Gå til innhold

Hva hadde du gjort ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde ei som var veldig flink å sove om natta fra 2.-3 mnd

ammet kanskje 1 gang om natta.

Men like før hun ble 4 mnd begynte hun å våkne hele tiden om natta og skulle ha pupp.

Så jeg begynte å gi henne bittelitt grøt på kvelden jeg. Å det var mettedne nok for henne, da ble hun samme gamle igjenn

 

Var på helsestasjonen rett etter jeg begynte med grøt..var vel ca 1 uke til hun ble 4 mnd.

Vekta hennes hadde stangnert også, hadde ikke lagt på seg noe, så jeg fortalte dette hun begynte å våkne om natta etter pupp flere ganger (jeg hadde melk også) Så jeg begynte med grøt til henne..bare noen skjeer ibegynnelsen. Og helsesøter var enig.

 

Neste kontroll hadde hun lagt på seg som hun skulle, så hun trengte tydligvis noe mere enn morsmelk ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige spiste bare hipp.. Veldig fornøyd med den, og alle de andre hipp-produktene forøvrig. Nå ser jeg at hipp har fjernet 4mndersgrøten. Trist, for den var (forrige gang) den eneste som skulle blandes med vann fra 4mnd.

 

Nå har vesla tippa 4mnd og selv om hun fortsatt har 8-9-timersnettene sine, er jeg i gang med sondering av grøtterrenget..

 

Så vidt jeg kan se, skal mais og ris fra nestle blandes med mm/mme.

-men jeg har hørt at det skal finnes en havre eller hvetegrøt som skal blandes med vann.. -så nå skal jeg tråle nettsider og se hva markedet har å by på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...