Gå til innhold

Hvorfor er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det greit å være frekk og ufin bare fordi andre gjør noe annet enn en selv?

Tenker på innlegget om spraytan på en 3-åring. Hva rettferdiggjør sånne frekke og ufine svar? Går det ikke an å svare på en ordentlig måte, selv om andre gjør ting en selv ikke ville vurdert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit i det hele tatt. Man kan svare saklig og høflig.

Skrevet

Som man roper i skogen får man svar, er det jo noe som heter.

Det er vel like ufint å svare utifra sine egne forutsetninger, som det er å skrive et innlegg ala spraytan-innlegget basert på sine meninger og preferanser.

Skrevet

hehehehe har noen faktisk sprayet en 3 åring brun??

Skrevet

Ofte er vel sånne typer innlegg bare tull, og dermed så svarer man vel deretter?

Du er vel ikke alltid mykest i kantene selv heller?

Skrevet

Ikke le leadern, da må jeg le også;0!

Skrevet

La meg bare si det slik: Dumme spørsmål fortjener dumme svar :o)

Skrevet

"Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar"

:o)

Skrevet

hehehehehe ler enda jeg faktisk for jeg måtte inn å lese innlegget. Lurer på om det er et innlegg som fortjener å komme på topp 10 listen min:)

Skrevet

Er vel ikke nødvendigvis så enig med meg selv heller.. hehe.. Men skulle for en gangs skyld prøve å være litt politisk korrekt her inne.. ;o)

Skrevet

Hehe, ja, eller uenig og uenig, det finnes nok ingen dumme spørsmål, fordi det er sikkert alltid en eller annen som lurer på noe her i verden =) Fant bare ikke noe bedre måte å si det på :P Hihi, morsomt å være politisk korrekt, da? =)

Skrevet

hehehe var litt uvanlig snilt til å være deg lizzom:) Politisk korrekt er ekstremt boring!

Skrevet

Hvorfor var spraytan på en 3-åring værre enn noe annet? Og hvorfor kan man ikke svare på en ordentlig måte?

Jeg synes feks det er helt sinnsykt å ha teppe over vogna, men jeg føler da ikke noe behov for å kalle noen for "dumme i hodet" og det som værre er for det?

Og ja, jeg kan være skarp i kantene - på SAK, ikke på person.

Selvfølgelig er vi alle forskjellige, men det går vel an å oppføre seg. Eller er det noen her som føler seg så perfekte at de stiller i en "øvre klasse"?

Skrevet

Har ikke svart på det innlegget, men jeg leste det og gikk ut i fra at det var et tulleinnlegg. Hra vært flere lignende tidligere her inne..

Er vel derfor mange ikke svarer seriøst. Uansett er det latterlig jålete å spraye en 3-åring. Kvalmende!

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke spm om spraytan og bleking/farging av hår f.eks på små barn kan sammenlignes med et teppe foran vogna. Noen ting provoserer kanskje mer enn andre og gjenspeiler seg i svarene.

Skrevet

Har ikke svart på det....det går an å svare fint, selv om man synes det er uhorvelig..men ikke alltid lett når man blir provosert og kansje skikkelig engasjert???

Personlig synes jeg det er feil å "farge" huda på et barn....la de små være slik de er.....:-)

Skrevet

Leader - det er jo der forskjellen på oss mennesker kommer frem, det en synes er greit, behøver ikke gjelde for en annen. Men hvor ble det av respekten for andre mennesker?

Jeg synes faktisk feks at spraytan på barn er hakket bedre enn teppe over vogna. Og kan gjerne diskutere saken/e - men kan da ikke kalle andre med andre meninger "dumme", "idioter", etc for det?

Skrevet

Det er greit at du mener det, Spetakkel. Men andre kan jo ha en annen mening enn deg - uten at de må bli kalt en masse dritt?

Uansett om det er et tulleinnlegg, så gjenspeiler vel svarene til en viss grad personligheten til de som svarer?...

Skrevet

Ja, mulig det...

Du får søke om jobb som moderator hvis det plager deg ;-) Jeg har nok med å passe på folks oppførsel i den virkelige verden. Orker ikke passe på folk her inne.

Skrevet

Moderator har jeg ingen ønske om å være, trenger heldigvis ikke passe på folk i den virkelige verden heller. ;-)

Skrevet

At du er skarp kun på sak og ikke person, er vel direkte løgn? Eller synes du kanskje ikke det er så ille å kalle noen en dårlig mor i hytt og gevær? For det har du gjort x antall ganger her inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...