Gå til innhold

Hadde du kjøpt deg nye solbriller til 3500 kroner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt utrolig!!! Tenk hvor mange fadderbarn som kunne fått det litt bedre med de pengene!!

Men så er jeg veldig lite sossete ogda

Ja, vet om flere som har kjøpt så dyre briller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig det må være å ha så god råd!

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke.

Tenk på alle de vintage-kjolene jeg kunne fått istedet, oh lord! :D

Skrevet

Jeg kunne nok det hvis jeg hadde hatt en spesielt god mnd og de var "tidløse". Pleier ikke å bruke så mye, da. De jeg har kosta 300 og har overlevd tre år så langt.

Skrevet

Jeg har god råd, men hadde aldri sløst bort så mye penger på solbriller!!

Men folk har selvsagt ulike prioriteringer.

Skrevet

Jeg har solbriller til 2000 kr.. Og har planer om å kjøpe meg et par til samme pris til høsten.. Man tar veldig godt vare på dem,og de blir godt brukt.. En god investering her! :-)

Skrevet

Nei, solbriller er forbuksvare. Mister de for lett til å bruke mye penger på det. Mine dyreste briller kostet 180 kr. Og de har jeg passet godt på hehe..

Skrevet

Jeg kan ikke se for meg en tilværelse hvor jeg på noen måte kunne rettferdiggjort den formen for ressurssløsing.

Skrevet

Haha, nei!

Ikke et klesplagg engang, ikke sko heller.

Ikke en leke til Daniel heller.

Det er bare helt sykt altså.

Jajaja, MIN mening! ;o)

Skrevet

Vist jeg hadde hatt så god råd at det ikke hadde merkest på kontoen, så kansje :)

Skrevet

jeg hadde aldri brukt så mye penger på meg selv når jeg har barn nei.. Ikke hvis ikke det hadde til fordel for barna da, noe jeg anser solbriller for å ikke være..

Om jeg ikke hadde hatt barn hadde jeg nok brukt dem på noe annet uansett, herregud. 3500 på solbriller.. det er jo nesten en ferie inkl pass det om man reiser på pakketur i 3-5 dager!!

Skrevet

Jeg kjøpte forøvrig solbriller på Rimi til 99 kr en gang. Ei venninne av meg trodde seriøst det var Dior briller. Hun ble skuffa da jeg sa det var 99 kroners briller, i og med at de var like finne som hennes til 2500 kr.

Skrevet

Jepp, så lenge man har råd til det, så ser jeg ikke noe galt i det.

Skrevet

Godt å se at det er flere som syntes det var mye penger å sløse vekk!!

Jeg synest det er super-egoistisk!!

Skrevet

Hva med å fordele godene?? Har du mer penger enn du trenger å bruke, så går det vel an å hjelpe andre??

Skrevet

nei...hadde vært penger utav vinduet...jeg ( helst ungene) ødelegger og roter bort ca 4par i året, så solbriller fra h&m ol får holde...

Skrevet

Hehe! Så jeg er superegoist om jeg velger å gjøre dette? Da må jeg få forsvare meg litt.. De jeg har til 2000 kr kjøpte jeg i bursdag gave til meg selv for 3 år siden.. Lenge før jeg hadde barn og jeg var singel.. Jeg har planer om å kjøpe ett par solbriller til tilsvarende pris til høsten, for da arver jeg endel penger. Jeg vil ha noe "ekte" igjen for de pengene ikke bare at de går med i dragsuget.. Og jeg vil heller ha et par solbriller enn dyre smykker.. Og jenta mi mangler ingenting.. Hun har absolutt mer enn nok,og lider da ikke for at jeg gjør det på den måten.. Synes det å kalle folk egoister og å si at det er å prioritere feil, blir veldig dømmende og nedlatende.

Skrevet

Nei, hvertfall ikke med den lønna jeg har nå, hadde jeg vært rik så....

Skrevet

Jeg hadde gjort det hvis jeg likte de:)

Skrevet

Aldri i livet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...