Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Vi sier det somregel rett før vi sovner, men ikke hver dag da. Men flere ganger i uka;)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Hver gang vi skal legge på telefonen etter å ha pratet sammen (uansett hvor han er og hvem som er i nærheten) og noen ganger ellers også. Så det kan være alt fra 0 til 5 ganger per dag. =)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Vi bruker ikke "jeg elsker deg" vi. Vi har begge to syntes det høres litt rart ut faktisk, ikke fordi vi ikke elsker hverandre, altså betydningen av det! Men vi liker bedre å si at vi er glade i hverandre, eller gi hverandre et blikk eller stryke på hverandre for å vise vår hengivenhet. Vi sier at vi er glade i hverandre når vi måtte føle for det, noen ganger hver dag og andre ganger så sier den ene det uten at den andre sier det tilbake. Rett og slett fordi vi viser hverandre at vi er glad i hverandre når vi føler for det. Og vi er flinke til å ta imot kjærlighet fra hverandre:)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 vi er veldig kosete av oss.. kjærtegner hverandre hele tiden å forteller hverandre hvor mye vi betyr for hverandre uansett hvor vi er.. har bare vært sammen i to år å bodd sammen i halvannet år så vi er vel kansje enda i den fasen, men vi er veldg veldig ærlige med hverandre da..så vi lever ikke i en drømmeboble heller..
Lacey*har fått erta Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Omtrent hver dag. Jeg har verdens beste:)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 Vi sier det til hverandre flere ganger om dagen:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 vi sier at vi er glade i hverandre,og gir masse andre komplimenter i løpet av uken,men å si at vi elsker hvernadre gjør vi ikke i tide og utide. vi vet hvor vi har hverandre og synes det ordet er kunstig.. hadde vert mere naturlig å si I love you,norsk er fæl når det kommer til enkelt ord og setninger,sykt svulstig...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #11 Skrevet 12. juli 2008 Vi vet også hvor vi har hverandre. Men vi liker å høre at vi er elsket "i tide og utide" som du så fint sa det. Og hvordan kan det være mer naturlig å si i love you, når du snakker norsk? Men hver sin smak:P
Laybik Skrevet 12. juli 2008 #12 Skrevet 12. juli 2008 Som regel et par ganger for dagen, men selv om det er herlig å høre han si "jeg elsker deg" så er jeg litt redd for at vi skal bruke det opp siden vi sier det så ofte. At det ikke blir så spesielt på en måte. Men jeg sier ingenting om det, for det er tross alt mye bedre å ha en samboer som sier "jeg elsker deg" ofte enn en som sier det for sjelden!
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2008 #13 Skrevet 12. juli 2008 Han sier det flere ganger til dagen. Hver gang vi har snakket i tlf, når vi går, når vi legger oss og skriver det i sms når vi skriver til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 Som oftest hver dag, men er ikke alltid jeg prater med han hver dag pga jobben..
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #16 Skrevet 12. juli 2008 Hver dag....for tida på telefon siden han er på jobb...gode ord å høre i hvertfall...og jeg vet det er godt for ham å høre at jeg sier "jeg elsker deg" til ham også...varier hvem som sier det først...også godt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 Når han føler for det, og dette gjelder begge veier. Det kan være midt på natta når en finner armkroken, det kan være under filmen på kvelden eller pr sms når en har lyst å si det men har ikke den andre parten til stede.. Men det kan gå 14 dager mellom hver gang, eller det kan gå 14 timer... Alt etter som.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 Kanskje 15 ganger i løpet av 13 år...har mannen min sagt at han elsker meg.. Men jeg skal love dere at når han først sier det så kjenner du det i hele kroppen din. Fra øverst til nederst.. Det er kun i helt spesielle tilfeller det blir sagt i mellom oss. At han sier at han er gla i meg skjer støtt og stadig, men det er liksom ikke samme "tyngden" bak det.
momaja 8+6 Skrevet 12. juli 2008 #20 Skrevet 12. juli 2008 Vi sier det flere ganger om dagen. Føler ikke at den sterke betydningen av ordet forsvinner fordet, men vi liker å fortelle hverandre hvor mye vi betyr for hverandre og at vi har det fint sammen
malingus Skrevet 12. juli 2008 #21 Skrevet 12. juli 2008 Minst 5 ganger om dagen! Vi er veldig nære og opptatt av at den andre skal føle seg sett og elsket!
dama Skrevet 12. juli 2008 #24 Skrevet 12. juli 2008 flere ganger om dagen-hver dag... vi har vært sammen i 8 år..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #25 Skrevet 12. juli 2008 Han har aldri sagt det, men han sier ofte at han er glad i meg. Når jeg tenker meg om, så har jeg vel aldri sagt at jeg elsker han jeg heller.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå