Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Dette er slankerne: Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Om flere vil være med, så kopier navnene over og sett inn ditt eget navn. Skal slanke oss fra i dag og 1 mnd fremover. Noen vil ned 7 kg, andre 5 kg. Lykke til alle sammen. Skriv opp hvordan det er gått i dag, tankene deres osv, på denne tråden.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Her er link til tråden som ble lagd i går, om noen nye vi ha noen ideer osv;) http://www.dinbaby.com/forum/thread/138232398
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Skulle akkurat til å anbefale at vi legger inn nickene til alle som er med i hver tråd, sånn at det er lett å søke opp trådene:-) Og så har jeg et forslag!! Det er lurt å lage et skjema i f.eks Word hvor man ikke bare skriver opp hva man spiser, men også hvor mye man trener. For det er ikke noe gøy å la den rubrikken stå tom, så det blir litt motivering! Blir litt det samme med maten. Der blir man jo utrolig bevisst på hva man putter i seg, når man vet at man må skrive ned alt. LYKKE TIL JENTER!! Imorgen er det veiedag og evt. måledag. Skal vi måle livvidde, hoftevidde og lår eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Palmesus jeg må ha gått glipp av noe igår.... (jeg er forøvrig med enda, fra sist slanketråd..det var dere som ramla av ;o) )
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Red Maple Leaf
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Mente såklart veiedag på TORSDAG;-) Anbefaler også å drikke varmt vann (kan putte i sitron, men ikke noe te eller kaffe.) Det renser systemet.
frk Nilsen Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Får vel slenge meg på jeg og... Driver å spiser sunt og prøver å trene bort den "fine" traktorringen med strekkmerker..... Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Red Maple Leaf frk.Nilsen
seigdama...og 4 små... Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har feriegjester denne uka så det blir litt ekstra god mat og snop, men jeg skal komme sterkere tilbake... Nå skal de ta med de to eldste på bytur, så da blir det lang trilletur på meg! I morgen reiser vi på setra og blir til fredag. Skal vi ha veiedag på onsdag? Trodde det var torsdag.
Nelly79 Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Red Maple Leaf frk.Nilsen Nelly79 med Theo og Milla
melkekua™ Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Er denne for de som vil og skal gå ned mer enn 5-7 kg også?
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Jeg skrev feil:-) Mente torsdag:-) SÅ FLOTT at så mange blir med! Alle kan selvsagt bli med, selv om de skal gå ned mer eller mindre. Dette er bra motivasjon, jenter!!
melkekua™ Skrevet 15. juli 2008 #14 Skrevet 15. juli 2008 Lille Luri og meg o",) Monajenten stinepijah Annettemor wonderFull Grethe ) ~mamma til Andrea~ Studenten™ Bolle nr 3 barelillemeg Styredama har gått i land kian Renate77 storebror og knerten Mammaen til Luca Joikaboll@ Vektjenta <3 *Augustprinsesse* (S)tinkerBelle <3 Palmesus Red Maple Leaf frk.Nilsen Nelly79 med Theo og Milla Den tørre melkekua™ ------------ Da er jeg med!!!! Denne kom litt bråere på enn jeg hadde tenkt, men skal jeg begynne så kan jeg like gjerne begynne nå ;o)
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #15 Skrevet 15. juli 2008 Gir alle et nr. jeg, så har vi litt mer kontroll på hvor mange som er med:-) 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S)tinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla
melkekua™ Skrevet 15. juli 2008 #17 Skrevet 15. juli 2008 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S)tinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua ----------------- Jeg prøver igjen ) hehe...og slang på Palmesus, ser hun har prøvd også å komme med!
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #18 Skrevet 15. juli 2008 Det var lurt melkeku:-) Så bra at vi er 23 stk da, håper de aller fleste av oss klarer å henge på!! :-)
Pirkeanonym Skrevet 15. juli 2008 #19 Skrevet 15. juli 2008 Kaldt vann øyker forbrenningen, det gjør ikke varmt vann;-) (ifølge Grete Roede-dama mi;-))
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #20 Skrevet 15. juli 2008 Da ble det riktig liste;) Har begynt bra i dag. 2 knekkebrød, 1 eple og litt ananas til frokost. Skal snart ta lunsj;) Har vaska ned hele badet og jobba haredt for å forbrenne kalorier. Skal ta treningen når tulla sovner etterpå Så morro at en haug med damer er med;) Hva skal dere ha til middag? Her blir det laks med purreløk, og kokte grønnsaker. Ikke potet, og saus eller rømme på meg nei;) Og skal bare spise meg akkurat passe, ikke mett.
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #21 Skrevet 15. juli 2008 Her blir det stekt kyllingfilet, brokkoli og kålrabi, ingen noe fancy sauseopplegg her heller:-)
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 15. juli 2008 #22 Skrevet 15. juli 2008 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S)tinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp Jeg også! Så tråden i går, men rakk ikke å melde meg på. Jeg vil ned enda mer, men starter med en måned og 3-5 kilo. Hvordan? - skal drikke masse vann - spise masse frukt og grønt - gå en tur på minst 30 min minst 5 dager i uka, eller trene - lage sunne middager - når jeg blir fysen: knaske gulrot, sukkerfri pastill el.l (flere tips?) Startet dårlig (tok kjeks i dag morges...), men fortsetter bra - skal lage blomkåsuppe til middag i dag. Hvor ofte "møtes" vi? Hver dag, for oppdatering, eller 2-3 ganger i uka?
Monajenten Skrevet 15. juli 2008 #23 Skrevet 15. juli 2008 Vi møtes når vi føler for det:-) Men ihvertfall om torsdagene på veiedagen:-) Men jeg ser nå for meg at å skrive en tråd hver dag vil være bra, og VELDIG motiverende. Jeg blir ihvertfall skikkelig giret av dette, og har lyst å gå ned masse nå som jeg får støtte fra mange andre:-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #24 Skrevet 15. juli 2008 Jeg og Monajenten;) Tror nok uansett det blir minst 1 tråd om dagen! Da holdes motivasjonen oppe. Et godt tips: om frukt blir kjedelig å spise, så drikk det i stedet. Bare å skjære opp forskjellig frukt i biter, hive det i smootihe-lageren, og vips kan man drikke frukten;)
* 5 om dagen * Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 jeg hadde også tenkt å ta av meg noen kilo, men jeg tenkte jeg skulle starte på sykehusdietten/suppe på mandag jeg da....men kan godt være med på deres opplegg også...om jeg kan da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå