babyprincess Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 13. juli 2008 sier til han når han er med henne at han er kjempe flink. Men jeg føler at alt han gjør med henne skal han ha kredit for. 2 timer med henne, da blir det 4 timer forran pcen. Når han har lekt med henne en stund sier han: nå har jeg lekt, så nå kan du ta henne....! Virker som om det er en plikt og en jobb han gjør...å ikke for å kose seg med sin egen datter.
♥Coxinelle♥ Skrevet 13. juli 2008 #27 Skrevet 13. juli 2008 Ser at det er mye diskusjon omkring alder og barnehage her i kveld, og det er selvfølgelig mange sterke meninger omkring dette. Jeg kan ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, men kan fortelle om hvordan vi opplevde det. Jenta vår begynte i bhg da hun var 9 1/2 mnd. (januar) Det var da også en annen gutt som begynte samtidig som henne. Jenta vår kunne gå da hun begynte i bhg, mens han andre kunne ikke krabbe enda. Det har gått over all forventning for begge familier. Guttens familie var litt bekymret for at han ville bli etterlatt på gulvet, men personale er helt fantastiske og har ham med seg overalt. Jenta vår har siden dag en vært veldig fornøyd og hviner av glede i bilen når vi parkerer utenfor bhg. Hun stortrives med alle de andre barna og er så fornøyd med å leke ute. Hun er sosial og har utviklet godt språk allerede. I begynnelsen hadde jenta vår fortsatt to hviler i løpet av dagen, og da vi hentet henne kl 1530, hadde hun akkuratt våknet fra siste hvil.Våken og opplagt til ettermiddagen. Har god kvalitetstid fram til leggetid og prioriterer da ingenting annet enn ungene. Når det gjelder mannen din og tiden med barnet, så ville jeg stått hardere på der. Min mann har hatt utrolig stor glede av å være alene med begge barna og har også tatt innkjøringen i bhg med dem. Lykke til!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. juli 2008 #28 Skrevet 13. juli 2008 Jeg synes ja, men det ville vært for mitt (mine) barn. Kun du og mannen din som kan ta valget for deres barn....
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. juli 2008 #29 Skrevet 13. juli 2008 Ingen kan ta valget for dere... Min mening..jeg hadde aldri sendt min 8mnd gamle datter i barnehage, min var 15mnd og det syntes jeg var altfor tidlig egentlig....
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 13. juli 2008 #30 Skrevet 13. juli 2008 jeg synes det er alt for tidlig å begynne i barnehage når barnet bare er 8 mnd., det er min ærlige mening. Og den mannen din.....ja, jeg har ikke ord!! Er det ingen mulighet for at du kan ta litt permisjon uten lønn, evt jobbe redusert?
Yo&La+spire Skrevet 13. juli 2008 #31 Skrevet 13. juli 2008 Idiotiske argumenter fra mannen sin side! Visst hun knapt har sett/vert sammen med han burde jo dette prioriteres fremfor at hun skal vere med andre barn og voksne. Om han vil skikkelig vare på henne da... For min jente hadde 8 mnd hvert altfor tidlig. Eg og mannen har byttet litt på å vere hjemme med henne fram til hun er 2 år ca (hun er 16 mnd nå) og vi har hele tiden levd på enten et studielån eller en inntekt. Visst eg var deg ville eg tatt ut lønnet permisjon visst du har mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå