Gjest Skrevet 15. juli 2008 #26 Skrevet 15. juli 2008 Bærer med hele overkroppen med Patapumen min også. Jeg kjøpte svart, litt kjedelig kanskje, mem; -den passer uansett hva jeg har på meg. -pappaen vil også bære siden selen ser helt nøytral ut.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #27 Skrevet 15. juli 2008 Ja, det er den svarte jeg har tenkt å kjøpe også, hvis det blir den. Tenker det samme som deg. Passer til alt, og pappaen kan bære også uten å synes det er altfor flaut ) Patapumen er jo halve prisen av de andre.. Hvis de andre ikke er mye bedre, så tar jeg patapumen. De ser jo veldig like ut, da...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #28 Skrevet 15. juli 2008 Tror at det følger med noe mer ekstrautstyr på de andre selene, og at det drar opp prisen litt.
Yo&La+spire Skrevet 15. juli 2008 #29 Skrevet 15. juli 2008 Go morgen;) De er nok ganske like alle disse. I alle sitter babyen ergonomisk riktig og du kan bære på ryggen og magen (med noen også på hoften). Ogdu bærer babyen tett inntil, med mye vekt på hoftene og dermed mindre på skuldrene. Pluss at de alle er enkle i bruk og nøytrale å se på (ok...kuskinn er vel mindre nøytral, men veldig kul da;) Så den forskjellen som er går rett og slett på hva som passer deg best. Derfor det er så lurt å prøve først. Eg har prøvd beco og ergo og av disse likte eg ergo best for becoen var ikke fullt så behagelig syns eg...for deg kan det vere omvendt;) Patapum har eg ikke prøvd på, men valgte ikke den fordi den ser litt større ut enn de andre....Manduca var ikke på markedet i norge da eg kjøpte, men har hørt av andre at denne visstnok er den beste.....Den kan justeres i panelet også, slik at den vokser med barnet. (pluss at eg synes iallefall den ser kulest ut....bortsett fra kuskinn da;)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #30 Skrevet 15. juli 2008 Har sett litt på Manducaen nå, og den er virkelig fin, altså! Den er litt mer polstra over det hele ser jeg, enn Patapumen. Fint med den at den kan justeres i ryggpanelet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 15. juli 2008 Hummmm..... Den ser veldig solid og god ut den manducaen, ja. Kul var den også ) Ser de har den hos Lotusbarn i Bergen. Kanskje jeg stikker oppom der og ser i morgen. Tusen takk for hjelpen alle sammen!!!
Bergene Skrevet 15. juli 2008 #32 Skrevet 15. juli 2008 Sier som de andre, prøv ryggbæring! Fremovervendt bæring er tungt, bærer du derimot på rygg kjenner du ikke at du bærer og barnet har goood utsikt. Maduca er en super sele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå