Gå til innhold

noen som venter tr 13?


Anbefalte innlegg

Skrevet

testa neg i dag tidlig jeg også... 3 dager over IKM nå :( Har lyst at tanta bare skal komme slik at man kan begynne på neste PP... ELLer en positiv graviditetstest! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme sier jeg! et eller annet hadde vert bedre enn ingenting ivertfall!:7

Gjest Snart?
Skrevet

Så spennende! tre dager på overtid her også, og fortsatt ingen tr...

 

MEN jeg trenger virkelig HJELP nå altså. Dusja akkuratt og så noe hvitt på den ene brystvorten, så klemte jeg litt for å se om det gikk vekk, og da kom det MELK ut??!?!?!?! NÅ??!? Kan man ha melk i puppene uten å være gravid da? er jeg gravid, å hva skjer? Er ikke det veldig tidlig da? Var bare i den ene, og måtte bare gå ut av dusjen å klemme litt, og det kom mer. Ikke mye, men hvis jeg klemmer kommer det en dråpe eller to ut... Måtte smake på en dråpe (ja, høres ekkelt ut, men jeg trudde jeg skulle svime av, og for å være på den sikre siden, måtte jeg bare) det smakte litt surt lissom, nå har ikke jeg smakt på sånn melk på de siste 20 åra, så vet jo ikke akkuratt hva slags smak melk skal ha.. Men melk må det ha vært...

Noen som vet noe om dette her..??

Skrevet

ingen tr her heller..

tror den har forlatt meg:(:(

bare negative tester...mhum...

bare 1pp men allikevel,kjedelig når vi ikke kan begynne på neste...

bare vente vente vente....

Skrevet

sovnet en liten halvtime igår på puta og da jeg våknet blødde jeg! da jeg våknet idag var det blitt verre. masse slimaktig blod! vet ikke helt om dette er et resultat av at TR bare er forsinket at blodet er slimete eller hva det kan vere... ivertfall... da blir det vel ny pp på meg da! jeg som hadde det slik på følelsen...:(

Skrevet

åh... misunnelig at du har fått tanta hehe!... venta her og... er på dag 32 no... lei!...negativ test i kveld og... lenge over IKM du var!?

Skrevet

huff, kjipt å vente ja:( var 3 dager på overtid! noe som faktisk aldri har skjedd med før:S så var liksom litt merkelig.. men sikkert pga jeg gikk rundt og tenkte og håpte osv! er ikke en gang sikker på hvordan syklusen min kommer til å vere nå heller.. syns egentlig det er litt frustrerende... så jeg får vel bare regne sånn ca og begynne med el testing denne måneden.. tenkte jeg skulle begynne med folat også... noen som har noe erfaring med det, eller bruker det allered?

Skrevet

Ikke fått tr enda, men har hatt brunlig utflod siden igår.....svake, svake mensensmerter.

 

Tok jo en negativ test igår, så må vel vente noen dager til før jeg tester.

 

Pleier alltid å få mensen med en gang, aldri noe spotting eller noe.

 

Grrrr....lei av og ikke vite.

Skrevet

heisann, hvordan går det med dere jenter? venter enno? hadde vert kos å ha med seg noen andre over i en ny pp=) eller ivertfall at dere får positiv test eller TR så dere slipper denne forferdelige ventingen:S

Skrevet

Æsj, jeg er ikke sikker på om det er mensen jeg har hatt en gang. Hadde skikkelige mensensmerter mandag, tirsdag og onsdag. Blødde bitte litt onsdag og litt i går og ingenting igjen i dag. Skjønner ingenting... Negative tester så langt, men har ikke testet i dag. Skal vente til i morgen med å teste igjen. Føler jeg er litt psykisk ustabil ja...:-D

 

 

Gjest Snart?
Skrevet

Ååå, 5 dager over tida... Absolutt ingen tegn til at mensen kommer.. MEN, har jo som sagt tidligere oppi her fått "melk" i den ene puppen.. Hvis jeg klemmer kommer det noen dråper ut.. Skjønner ikke det her jeg, og er så vannvittig frustrerende å ikke vite..

Skal ta ny test på søndag hvis ikke den har kommet til det..

Lykke til med dere andre:)

Skrevet

hvordan går det med dere jenter? enda ingenting som har skjedd eller?

Gjest Snart?
Skrevet

Nei!! ingenting har skjedd her... begynner å bli rimelig frustrert nå... 8 dager over, fyy så kjedelig!!

Skrevet

Jeg fikk positiv test på fredag. 6 dager over IKM. De testene jeg tok i dagene mellom IKM og fredag var negative. Greier nesten ikke å tro det!

 

Håper noen av dere andre også bare er veldig trege med å produsere hcg----

Skrevet

Her kom tanta i går :) SUper happy for at noe skjedde :) SÅ er klar for en ny PP :)

Skrevet

ah, det var godt å høre at jeg har andre å slå følge med i neste PP:D gleder meg allerede! begynt med folat og hele pakken! er så klar for dette:D

Skrevet

IKm uke 33 da eller? var godt i gang med folat spising forrige pp, men er så lett å glemme det:( men skal prøve å være flink nå... blir el testing neste uke :)

Skrevet

jepp sent i uke 33=) synd det er kjempe gøy dette her. helt til den siste uken ...for den er alt for treig:p men så går jeg ut i ferie den uken også, så blir herlig å bare kunne slappe av=)

Gjest Snart?
Skrevet

Fytti! Så heldige dere er!! Idag er jeg 14 dager over ikm... fortsatt ingen mens, og fortsatt negative tester... er det mulig?? blir sprø av denne ventinga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...