Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #26 Skrevet 14. juli 2008 Og for å gjøre oppropet fullstendig : Ellifax HAHAHAHAHahahahaahahahah Ikke det at jeg tror gud har så mye å gjøre med d i det hele tatt men men.... Morsom tråd i hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #28 Skrevet 14. juli 2008 Føler du deg truffet av noe, HI? Det er isåfall veldig forståelig. Hvis du er så fornøyd med ditt navnvalg, så STÅ for det, istedefor å bruke energien din på å overbevise alle oss andre som ikke er enige med deg om at det er et fantastisk (morsomt) navn. Måten du uttrykker deg på, forteller oss at turtallet ikke nødvendigvis er så veldig høyt i toppetasjen. En fin måte å skåne seg selv på, er kanskje å snuse litt på ydmykelsens underfundighet....eller evt rett og slett å trekke seg tilbake. Der kan du være fornøyd, i din rosa sukkertøyverden. Ha en god dag!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #29 Skrevet 14. juli 2008 Jeg føler meg overhodet ikke truffet av noe. Og som du sikkert ser så STÅR jeg for mine navnevalg. Måten du analyserer meg på forteller OSS at toppetasjen DIN kanskje står i revers??? Bare godta at verden forandrer seg, selv om ikke DU henger med. Ha en utmerket dag selv! HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #30 Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor da så hårsår overfor andres meninger om sukkertøynavnet, dersom du ikke føler deg truffet av noe som helst? Så du mener jeg har analysert deg....? Da kan jeg opplyse deg om at det krever nok at jeg har litt mer å "jobbe" med, men jeg mener nok fortsatt at måten du uttrykker deg på, muligens vitner om et noe lavt turtall. Uansett hvilken retning jeg selv er på vei....
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #31 Skrevet 14. juli 2008 Om dere patetiske kjærringer ikke har noe annet å gjøre en å sitte å rakke ned på navnetvalget til HI. Så klart hun føler seg truffet! hadde ikke du gjort det om noen snakket dritt om ditt barn? men utifra oppførselen til morra så er det nok ikke navnet som er det største problemet til ditt barn......stakkar..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #32 Skrevet 14. juli 2008 Har dere tenkt på det at når barna våre begynner på skolen så er det vi som har valgt normale,vanlige navn som kommer til å ha de navnene det er færrest av... Det kommer til å kry av Leander,Chrisander, Elianna osv osv... Det er ikke et bra nok navn før det er 3,2 eller 1 i dette landet som heter det.. Også om ungen heter Chrisander er det sikkert et mellomnavn og? Chrisander Emil eller noe sånt? Kan tenke meg at HI er 19-20 år lavt utdannet og i en dårlig betalt jobb.. Typisk WHITE TRASH..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #33 Skrevet 14. juli 2008 Og at barna deres kommer til å bli taperne i samfunnet, med sine nedarva rotne holdninger..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #34 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kan iallefall skrive jeg da... Rotne? Faen,er det for et ord? My point, lav utdannelse...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #35 Skrevet 14. juli 2008 "my point" er det norsk? Gå og dø ditt undermenneske.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #36 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kan jo informere deg om at det er språk som heter engelsk, lærte det på skolen. Skole er en bygning hvor man lærer å skrive og å lese. Prøv det! Undermenneske.. Kjempebra forsvar! Du beviser jo bare det jeg sier på måten du svarer på! Kan kalle deg ugressmenneske jeg da.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #37 Skrevet 14. juli 2008 Lærte du ikke å lese og skrive før du begynte på skolen? Er foreldrene dine white trash? Men helt seriøst, hvordan kan du helt seriøst sitte der og snakke dritt om en liten baby? Tror du at du er et godt forbilde for barna dine når du lærer dem at man kan mobbe andre barn fordi man ikke liker navna deres?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #38 Skrevet 14. juli 2008 "Men helt seriøst, hvordan kan du helt seriøst sitte der og snakke dritt" Superbra skrevet!! Hahahahahaha! Fint du gir meg noe å le av. Kan du bruke ordet "seriøst" mer eller? Jeg snakker ikke dritt om babyen! Jeg bare sier hva jeg mener om navnevalget til foreldrene. Ingenting om ungen i det hele tatt... Hva jeg mener om navnet til noen har ingenting med hva jeg lærer mitt eget barn av holdninger.. Hva er egentlig iq'en din? Svarene dine virker ganske korte!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #39 Skrevet 14. juli 2008 Klart du snakker dritt om barnet når du snakker dritt om navnet barnet har. Og klart du lærer banet ditt disse holdningene. Det siver igjennom. Syns at du ikke innser at barnet kommer til å ta skade av det på lang sikt. Håper du innser hva du egentlig holder på med. IQ har veldig lite med smarthet å gjøre. Men jeg har langt over gjennomsnitten i IQ faktisk. Hos deg virker det som om det er EQen det skorter på.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #40 Skrevet 14. juli 2008 "IQ har veldig lite med smarthet å gjøre. " Og dusjing har veldig lite med vann å gjøre...??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #42 Skrevet 14. juli 2008 Anonym 13:25 og 14:00 her.... Hvem som helst kan gjerne mene at jeg er ei "patetisk kjærring", eller kjerring, som jeg selv foretrekker å skrive... Det plager meg fint lite, men det jeg derimot ønsker å få frem, er følgende; Om jeg måtte mene det ene eller det andre her inne, eller ellers i det virkelige liv, så er jeg såpass oppegående og selektiv at jeg VET forskjell på rett og galt, og jeg VET hva slags holdninger jeg ønsker å videreføre til mine barn. Hvis jeg mot formodning skulle synes at gulrøtter smaker forferdelig vondt, så er det ikke dermed sagt at jeg lar barna mine merke dette, nei, jeg forsøker faktisk å gjøre det jeg kan for at de skal LIKE gulrøtter. Fordi jeg vet at det er nyttig for mine barn. Skjønner....? Personlig synes jeg navn som f eks Chrisander o.l. er mer morsomme enn stygge, men dette er noe mine barn ikke får innblikk i..... Skjønner...? Det er en generell oppfatning her inne om at dersom man har slike eller sånne meninger om ditt eller datt, så er det sååå synd på våre barn, for de får jo naturligvis overført foreldrenes holdninger og meninger til enhver tid. En slik tankegang bør vel egentlig nå falle litt på sin egen urimelighet, og sier vel egentlig mest om den som innehar den tankegangen. Noen ganger er man faktisk tjent med å være en anelse nyansert, og å tenke litt lengre enn nesa rekker. ....Og kjære medsøstre; For de aller fleste siviliserte mennesker, så vil måten man uttrykker seg på, være avgjørende for hvilket inntrykk man sitter igjen med av vedkommende (uansett om du vil eller ei). Så hvis man ikke ønsker å fremstå som en enkleste utgaven, så bør man velge sine ord med et visst omhu.... Dette tror jeg har gått mange her inne hus forbi..... Om man ikke synes det med ordvalg generelt er så viktig, så kan man iallefall legge energien sin i å prøve så godt man kan å formidle argumentene sine, istedefor å kalle andre for "kjerring, dust, idiot" osv.....(Dette bør man forstå at man bør holde seg for god til, da det i de aller fleste tilfeller virker mot sin hensikt) Når man gjør dette, har man allerede vist for gud og hverman at man intelligensmessig har stoppet opp et sted i barneskolealder; Der man lett tyr til slike "navn" på hverandre. Enten fordi man har sluppet opp for argumenter, og/eller fordi man har et svært begrenset ordforråd, og for ikke å glemme mangel på sosiale ferdigheter... Sist, men ikke minst; Intelligens henger nødvendigvis ikke sammen med hva slags utdannelse man har eller ikke har.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #45 Skrevet 14. juli 2008 Er man 19-20 år, så kan man ikke VÆRE noe annet enn lavt utdannet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #46 Skrevet 14. juli 2008 Ja og nå er jeg (HI) tilbake: Til alle dere: Line, Hege, Therese, Marianne, Anita, Monica, Kristine, Kathrine, Maria, Trude, Gry, Anette, Elin, Sissel, Solveig, Anne, Camilla, Tonje, Silje, Linda, Lene, Trine, Tine, Helle, Elisabeth osv... Hvem tror dere "fant opp" navnene deres? Garantert ikke foreldrene deres. Men noen MÅ ha gjort det..... Ergo er alle navn "hjemmesnekra" da............Ordentlige navn my ass. Ingen foreldre med fornuft i hodet ville kalt barna sine et navn de ikke liker uansett.................
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #47 Skrevet 14. juli 2008 Hva er det egentlig du vil fram til HI?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #48 Skrevet 14. juli 2008 Åh!!! Teskjekjærringa. Jeg HATER at folk kaller navn for hjemmesnekra. ALLE NAVN ER HJEMMESNEKRA.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #49 Skrevet 14. juli 2008 Det er liksom noe med å ha magemål da....vite når nok er nok. Det har tydeligvis ikke du forstått. Hvis du ikke føler deg truffet, hvorfor da dette sinnet over at noen kaller underholdningsnavnet ditt for hjemmesnekra?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #50 Skrevet 14. juli 2008 Ja også har det noe med å ha magemål når det gjelder å vifte med meningene sine overalt. Og DET har tydeligvis ikke DU forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå