AndreVonDrei Skrevet 12. juli 2008 #26 Skrevet 12. juli 2008 Vi pleier å si det rett før vi sovner -det har blitt en vane skal jeg innrømme, men vi sier det flere ganger om dagen og.Spesielt den tiden jeg gikk og var hormontroll (som Lacey var så kreativ å kalle meg) og skjelte og smelte, så avsluttet jeg alltid en usaklig tirade med "jeg elsker deg". Jeg får også stadig vekk sånne søte tekstmeldinger med kjærlighetserklæringer. Jeg er ikke egentlig av den "klissete" typen, men det er jo sannelig litt søtt da ;-)
KaMa Skrevet 12. juli 2008 #28 Skrevet 12. juli 2008 Aldri. Eller, vi har sikkert prøvd en gang i tiden, men det kan uansett bare føre til gjensidig latterkick.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. juli 2008 #29 Skrevet 12. juli 2008 hver kveld når vi legger oss og hver gang vi prater på telefon, kan være alt fra 1-8 ganger pr dag.
Prinsen & spiren Skrevet 12. juli 2008 #31 Skrevet 12. juli 2008 Maaange ganger om dagen :-) Og hvor og når som helst. I tlf, på sms, morgen, midt på dagen, kvelden, natta ; p Vi har vært sammen i fire år, og er fremdeles forelska :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #32 Skrevet 12. juli 2008 Han/vi sier det ikke hver dag, vi bruker andre ord og er gode mot hverandre. Men plutselig, om vi føler det veldig..så sier vi¨ Jeg Elsker Deg, til hverandre. Da føles det liksom litt ekstra godt, det er ikke brukt opp og ikke blitt rutine. Det passer for oss. jeg vet det jo at han elsker meg hver dag selv om han ikke sier det hele tiden. Må legge til at jeg ikke liker så godt svaret: Jeg elsker deg også. Men heller bruker; Og jeg elsker deg.
Arytai Skrevet 12. juli 2008 #33 Skrevet 12. juli 2008 Jeg må si at det er mange rare meninger og tanker rundt det å si jeg elsker deg:P måtte le litt nå ja. Vi sier det flere ganger om dagen. Tror nok aldri det kommer til å bli en rutine å si det, ei heller brukt opp. Da kan man likså godt slutte å si. Eller, kanskje man ikke elsker hverandre mere da...?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #34 Skrevet 12. juli 2008 Nesten hver dag - og jeg mener det også når jeg sier det. Ikke sånn springe-ut-av-døra-amerikansk-film-nesten-som-å-si-hadet-"I love you"-greier, men når vi har et øyeblikk der vi ser på hverandre og jeg fremdeles kjenner at dette er mannen i mitt liv etter elleve år og to barn... Å, skjønne mannen min:)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 12. juli 2008 #35 Skrevet 12. juli 2008 Vi har vært sammen i 4 1/2 år, og sier det hele tiden:) Ordene "æ ælske dæ", er noe av det fineste vi kan si til hverandre, og betyr like mye hver gang:) Føler ikke at ordene blir brukt opp, men heller at de betyr noe så innmari sterkt, at jeg ikke får sagt de nokk:) hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #36 Skrevet 12. juli 2008 Vi sier det hver dag! Har vært sammen i 4 år og 2 mnd, og bodd sammen i 4 år og 1 mnd(*plystre*), og det kribler like mye i magen hver gang han sier det! :-) Elsker Kjæresten min!! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #38 Skrevet 13. juli 2008 Sier det nesten hver dag. Og om vi har hatt en liten krangel, er det alltid det vi sier til hverandre når ingen av oss gidder å krangle lenger (ikke at vi krangler mye, men litt små kjegling)
Arytai Skrevet 13. juli 2008 #39 Skrevet 13. juli 2008 Jeg må si jeg leste ikke overskriften så nøye når jeg kommenterte innlegget. Det står jo, hvor ofte sier HAN jeg elsker deg... Han sier det flere ganger om dagen og hver gang så føler jeg at han mener det. Betydningen blir ikke mindre selv om han sier det ofte. Hos oss er det en stor kjærlighetserklæring til hverandre og jeg synes det er fantastisk å få høre det av han jeg elsker høyere enn høyest:)
blirjegsnartmamma Skrevet 13. juli 2008 #40 Skrevet 13. juli 2008 Mange mange ganger om dagen Også kommer han plutselig fra det han driver med, for å kysse litt på meg. Synes selv jeg har en fantastisk mann, som helt tydelig fremdeles er forelsket i meg
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #41 Skrevet 13. juli 2008 Vi sier det nesten hver dag, men det må falle inn i settingen også. Kan liksom ikke si "jeg elsker deg" mens vi sitter på do og driter. Eller vi kan jo det, men det hadde vært merkelig. Men er jo ikke nødvendig å si det hver eneste dag heller, mister litt av sin betydning da syntes jeg. Da kan vi heller si at vi er glade i hverandre. Vi vet jo at vi elsker hverandre, og det er jo andre måter å vise det må enn kun den verbale måten. Ord kan fort bli tomme, handlinger er nok en bedre måte å vise noen at du elsker han/hun!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #42 Skrevet 16. juli 2008 Vært sammen i 5år. Bor sammen. Han har aldri sagt "jeg elsker deg"... Synes det er veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #43 Skrevet 16. juli 2008 Har du sagt det til han,da? Hvis noe betyr veldig mye for en person er det viktig å si fra, så det kan bli rettet på.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. juli 2008 #44 Skrevet 17. juli 2008 Mange ganger for dagen og ALLTID før vi sovner =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå