Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #26 Skrevet 13. juli 2008 Men som jeg skrev lengre opp, så er ikke det noe problem. Hud trekker seg sammen igjen. Jeg er ikke videre nå, enn jeg var (sorry, hvis sønnen min leser dette.Ikke akkurat info han trenger høre...) Så det der er bare tøys og tull.En tåpelig myte. Men så klart; de slipper å revne, eller klippes, eller syes. Men alternativet er jo operasjon med arr, og fare for komplikasjoner etterpå, når man tar KS.
brooklyn Skrevet 13. juli 2008 #27 Skrevet 13. juli 2008 i avisen i dag stod det at tvillingene var forløst nå, ks bel fremskyndet pga medisinske årsaker. Nå er jeg ingen lege, men jeg tviler på "frykt for vid vagina" er en medisinsk grunn til å fremskynde ks tre dager.. Ei heller en trend.
Northernlights Skrevet 13. juli 2008 #29 Skrevet 13. juli 2008 Det gjelder jo ikke alle. Hun ventet tvillinger, og da er det jo naturlig. Men det er jo en kjennsgjerning at filmstjerner er redde for å "ødelegge" kroppen sin. Derfor noen heller adoptere barn også. (Joan Crawford fks, adopterte sine barn for syns skyld) Iflg hennes to adopterte barn.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 13. juli 2008 #30 Skrevet 13. juli 2008 Ikke uvanlig å føde tvillinger vaginalt, og de fleste føder de vaginalt. Snakker av egen erfaring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå