OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #26 Skrevet 15. juli 2008 Pleier å gi litt til et supergammelt par som tigger, ellers så gir jeg til de som spiller trekkspill og noen ganger til andre av Romfolket som tigger, er ei som ungene liker godt også.. Selv om det opplagt at det er organisert, så er det jo i bunn og grunn et resultat av noe skjev fordeling her i verden...Så om jeg har noen slanter en sjeldent gang så, dessuten synes jeg det er så mange Nordmenn som behandler disse menneskene verre enn dyr.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 15. juli 2008 #27 Skrevet 15. juli 2008 Nei..... Bor i oslo og her er det tiggere OVERALT,
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. juli 2008 #28 Skrevet 15. juli 2008 minner meg om den gangen jeg var i polen... det satt en del tiggere utenfor en kirke. den ene hardere skadet enn den andre. den ene satt på fortauet på en pute, og hadde amputerte ben, og hadde sminket dette da. jeg trodde faktisk de virkelig var amputert... men så kom purken da... og tigging er forbudt der.... og vips så tok han de "amputerte" bena fatt og løp som faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå