Gå til innhold

hvor var dere da terrorangrepet 9/11 fantsted da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var bare 17, 5 år den gangen og skulle ha første teoritime på lappen den dagen.... husker jeg kom hjem fra skolen og så dette på tv og ikke klarte å fatte at det virkelig kunne skje!!

hadde slått kneet mitt dagen før så gikk på krykker og husker jeg var redd for at jeg måtte humpe rundt på de om det ble 3.verdenskrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var gravid med nr 2 og var hjemme da jeg så det på tv husker jeg.

Skrevet

På en lasteferje fra Danmark til Norge med den nyinnkjøpte hesten min. Satt å så det i storskjerm med ca 500 truckers.

Skrevet

jeg var på vei hjem fra togstasjonen etter å ha hentet en danske som jeg hadde noe på gang med:) var søstra mi som ringte fordi faren vår tok fly derfra den dagen og ingen av oss var sikre på når flyet gikk.... så var bekmra helt til han kom til norge og fikk ringt oss. hans fly var et av de siste som gikk før terrorangrepet så de var i lufta mens angrepet pågikk og han viste ingenting før de kom til norge. Skummelt!!! men husker godt hvor jeg var ja:)

Skrevet

Var på jobb da det første flyet kræsjet inn i WTC. Da var det fortsatt ikke noe me info enn at vi trodde det var en ulykke. Dro på Oslo City med en venninne, og de var det faktisk ganske merkelig stemning. Alle snakket i mobil og det surret og summet alle steder om det som hadde skjedd. Gikk oppover Karl Johan og så på storskjer på en bar hva som hadde skjedd. Senere på kvelden var jeg på en av mine første dater med min samboer.

Skrevet

I bilen på vei hjem fra jobb. Husker jeg nærmet meg Oslo da jeg hadde på Radio 1 og tenkte at "sånt spøker man ikke med". Men skjønte da jeg kom hjem og slo på TV at det ikke var noe spøk....

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg holdt på å flytte fra Haugesund til Stavanger..bodde i ett kollektiv der, husker han ene fyren som bodde under meg kom springende opp og sa at det var krig i USA!

Men fant jo ut hva det var når jeg så på tv...

Skrevet

Hørte det først i bilen på vei hjem. Satt på tv med en gang jeg kom hjem.

Skrevet

Var på kjøkkenet og så det direkte/live på TV idet det skjedde. Så andre flyet kjøre inni. Barna var der også.

Skrevet

I bilen, på vei til min nevøs 4 års dag. Min kjæreste den gangen var reporter i en eller annen tv kanal, han ringte meg fra studio hvor de satt og så på hva som skjedde direkte.

Den bursdagen ble veldig spesiell!

Skrevet

På ferie i Spania. Ganske sprøtt. Så jo bildene, men til og med CNN var dubbet til spansk. Etterhvert kom det rulletekst på engelsk.

Skremmende og uvirkelig.

Skrevet

Kjørte flyttelass fra leiligheta mi og hjem til mor (mormor), og sov lenge. Sto opp og slo på tv, og så at det andre flyet brasa inn i WTC. Har brent seg fast, det er sikkert.

Skrevet

Hadde tidligvakt og reiste rett til optikeren for linsesjekk. Det var han som fortalte hva som nettopp hadde skjedd.

Skrevet

På vei hjem fra jobb. Husker akkurat hvor jeg var da jeg hørte om det på radioen...

Skrevet

Var på jobb og hørte det på P4. Trodde prg.led kødda. Han er jo reine komikern fra før av (Michal eller hva han heter for noe). Hvertfall når han sier at: hey, det skjedde IGJEN!

Tror ikke jeg/vi hadde skjønt hvor seriously det var - hadde det ikke vært for at tårnene var videoovervåkede..

Skrevet

Satt på idefagskolen og jobbet med ett eller annet da ene læreren vår kom løpende inn og sa at et fly hadde styrtet i WTC. Ingen som trodde han for han var en spøkefugl og tror ikke han helt skjønte det selv heller for han smilte i det han fortalte det. Gikk ikke opp for meg hva som hadde skjedd før jeg kom hjem. Satt alene i leiligheten og så på nyhetene resten av dagen og pratet med vekselsvis kjæresten min eller mamma på telefonen.

Skrevet

Var på jobb. Husker det som det var i går. Vi har mange tv`er i utstillinga, og noen av dem var stilt inn på CNN. Ene selgeren fra tv-avdelingen kom og sa det var ett fly som hadde krasjet inn i WTC, alle, og da mener jeg ALLE i hele butikken gikk ned for å se, og da så vi at det andre flyet fløy inni også. Var en ekkel stemning i butikken da, og hele resten av dagen var det mange som stod rundt tvene..

Skrevet

Sto å klippte på dukkehoder på frisørskolen.. Da hørte vi det på radioen...

Skrevet

Lå i senga mi og sov godt. Hadde jobba natt...

Skrevet

Var høygravid på den tiden. Satt på bussen på vei hjem fra høyskolen.

Radioen sto lavt på,men jeg trodde jeg hørte hva som skjedd og det første jeg gjorde var å skru på tven når jeg kom hjem.

Skrevet

Jeg var på skolen, og dro hjem til kjæresten min etterpå. Vi satt klistret til skjermen resten av dagen.

Skrevet

Gikk skole i Fræna. Gikk forbi apoteket der, hvor de hadde radioen på for fullt. Så helt uvirkelig ut da jeg så det på nyhetene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...