Gjest Skrevet 12. juli 2008 #26 Skrevet 12. juli 2008 derfor svarer jeg omtrent aldri på slike typer spm..... jeg hadde jo heldigvis ingen erfaring og tilføye heller. Her er ungene brunere enn meg så lurer på om jeg ikke må klorbleke dem litt slik av vi matcher. Det er jo ekstremt viktig:) Og siden mellomste har bursdag i dag burde hun jo absolutt få låne litt mascara for å pynte seg:)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #28 Skrevet 12. juli 2008 Helst sak hvis det ikke er noe uhorvelig..jeg synes ikke spraytan på unger er uhorvelig ;-) Og ja..jeg kan være skikkelig ufin også...på en dårlig dag i hvertfall ;-) Eller var det HI du siktet til her? Jeg har vel ikke skrevet direkte at andre er "dårlige" foreldre jeg?? Har jeg???
petite fleur Skrevet 12. juli 2008 #29 Skrevet 12. juli 2008 Unnskyld, Ugl@, var litt uklar i adresseringa mi der, siktet til HI, ja :-) Såvidt jeg vet har du aldri kalt noen dårlig mor nei;-)
solstråle69 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #30 Skrevet 12. juli 2008 Det provoserer meg skikkelig at du sier jeg har kalt noen for dårlig mor, oktobernurket - for det er ihvertfall direkte løgn!!! Kommer du opp med eksempler på ihvertfall noen av de x antall gangene???
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #31 Skrevet 12. juli 2008 hehe....ok...stussa litt å den der....jeg kan være ganske "tøff" når jeg diskuterer sak, og ja, jeg har spurt et par gang direkte på person om vedkommende her helt "nagla" i huet, da har det dreid seg om skikkelig provoserende innlegg der vedkommende "ba" om det selv..noe jeg synes HI i det andre innlegget var på grensa til også. Uten at jeg engasjerte meg i det.....annet enn at jeg lov godt her..
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #32 Skrevet 12. juli 2008 Hver gang det diskuteres barnehagestart er det vel ganske åpenbart hva du mener i allefall...
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #33 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har ikke sett at du har skrevet direkte det i hvertfall, men som jeg så kan du være kvass på sak, noe som kan kansje tolkes dit henn til tider. Synes at solstråle69 holder seg saklig, om en kansje ganske så krass til tider, men det gir gode og intressante debatter her inne med høy temperatur til tider, og det gjør seg faktisk.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #34 Skrevet 12. juli 2008 Ja, jeg har aldri påstått at jeg selv er bedre, men jeg prøver heller ikke å fremstille meg selv som en helgen :-P
Cat.68 Skrevet 12. juli 2008 #36 Skrevet 12. juli 2008 jeg er i grunn helt enig med solstråle69 jeg. hadde innlegget vært skrevet på feks kranglesiden hadde man kanskje unnat forvente litt skarpere slag, men her inne burde vi holde oss for god for å latterlighøre andres tanker. Må så være at det kan være et tulle innlegg, men det trenger ikke å være det. Man kan være uenig, og få frem det på langt bedre måter en å gå på person. Hva gjelder solstråle siden hun får pepper. Jeg har vært så uenig med henne at det omtrent tordner når vi snakker, allikevel har jeg til gode å se at hun går til personangrep når vi diskuterer.
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #37 Skrevet 12. juli 2008 Jeg svarte kanskje ikke så fint på hennes innlegg, men jeg står for det jeg skrev. Hun kan ikke være riktig navla hvis hun seriøst vurderer å bruke spraytan på ungen sin! Derfor jeg håpte at det var et tulleinnlegg )
cherry coke Skrevet 12. juli 2008 #38 Skrevet 12. juli 2008 Er litt enig med HI, jeg. Selv prøver jeg å svare så saklig som mulig, men noen tilfeller kan man bli litt hissig. I det innlegget HI refererer til prøvde jeg å svare så saklig og greit som mulig, selv om jeg egentlig kunne tenke meg å være litt mer kvass. For for meg blir å spraybrune en 3 åring helt uvirkelig..Rart at noen faktisk tenker tanken.
solstråle69 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #39 Skrevet 12. juli 2008 At jeg mener at barn under 2 år ikke behøver å gå i bhg er ingen hemmelighet, Spetakkel - allikevel har jeg aldri sagt, og heller ikke ment, at de som gjør det er "dumme i hodet", "ikke riktig navla", etc. Jeg har heller aldri ledd av dem, som enkelte andre synes er festlig når noen gjør noe annet enn dem selv.
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #40 Skrevet 12. juli 2008 Ok! Jeg skal formulere meg litt bedre ) Vanlig oppgående mennesker bruker ikke spraytan på sine småbarn!
Northernlights Skrevet 12. juli 2008 #41 Skrevet 12. juli 2008 Det er ikke greit å svare stygt og frekt, men noen tar jo saklige svar for å være frekke, så lenge de ikke er enige i svaret...
solstråle69 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #42 Skrevet 12. juli 2008 Vel, det kan det være delte meninger om, Spetakkel.
solstråle69 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #43 Skrevet 12. juli 2008 Tror du ser hva jeg mener hvis du leser det innlegget jeg sikter til, Northernlights. Å kalle noen "dumme i hodet", "du kan ikke være riktig navla" - regner ikke med at du synes det er ok å kalle noen det.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #44 Skrevet 12. juli 2008 Virker faktisk som saklige svar kan provosere mer til tider har jeg bitt meg merke i. Enkelte blir jo nesten dødelig fornærmet over at andre har et anne syn på diverse saker enn dem selv, være seg om det handler om "alkoho-barn", reise på ferie fra barna, abortsyn, "valgfritt" keisersnitt, ferbermetoden osv...
Northernlights Skrevet 12. juli 2008 #45 Skrevet 12. juli 2008 Nei,jeg kunne ikke sagt at folk var dumme i hodet. Men jeg hadde nok svart at å spraye en 3 åring brun er ubetenksomt... Trodde sånne kremer/sprayer var forbeholdt voksne,jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå