Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 21 og har gått opp igjen ca 4 kilo, gikk ned 9 kilo de 2 første månedene, kasta mye opp, klarte ikke spise noe. men får i meg mat nå og gått på noe kalori pulver eg fikk av legen, kaster ennda opp, håper det snart går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 17 + 4, og er nå på akkurat samme vekt som da jeg fant ut at jeg var gravid. gikk ned to kilo i starten. har ikke kastet opp, men heller ikke hatt veldig stor matlyst. magen har begynt å vokse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endeli si at nå har jeg gått opp i vekt =)

Er 19+4 nå og har lagt på meg 1,5kg. Ligger helt i øverste sjiktet på kurven med måling av livmor, så da syntes jordmor det var glederli at jeg begynner å få litt vekt på meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18+3,og har gått opp 1 kg..gikk litt ned,men er i + nå..

målet er å unngå 30kg som jeg la på meg med begge guttene

som jeg har..hehe,det skal tross alt av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror vekta spiller meg et puss. når jeg var 17+3 veide jeg det samme som før jeg ble gravid. men i dag 18+5 viste vekta 5 kg mere.

kan jo ikke være mulig å legge på seg 5 kg på en uke? har jo ikke spist mere enn normalt heller. men har fått litt sokkemerker om kveldene, burde jeg kansje bekymre meg om vann i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+3 og har gåt topp ca 3 kg. Har begynt å få mage og kan nå kun bruke mammabuksa mi, så er nok på tide å kjøpe nye klær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 21+5 og har gått opp 7 kg!

 

Har jeg rekorden? Var kjempekvalm i 3 mnd og det som hjalp da var å spise hele tiden... Har vel også litt med å gjøre at jeg har sluttet å snuse/røyke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned to kilo til nå.er 18+6 i dag.

det betyr bare at babyen tar for seg av egenvekta mi, noe som ikke gjør en døyt, da jeg har nok å ta av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll hos jordmor i dag. Er 21+4 og har gått opp 10 kg. anske fornøyd med at det har stoppet opp litt. La på meg mye i begynnelsen fordi spising var det eneste som hjalp mot kvalmen.Dessuten er jeg plaget med bekkenløsning, og får ikke rørt meg så mye som jeg ønsker.

La på meg ca 20 kg i begge de andre svangerskapene, så da er jeg greit i rute nå.Det forsvant fort etterpå, så jeg bekymrer meg ikke (bortsett fra at jeg er litt eldre nå). Litt grynning i snøen med barnevogn gjør vel susen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22+0 idag og jeg har gått opp 6 kg. begynner å få skikkelig mage, mange som synes den er for stor til å være snart 5 mnd, men jeg synes den er fin jeg. er kort og var veldig tynn så da m¨å det jo syns litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21+1 og har gått opp 6 kg. Men jeg la på meg 20 kg sist og gikk ned 22 kg igjen, så jeg bekymrer meg ikke. Tror at noen legger på seg ekstra i svangerskapet for å "lagre" til ammingen. Jeg raste ned i vekt uansett hva jeg spiste i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 + 2 og har eigentleg ikkje gått opp i vekt enno (gjekk nok ned 1-2 kg i starten og har lagt dette på igjen - så status blir vel sånn omtrent 0). Et det eg har lyst på, men prøver for det meste å eta sunt og variert - slik at knøttet får dei viktige næringsstoffa som trengs for å veksa i seg. Reknar med at kiloa vil koma no framover - magen veks - synleg større berre frå før helga til i dag - så vekta kryp vel oppover snart. Bekymrar meg ikkje for det, så lenge eg et meg mett og føler meg ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 20+5 og opp 3,5 kilo. Og de kiloene kom kjapt gitt, yikes. Begynte liksom innbille meg at jeg ikke skulle gå opp noe særlig i vekt siden det gikk så bra de første månedene haha. Da ender jeg vel opp over 80 kilo likevel da, jaja pytt pytt :)

Men det ser ut som om alle kiloene har lagt seg på puppene :( Ikke kult å lete etter størrelse 75F i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...