*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei snuppa:o) Håper du har hatt en fin tur i syden:o) Gleder meg til du kommer. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Heeeei! Hva driver du med i dag? Sitter og sløver foran tv´n jeg, vurderer å dra og shoppe litt;) Må nyte siste feriedagen, for i morgen skal jeg jobbe *sukk* Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Heii.. Så ikke denne før nå jeg da. Hehe.. Trur du ikke jeg har begynt å blø igjen da?:s Så nå er det 2 gangen på to uker. *Hjelp* Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Hei!! Unnskyld at jeg ikke har fått svart på mld din. Vært på jobb og sånt. Men da kan jeg jo svare her;) Jeg tror Yvonne er bortreist, hun er ihvertfall aldri på nett. Så jeg har ikke fått snakket med henne. Stakkars deg som har begynt å blø igjen! Er det mye? Som vanlig mens? Det er jo noen som blør litt når de har EL. Har du tatt test forresten? Er jo noen som blør litt tidlig i svangerskapet. Hadde mensen i 2 dager jeg, etter det har det bare vært litt brun utflod:-S Kroppen er ikke til å skjønne seg på! Skal dere starte utredningen snart? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Heii<3 Det går bra:) Okei, kan du ikke bare snakke med hu når hu kommer hjem? Ja, nå blør jeg som vanlig mens.. Eller nesten.. Hehe. Jeg pleier jo å blø masse, men gjør ikke det nå.. Har ikke testen etter jeg testet negativt. Ja, vi har tenkt litt på det.. Så får se hva som skjer:) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Det skal jeg gjøre!! Du burde tatt både en EL-test og en graviditetstest du;) Men er nok lurt å starte utredningen siden du noen ganger har uregelmessig mens. Gjør du i kveld da? Hvordan går det mellom deg og Morten? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Ikveld skal vi bare slappe av. Er barnevakt for ungene til søskenbarnet til mamma. To gutter på 7 og 10år:) Skal være her til onsdag. Så vi skal til Skien badepark imorra. Joda. Det går veldig bra:) Men vi snakkes snuppa.. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Så koselig da! Dere får kose dere masse i helgen! Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Hei snuppa:o) Hvordan går det med deg? Gleder meg utrolig mye til du kommer nedover. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2008 Hei snuppa! Gleder meg jeg og:) Her går det bra! Litt vel mye å gjøre om dagen. Bare hjemme en halvtime av gangen for tiden. I helgen har jeg vært på hyttetur like ved Tjømme... Går det bra med deg da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Hei:o) Joda, går bra her vettu.. Akkurat nå kjeder jeg meg. Hehe.: Du gjør da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har vært i byen med en venninne i kveld. Nå bare slapper jeg av. Hva gjør du nå da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Akkurat da sov jeg. Hehe! Nå gjør jeg ikke stort, skal lage litt frokost tenkte jeg:o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. juli 2008 Misunner deg som ikke jobber! Jobber helt til åtte i dag jeg, ganske kjedelig når det er så fint vær ute. Men i morgen har jeg fri og bursdag!! Da blir det sol, bading, familieselskap og masse kaker;) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. juli 2008 #16 Skrevet 22. juli 2008 Tihi.. Misunner deg som jobber jeg da:o) Kjedelig å bare gå hjemme. Har du fått tak i Yvonne eller? Å, stemmer du har bursdag i morra du:o) Jippi, da må du kose deg masse. Skal få kjøpr gave til deg som du får når du kommer nedover:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. juli 2008 Vi skulle bytta vettu!! Har ikke fått tak i henne nei... Men tror hun kommer i bursdagen min i morgen. Tusen takk, gleder meg veldig. Liker å ha bursdag;P Trenger ikke gave da snuppa! Hva skal du i dag da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 Hehe, ja det skulle vi =) Okei, du får si ifra når du har snakket med hu da =) Hehe, moro det.. Jo, må jo det da.. Ikke noe spess. Er jo barnevakt enda, fram til i morra. Skal bare slappe av og lage hjemmelaget pizza senere =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. juli 2008 Du får kose deg masse med barna og hjemmelaget pizza da! Nå var endelig jobbdagen over her, så nå skal jeg slaaaaaappe aaaav!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. juli 2008 #20 Skrevet 23. juli 2008 Gratuler så masse dagen snuppa mi<3 Du får kose deg masse, så får du en gave fra oss når du kommer.. Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 23. juli 2008 Tuuusen takk snuppa, så utrolig snill du er!!!<3 Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. juli 2008 #22 Skrevet 23. juli 2008 Håper du koser deg idag da:o) Glad ideg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. juli 2008 #23 Skrevet 24. juli 2008 Du driver med idag da snuppa? Her bare slapper vi av. Er så sinnsykt varmt så orker ikke gjøre stort. Vi skal se på leilighet i Brevik ikveld da. Det ligger litt utenfor Skien;o) For vi trives ikke her.. Så håper vi får den:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 24. juli 2008 I dag er jeg på jobb. Slutter snart:) Så skal jeg og Marius dra til moren til Marius sitt hus (hun er bortreist), og bade og grille!! Åååh som jeg gleder meg!! Hun har basseng i hagen skjønner du;) Hvorfor trives dere ikke da? Krysser fingrene for at dere får den!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. juli 2008 #25 Skrevet 24. juli 2008 Å, så moro da. Du har vel ikke fått tak i Yvonne vel? For vi har en skikkelig TEIT huseier som bryr seg om alt vi gjør. Arg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå