Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Skjønner ikke dere idioter der ute at absolutt alle navn er hjemmesnekra???? Tror dere det er GUD i det høye som har laget navnene våres eller?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Kommer du her og sier at det ikke er Gud som har laget navnet mitt??? Kjærring!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Navn er som regel avledet av ord som faktisk har en betydning. Chrisander er bare blablabla.
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Ehh.... Ok. Takk for opplysningen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har en sønn som heter Chrisander. Det er faen meg ikke noe mer blablabla enn Christoffer eller Aleksander. Han er faktisk døpt i kirken av en ekte prest som sa under gudstjenesten at Chrisander helt sikkert kommer fra Kristus (navnet altså). Et navn behøver slettes ikke komme av ord som har en betydning (For de som tror på det pjattet der). Så lenge foreldre synes navnene de velger til barna sine er vakre, spiller det ingen rolle. Slutt å bry dere for faen. HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Er du sikker på at det ikke var en falsk prest? Syntes Cristoffer, som har lange røtter og der jeg tenker på verdensberømt oppdager av amerika eller Aleksander, som jeg blant annet forbinder med Aleksander den store er noe mere ordentlige navn en Chrisander som jeg kun forbinder med hysteriske dib damer.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 BLASFEMI! Alle dere JÆVLER som spotter Gud! Gud laget menneskene, dyra, kjerka og alle navnene på jorden!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 En ekte prest??? Jøyemeg, vi andre som hadde falske prester hva skal vi si? Chrisander kommer "helt sikkert" altså, fra Kristus. Tar man forstavelsen Chris, stemmer det nok at den delen av navnet kommer fra Kristus. Hvor -ander kommer fra er det vel ingen som vet:p Til din orientering er vel ikke Christoffer så mye blabla, det kommer fra gresk. Khristo er utledet fra det greske ordet khristof, som betyr Kristus, mens phoros er utledet fra det greske ordet pherein, som betyr «å bære». En legende vil ha det til at personen som ble gitt navnet fikk det etter å ha båret Jesus over en elv. Litt mindre blabla, enn å snekre sammen navn etter en hund syns du ikke. Et navn bare en mor kan elske, haha.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Er f.eks Bjørn så jævla pent navn da?? Det er jo egentlig en svær rugg som flyr rundt i skauen. Hadde jeg villet kalt sønnen min Lemen er faktisk ikke det noe anderledes.. Så tomsete dere er folkens. Alle navn er skapt av mennesker. Skjønner dere ikke at vi står foran et skille når det gjelder navn? Hvorfor ikke lage sine egne? HI
!!!! Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor ikke lage sine egne navn? Kanskje fordi sønnen din kommer til å saksøke deg den dagen han blir 18 for ærekrenkelse? 18 år med mobbing fordrer en STOR krigskompensasjon. Ønsker du å lage noe hjemmelaget, foreslår jeg at du strikker sokker.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Dust! Det er jo så vanlig med hjemmesnekra navn nå at det kommer til å være fem stykker i hver skoleklasse om noen år. Og hva har du egentlig med det å gjøre? Jeg blander meg ikke i hva du kaller barna dine. Så ikke bland deg i mine:o(
!!!! Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 DU BLANDET DEG FAKTISK INN I MINE FORDI MIN SØNN HETER KRISTOFFER. Det er du som begynnte, og derfor har du ingen rett til å kalle meg idiot.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Dere kan gå og stappe en bæsj inn i munnen deres hele gjengen! Spis en bæsj, sniff en promp og drikk litt tiss! *Bleiedama*
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #15 Skrevet 13. juli 2008 Jeg kalte deg dust, ikke idiot. Jeg kunne vel ikke lukte at sønnen din heter Kristoffer vel. Forøvrig et kjempefint navn. For jeg liker faktisk navn som ikke er hjemmesnekra også. Det jeg hater er folk som tror de kan si hva de vil om hjemmesnekra navn:(
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #16 Skrevet 13. juli 2008 Angelica? Min kjære sarte blomst. Alltid taktfull. Alltid omtenksom. Skal gå å legge meg nå og kommer til å drømme om din skjønnhet.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #17 Skrevet 13. juli 2008 Barn er jo i utgangspunktet hjemmelagde, så hvorfor ikke navnene?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #18 Skrevet 13. juli 2008 Barn er laget av Gud men ikke navnene. Med unntak av Jesus, eller Emanuel som gud dikterte Maria til å kalle sin uekte sønn. Ærlig talt for en gjeng med ignoranter dere er.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #19 Skrevet 13. juli 2008 Kanskje fordi da kan man kalle barnet sitt Bæsj hvis man har lyst til det. Som en venn av min mor som bor i Sverige. Hun heter Truse til etternavn. Kjærringa var så dum å kalle datteren sin Rosa! Herregud. Dette handler kanskje ikke om hjemmelagde navn fordi "Rosa" ikke er hjemmelaget. Men ser det går en debatt her om Rufus, og sier bare; HVA FAEN? Rufus, Sofus, altså herremann! Finn MENNESKEnavn til barna deres! Ikke katte-, hunde-, bamsenavn!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #20 Skrevet 13. juli 2008 Ignoranter? VI? Hva med deg selv? Har du IGNORERT all den vitenskapen som sier at Gud ikke finnes?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #21 Skrevet 13. juli 2008 Jeg regner hamsteret mitt Rufus som min sønn og jeg finner meg ikke i at du rakker ned på dette navnet. MODDE!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #22 Skrevet 13. juli 2008 Gud er Gud om alle Rufuser er døde sier nå bare jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #23 Skrevet 13. juli 2008 At du regner han som din sønn, har vel mer med din psykiske tilstand å gjøre. Jeg har vel ikke rakket ned på navnet Rufus som et hamsternavn, men som et menneskenavn! FJODDE!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #24 Skrevet 13. juli 2008 For meg er han et menneske, på lik linje med deg og meg. At du stiller diagnoser uten kompetanse gjør deg til en kvakksalve. Og forresten er det ulovlig. Ordet Fjodde må være et dialekt ord. Forklaring utbedes.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #25 Skrevet 13. juli 2008 Kjære alle sammen. Gud er så stor at han tilgir de som snekrer navn til barna sine selv. Han tilgir også de som kaller hamsterne sine Rufus. Dog tror jeg ikke han kan klare å se gjennom fingrene med at oppropet i 1. klasse høres ut som et opprop til en hundeutstilling. Rufus, Ruffen, Sofus, Skofus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå