cherry coke Skrevet 11. juli 2008 #26 Skrevet 11. juli 2008 Var på jobb. Husker det som at det var i går. Så det på direkte tv at fly nr2 styrtet inn i tårnet. Grusomt! Tror CNN stod på non-stop i 2 uker detter dette.
Labambie Skrevet 11. juli 2008 #27 Skrevet 11. juli 2008 Jeg kom hjem fra Hellas kvelden før... Og mens jeg var i Hellas så forstuet jeg ankelen,som resulterte i at jeg var sykemeldt.. Satt med foten på ei pute å så bare dum mens jeg så på tv.. Trodde ikke det jeg så!!! Samtidig var jeg veldig glad jeg kom hjem kvelden før,siden det ble flystans den dagen..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 11. juli 2008 #28 Skrevet 11. juli 2008 Jeg lå hjemme, syk, på sofan. trykket på fjernkontrollen, og vips, var det ekstra nyhetssending, med et fly som kræsjer i en bygning.
Sabina og gjengen Skrevet 11. juli 2008 #29 Skrevet 11. juli 2008 Jeg var på hvite busser tur til Polen og tyskland med klassen. Vi hadde besøkt Auswich (husker ikek åssen man skriver det) mandagen, tirsdagen var vi på Folklore aften, fikk sms fra venner i Norge om at det var full krig i USA og at Washington var jevnet med jorden osv.. Så overhørte vi lærerene snakket lavt om noe fly terror i USA og dermed var vi sikre på at vi aldri kom hjem til norge... Var en passe merkelig tur.. Vi skulle liksom se og lære om hvor mye ondskap som var under andre verdenskrig og vi hadde mange sterke inntrykk fra dagen før. Så da vi satt tirsdags kvelden og så på CNN og BBC så rant tårene på samtlige i klassene ja.. Glemmer ALDRI den turen for å si det sånn..
Etaner Skrevet 11. juli 2008 #30 Skrevet 11. juli 2008 Jeg var på jobb i et bakeri utsalg jeg jobbet i. Så kommer det en kunde inn som sier det har flydd et fly inn i WTC. Jeg bare "ja heelt sikkert" visste ikke helt hva jeg skulle tro. På veien hjem hørte jeg på lokal radioen å programlederen spøkte litt om dette, tror ikke han skjønte helt hva som hadde skjedd. Jeg rakk akkurat å komme hjem å se det andre flyet kræsje. Vi satt foran tv resten av dagen. Dette har virkelig festa seg på hukommelsen. Men jeg må si de bildene jeg har sett i ettertid, særlig av han som stuper ned med hodet først har satt seg enda dypere..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 11. juli 2008 #31 Skrevet 11. juli 2008 Satt på bussen på vei til skolen da jeg studerte i Stavanger. Hørte det på radioen...
mamma39 Skrevet 11. juli 2008 #32 Skrevet 11. juli 2008 Butikken og hadde barselperm. hadde fått 4 jenta mi akkurat en uke tidligre.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #34 Skrevet 11. juli 2008 Var på helsestajsonen for å få p-piller for første gang.
bente69;) Skrevet 11. juli 2008 #35 Skrevet 11. juli 2008 Vi var på Skiathos på ferie, skjønte ikke hvorfor alle flokka seg rundt storskjermer på pubbene. CNN var på alle skjermene, tilslutt stoppet vi opp for å se, vi trodde det var noe tull... På en måte er jeg glad vi var der, fikk det ikke gidd sånn inn når vi var der. Vi skjønte vel ikke helt omfanget før vi kom hjem 13 dager etter.Tenk på alle de berørte, burde tenne et lys for dem.
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 11. juli 2008 #36 Skrevet 11. juli 2008 På Gardemoen og så nyhetene på en skjerm der før jeg skulle fly hjem til foreldrene mine.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #37 Skrevet 11. juli 2008 Satt på skolen, og før jeg hadde hørt det ( ca akkurat da det skjedde) så ble jeg skikkelig dårlig og måtte kjøres til lege.... Kasta opp og blødde neseblod og fikk kramper.....aldri skjedd hverken før eller senere, pussige greier....var frisk igjen senere samme dag...
Bie&babylove:-) Skrevet 11. juli 2008 #38 Skrevet 11. juli 2008 Satt på bussen hjem fra skolen da det plutselig kom på ei jente som var HELT i sjokk for hun hadde akkuratt sett det på tv`n!! Husker jeg tenkte jaja...... SÅ ille kan det jo ikke ha vært!!!!!! uff..... det VAR så ille!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juli 2008 #39 Skrevet 11. juli 2008 Nettopp kommet hjem fra skolen og så det på tv´en. Egentlig skulle vi spise mat, men den ble utsatt litt husker jeg.
Guttemamma til to Skrevet 11. juli 2008 #40 Skrevet 11. juli 2008 jeg var på vaskejobben som jeg hadde. Hørte det på radioen
Gjest lillehi Skrevet 12. juli 2008 #42 Skrevet 12. juli 2008 Midt på Torgallmenningen i Bergen. Om kvelden var vi på barneklinikken med datteren min, og da tok hun sine første skritt. Fikk det ikke med meg, for jeg satt klistret til TV- skjermen! Vil ihvertfall alltid huske datoen hun begynte å gå!!.-)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 12. juli 2008 #43 Skrevet 12. juli 2008 Jeg var på jobb. Var i heisen på vei til å gå hjem, da jeg hørte at noen i heisen snakket om et fly som hadde kræsjet inn i twin tower. Da var jeg raskt hjemme og slo på Tven ja......
petite fleur Skrevet 12. juli 2008 #44 Skrevet 12. juli 2008 Magnetic Island i Australia, det var den 12/09 der. Våknet opp i 07-tiden på hostalet vi lå på, og gikk ned for å lage frokost. En haug med folk sto helt stille foran tvn, jeg kasta ett blikk på skjermen og så et fly som krasjet inn i tårnet og tenkte "det var da tidlig på morgenkvisten å sende actionfilm på tv...." Gikk å lagde meg frokost og satte meg så foran tvn. Først da gikk det opp for meg at det ikke var noen film.....uhyggelig :-(
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 12. juli 2008 #45 Skrevet 12. juli 2008 Var på vei til leirskole med klassen, vi hørte det på radioen. Når vi kom frem satt vi klistret til skjermen.
Tokatter_USA Skrevet 12. juli 2008 #46 Skrevet 12. juli 2008 Jeg kom på jobb etter at det hadde skjedd og visste ingenting. Det første jeg hører om det er da jeg kommer inn på en kollegas kontor og overhører dette fra en venn av oss som var innom: "I don't know why we're so surprised, the way we're behaving over in the Middle East." Så var det en som sa at hun hadde hørt at det var verre enn Pearl Harbor, og den første sa at yes, of course it was, så da måtte jeg jo spørre. Jeg fikk til svar at the WTC var jevnet med jorden. Det hadde jeg vanskelig for å tro, så jeg slo på TV'n inne hos meg selv, og der så jeg en eksplosjon i ett av tårnene. Jeg gikk inn til de andre igjen og sa at det så jo ikke SÅ ille ut. Jeg skjønte ikke da at dette var video fra FØR tårnene falt, men det sank jo fort inn, og resten av dagen ble ganske uproduktiv.
BettyBoob Skrevet 12. juli 2008 #47 Skrevet 12. juli 2008 jeg la i anestesirus hjemme og prøvde å sove den av meg - opererte mandlene og drøvelen den morgenen....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. juli 2008 #48 Skrevet 12. juli 2008 Satt hjemme og skulle med fly til oslo senere på formiddagen, fikk telefon fra rikshospitalet like etter om at timen min på rikshospitalet ble avlyst fordi legen min var i usa og kom seg ikke hjem fordi det ikke gikk fly derfra. Siden vi hadde billetter til oss alle, meg, min daværende samboer og guttungen ble det dyrt å la vær og dra. Min billett hadde jo vært grei å gjøre noe med. Vi dro i den planlagte barnedåpen vi skulle i (egentlig etter jeg hadde vært i oslo) og fikk ordnet det slik at jeg fikk timen på rikshospitalet etter dette.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juli 2008 #49 Skrevet 12. juli 2008 Jeg var vel 21 år og satt og "studerte" i student leiligheten min mens tv'n stod på. Kommer aldri til å glemme det. Jeg var ikke noe flink til å lese pensum- og hvertfall ikke denne dagen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. juli 2008 #50 Skrevet 12. juli 2008 Var på jobb, og fikk en tekstmelding fra en venninne. Tenkte mest på søskenbarna mine som var i New York!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå