Gå til innhold

*Silje*spiresnart?*, er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var på bursdagsfeiringen, men vi fikk jo aldri snakket sammen. Var så mange der;) Når evt. blir det at dere flytter da? Må vi komme en helg eller kan vi komme på en hverdag?

Åååh så irriterende med en sånn huseier! Det hadde vi også der vi bodde før, utrooolig plagsomt!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke før i Oktober, for vi har 3 mnd oppsigelse. Det må dere bestemme selv. Men siden Morten begynner å jobbe 4 august, passer det kansje best en helg.

Skrevet

Oki, men er ikke du hjemme da?;)

Skal snakke med henne så fort jeg får tak i henne på nett..

Skrevet

Jo, jeg er hjemme. Hehe.. Men det passer best fra den 14 Agugust evt. For da får Morten lønning igjen.

Skrevet

Etter 14. august ja, da begynner studiene igjen, og det skjer mye de første ukene. Men kanskje i slutten av august da? Da må det bli en helg i såfall..

Hva driver du med i dag?

Jeg har sovet hele dagen, for vi feiret bursdagen min i går, og vi kom ikke hjem før kl halv 8 denne morningen!! Haha! Og når vi kom hjem satt vi i gang med babylaging, så jeg sovnet vel ikke før i 10-tiden:P Så i dag blir det nok en avslappende dag ja!

Skrevet

Ja, slutten av august passer bra:)

Idag har vi vært ute å bada. Har vært så innmarri varmt så.

Hehe, håpe det blir en spire der da;o) Tihi..

Skrevet

Hihi:P Hvordan ligger du an i syklusen da?

Så deilig at dere har vært og bada! Var vannet deilig?

Hvis været holder seg blir det nok bading på meg i løpet av uka og;)

Skrevet

Er ikke helt sikker akkurat nå. For vi har stoppet litt opp i prøvingen.

Men nå ser det ut som om vi flytter til Brevik den 1 August. Klart svar får vi i morra:o) Åja, vannet var kjempe deilig. Lunka.

Skrevet

Hvorfor har dere stoppet litt opp i prøvingen?

Ååå så bra da!!!:) Blir spennende i morgen da.

Hørtes herlig ut med lunka vann:)

Skrevet

Er bare fordi jeg er lei av å prøve. Men vi fortsetter vel etter vi har flytta:o) Venter spent på svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...