Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #26 Skrevet 14. juli 2008 Ja det var ikke noe særlig. Samboeren min snakket med et par som måtte ha 2 leiligheter..pga at ungen bare skrek og det til han var 2 år..Så hver dag avløste de hverandre..Ingen fortjener et slikt liv altså. Grøss.. Har prøvd så utrolig masse med denne tulla. Og jeg har overgått min tålmodighet 5 ganger rundt jorden for å si det sånn..men noen ganger så er det umulig å ikke bli stresset.. Jeg håper så inderlig dette blir bedre..Fælt når man får besøk og så har man en slik unge å vise til..ikke slik jeg hadde sett det for meg.. Uff men jeg takker for alle oppmuntringer.Godt å få litt respons fra andre.
malingus Skrevet 14. juli 2008 #27 Skrevet 14. juli 2008 Bare en ting jeg tenker på, som jeg ikke kan se at noen her har kommentert før. Hvorfor krever du ikke at gubben din stiller pp mer? Greit at han har en jobb og tjener penger. men etter jobb er frøkna like mye hans ansvar! Han må da skjønne at du trenger hjelp, selv om han ikke kan amme? Han kan rett og slett bare drite i å "må bare hit og må bare dit". Han har fått barn nå! Du er ikke alenmor! Krev hjelp, even om han blir sur! Et lite tips fra meg...
Trulte76 Skrevet 14. juli 2008 #29 Skrevet 14. juli 2008 Er ikke sikkert det er det i ditt tilfelle,men skader ikke å prøve Mi 1. hun skrek hele tiden når hun var våken. Begynte allerede på sykehuset. Følte jeg gjorde ikke noe annet enn å amme henne..for hun var still ved puppen Når hun sovnet sov hun 3 timer. Kom hjem fra sykehuset, var et sant mareritt, og jeg tenkte skal det være sånn å ha en baby? Jeg var glad hver gang hun sovnet. Fikk vi besøk håpet jeg ho sov, for når hun var våken skrek hun bare. Så leste jeg i en babybok, 20% av tilfella der babyene har kolikk skyldes melkeallergi, og ved å kutte ut melk og melkeprodukt i kosten, så ville det gå over. Så jeg tenkte, skader jo ikke å prøve det..etter 1 uke fikk jeg en ny unge..prøvde med melk igjenn og da skrek hun igjenn. Så jeg droppet melka og de sterkeste melkeproduktene som brunost o.l fikk en ny unge Jenta mi hadde melkeallergi hun. Testet henne senere. Men hun vokste det fra seg da hun var 2,5-3 år gammel. Så du kan jo prøve å se om det kan være det? Skader ikke. Men er ikke sikkert det er det da..
Synne&TheTerminator Skrevet 14. juli 2008 #30 Skrevet 14. juli 2008 Huff da. Hadde en sånn periode med gutten min og på den alderen, men det gikk over. jeg ammet ahn hele veien. Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 14. juli 2008 #31 Skrevet 14. juli 2008 jeg tror også at hvis du hadde fått mere avlastning fra gubben så hadde det blitt bedre! Ungene merker jo når vi er grinete og slitne ergo de blir umulige å ha med å gjøre! Jeg vil tro at hun er sulten jeg da, skjønner ikke helt problemet med å gi mme hvis det gjør at du og hun har det bedre! Hvis du er avslappet blir ting helt sikkert bedre, det er en ond sirkel! Jeg ammet i 6 mnd. men lille bare gråt på slutten fordi hun var så sulten! Da begynte jeg å skjønne at mme var tingen for oss også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå