Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når begynte du å gå opp i vekt?? jeg har gått ned det å jeg er 16 uker på vei. vil jo gå opp jeg også.. har ikke kasta opp heller. spiser normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh heldigen.. jeg er mindre nå enn jeg var før jeg ble gravid.. har vært stabil i mange år på 59 kg men ligger å vipper rett under der nå.. har begynt å føre dagbok nå. litt bekymret.. jeg er 18+3 i dag. Og, jeg kastet mye opp frem til uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gå opp sakte men sikkert fra ca 7 uker, selv om jeg kastet opp. Spiser også normalt/sunt. Tror det er ganske normalt begge deler. Er jo fra uke 17-24 man legger mest på seg har jeg lest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får veie opp for alle dere andre jeg da, som har gått opp hele 10 kilo de første 18 ukene..hehe.

 

Men var gått opp 8 allerede etter de første 8, siden har det holdt seg jevnt. Aner ikke hvorfor da jeg fortsatte å spise normalt. Var flink til å få i meg mat selv om jeg kastet opp mye, men hadde knapt energi til å løfte en finger første månedene så tipper det ikke ble brukt så mange kalorier heller. Hadde tidlig en del vann i kroppen også, så satser på at disse kiloene forsvinner fort etter fødselen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 18+ termin 19 desember og gått opp 2,0 kilo, med første mann hadde jeg gått opp 9,0 på samme tiden, men har vært kvalm og kastet opp frem til nå var ikke det sist.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spiser normalt, spiser jo ikke rødt kjøtt men ellers mye grønnsaker og sunt. Jeg er enda helt tom for energi, og bruker veldig lang tid på å spise merker jeg.. (anonym)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19 uker i dag å har di to siste ukene gått opp 2kg:-)

før det gikk jeg ned 6kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde + 7kg i uke 12 med første, nå er jeg +5kg i uke 19 så jeg er fornøyd. målet er å unngå å nå +30kg som sist. men jeg gjorde ingenting for å ta de av sist, når kiloene var vekk forsvant vekta da var snuppa ca 7mnd. så kroppen min trengte det.

i tillegg var jeg -10kg etter fødsel og ytterligere -5 bare 3 dager etter hjemkomst (brystbetennelse au au)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+4 og har gått opp 2 kg. Men magen er blitt ganske så fremtredende allerede, så får det ikke helt til å henge sammen. Håper bare ikke det er badevekta som har "låst" seg, hehe;) mener jeg hadde lagt på meg mye mer sist gang ved samme antall uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20+3 og har gått opp 4 kg. Magen er fremtredende og jeg har allerede vokst ut av den første mamma buksa. Må handle nye klær idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg e 18+0 og har gått opp 6 kg. legen synes det var mye, men var tynn fra før så det hadde jeg bare godt av synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe dette er et spørsmål alle gravide/nybakte mammer spør om, har jeg merka :P

Og det er nesten like morsomt hver gang å si at jeg faktisk går ned i egenvekt...

I starten av svangerskapet ble jeg syk og gikk ned ca.5kg på 14 dager. Det var ille! Men magen vokste uansett, og nå er jeg i 19.uke, og har sikkert lagt på meg 4kg på magen, selv om jeg fremdeles går ned i vekt rett etter jeg har klart å legge litt på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han det var mye?

Jeg har gått opp 8, og hos min lege sa de det var fint. Jeg syns det var mye, men de beroliget meg med at det var helt normalt...trodde jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+6 idag, og ligger fortsatt på minus 3 kg. Ikke kastet opp, men spiser lite og ofte. Orker ikke så mye mat, fort mett fort sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han sa at 6 kilo var mye, men da var jeg 17 uker på vei. han sa at det normale var max 2 kilo til da. men jeg tror at alt er normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned 3 kilo å er i uke 18, fikk beskjed om at dette ikke var helt normalt, da jeg spiser mye, trener lite, å har ikke vært dårlig i det hele tatt i svangerskapet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 18+1 og er ikke gått opp i det hele tatt. Er enda ikke kommet opp til det jeg var i utgangspunktet. Men magen strutter herlig og lille x sparker både sent og tidlig. Gikk opp ca 12 kg ved forrige svangerskap og så vidt jeg husker gikk det ei god stund før kiloene kom da også. Men nu skal vi jo gå opp ca 0,5 kg i uka, så da må det jo begynne å komme snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...