig nøye på det, nei. Har som tidligere nevnt skeiet ut mer enn hva sundt er, men jeg klarer ikke og følge den slavisk... Nå er jeg helt ute av det, og spiser ALTFOR lite karber... må bli flinkere til og spise nok! Tror det er bedre med litt for mye karbohydrater, enn for lite...

Skrevet

Takk for svar :o)

Kan jeg spørre hvor tung du var før du begynte, og hvor høy du er? Hvis det er greit for deg så kan det hende jeg spør deg noen spm av og til :o) Tror du kan gi meg litt motivasjon.

Jeg er ca 1,60 og veier altfor mye, rettere sagt 86 :o((((((

Etter fødsel med barn nummer 2 har jeg ikke gått ned de kg jeg gikk opp, har hørt at det ikke er helt uvanlig.

Jeg veide forresten 86 før jeg ble gravid med nummer 1. Klarte å slanke meg med Herbalife. Det er godt pulver, men er litt lei av å drikke hele tiden. Tenkte at mat, men lite karber er noe for meg. Hvis jeg klarer å variere skal det vel litt til før man blir lei (håper jeg).

Veide 68 kg da jeg ble gravid. Etter fødsel gikk jeg ned alle kg bortsett fra 4 kg. Var flink å trene 3 ganger i uka under slankingen. Men gikk som sagt opp så og si alle kg i svangerskapet med barn nummer 2.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bare hyggelig! :)

Før jeg begynte (etter fødsel, men alikevel hadde vekta gått opp) så var jeg 108 (iiiiik) kg... Jeg har veid 140 (dobbeltiiiiik) men hadde gått ned til 92 før jeg ble gravid... Nå veier jeg 88-89, om du ser bort fra helgas utskeielser. Jeg er 1.80 høy, men alikevel....

Igrunn veldig grei måte og slanke seg på, man får resultater ganske kjapt, og derav motivasjon til og holde ut. Jeg er drittlei, det skal jeg ærlig innrømme, men må man, så må man.. :o)

Guud løkk! :)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg sniker litt her, men må bare si WOW, palmesus! Kvittet deg med 50 kilo, med en graviditet innimellom der! Superbra!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takktakk :) Veide 113 når jeg ble gravid med eldste, og 119 når hun kom ut.. Da gikk det bare oppover... så forsvant 30 kg i et bittert samlivsbrudd, hell i uhell... Nå har jeg faktisk gjort noe SELV for å bli kvitt de 20 siste, og det føles godt! :) Bare 15 igjen ;)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Du er superflink! plutselig føltes ikke mine 10 kilo så uoverkommelige... kanskje jeg en dag KAN bli slank og sprek=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En dråpe i havet vet du ;) Neida, de er nok ikke uoverkommelige! Kanskje jeg en dag kan bli slank og! Mohaha ;)

Skrevet

Takk :o)

Så flink du har vært og er ;o)

Da fikk jeg startpakken i posten idag :o) Skal lese boka etter ungene har lagt seg. Har du den forresten?

Prøvd deg noe på den bakemiks'n eller soyaprotein?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har boka ja :) VELDIG god og ha, for og lese og forstå hvordan dette funker :)

Lager vafler as we speak, med bakemiksen ;) Venter tolmodig på at butikken her borte skal få inn soyaprotein..... :)

Skrevet

Hvor lenge har man den bakemiks'n før man må bestille ny? Hvis man bruker den til vanlig bruk.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

sånn må du ikke spørre om, jeg bruker den så sjelden ;) Hehe :)

Skrevet

Hehe :o) Får bestille meg etterpå fra nettbutikken. Etterpåklokskapen lenge leve....burde ha kjøpt full pakke i steden for startpakke.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den derre "full pakke" hadde ikke kommet når jeg starta.. men har du sjekka om ikke det er en menybutikk i nærheten av deg som selger dette? Så slipper du de 89 kr i porto og frakt...

Skrevet

Så lur du er ;o) Er en meny i nærheten ja :o) 10 min å kjøre! Tror jeg skal ringe de å høre om de selger, eller er det sånn at alle meny skal ha begge deler?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant :P Hehe

Jeg tror det er sånn at meny skal ta inn på forespørsel, uansett. Men her har de på den rett borti gata, og i nabobyen. Men ikke i en annen by jeg har vært og sett.. Så ring og hør du :)

Skrevet

De hadde ikke :o( men jeg skulle ringe til torsdag igjen. Håper de tar det inn, men hvis det er som du sier så skal de ta det inn uansett så da får jeg mase litt.

Skrevet

Takk :o) Den nærmeste etter den som er 10 min unna er den i Moss, så håper virkelig de tar det inn. Skal jammen spørre om de ketolysepølsene også. Har du smakt de forresten? Jeg spør og spør, håper du ikke blir lei!

Skrevet

Opp igjen ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de kunne jeg godt tenkt meg og prøve! (as in, nei, har ikke smakt de..hehe)

Får tro de får inn hos deg også da :o)

Neida, ikke lei, var bare på jobb :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dytt sjæl ;) Lagt deg kanskje? ;o)

Skrevet

Jeg nei :o) Så litt på tv og leste boka om ketolyse. Regnet ut bmi'n min til 35, 3 :o((( Så jeg er i kategorien fedme :o((( Men det skal jeg gjøre noe med!!

Skrevet

dette går så fint så melkekua!!! :D

sikker på at du kommer til å trives med lavkarbo. kroppen min fungerer så mye bedre uten mel og sukker. :D

jeg har bmi på 26 akkurat nå og skal ned til 23.. er et stykke igjen, men men.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...