Gå til innhold

noen som venter tr 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt murringer nå av å på i 4 dager,pleier å få det dagen før tanta kommer...

sjønner ingenting...har vært skrå sikker på at den er rett rundt hjørnet!

mn ingenting skjer...arhhh

blank utflod å hormoner til tusen..tillogme fått 2kviser,får aldri det jeg..

noen andre?

blir gal av denne ventinga:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei To Tette!

Har venter TR den 13 jeg også! men håper heller på IKM:p HAr utrolig masse mensenmurring slik som deg, fløles som at den skal komme hjert øyeblikk men ingenting her heller.. bare masse blank utflod! samme med kviser hos meg! rundt munnpartiet.

så du er nok ikke aleine om den dumme ventingen! hvilke pp er du i?:D

Krysser fingrene for at ikke TR kommer hos oss begge!:D

Lykke til!

Skrevet

heihei....

venter og TR rundt den 13... (om eg har 28 dagers syklus denna mnd)... Har og hatt en del mensmurringa og blank utflod! Har ellers ingen forhåpninga om at det klaffa denna mnd, og føles som TR er rett rundt hjørnet.. Har og hatt en del stikkinga på både venstre og høgre side :)

Men ikkje så mange dagane igjen no :)

Skal dokke teste før IKM eller=!

Skrevet

har allerede testet en gang igår, men den viste negativ... er litt skeptisk til testing før ikm, så tror jeg venter til søndag igjen med å teste! er jo så forskjellig fra person til person med produsering av hcg! så jeg venter spent til søndag!:D

Skrevet

hei

er 1pp,sist gang brukte vi uendlig lang tid derfor vil vi prøve igjen me en gang:p

blir besatt,tenker på det dag ut å dag inn blir sprø:P hehe

kjenner etter alt mulig,men føler meg ikke gravid.

tester jeg meg kan du være sikker på at tr kommer dagen etterpå:(

tror jeg skal holde meg til søndag...du da?

Skrevet

scoobydo.

hvilken pp er du i?

Skrevet

3 pp etter MA... mista i april nesten 10 uker på vei! Ble gravid med et uhell første gangen da... og det er tydeligvis ikke så lett nå! :)

Skrevet

To tette: samme her! blir gal av å tenke på det jeg også, men er heldigvis ikke så lenge igjen å vente for oss nå! tho dagene har gått utrolig sakte den siste uken! har fått enda et symptom som tyder på graviditet idag... skikkelig ekkel halsbrann! så nå bøøør det bare bli positive tester når den dag kommer! alt for masse symptomer til at kroppen min bare skal innbille seg noe, mener no ivertfall jeg! og ikke minst, HÅPER jeg:p

Hadde vert koselig å fått en tilbakemelding om hvordan det går med dere, så håper vi at TR ikke kommer for noen av oss!

kos

Skrevet

bare 1 dag til no :)

Har absolutt ingen symptom... ikke andre enn de jeg har hatt de andre pp'ene..... har vondt i bekkenet, ømme brystvorter og mensmurringer... skal se at tanta kommer som vanlig kveld eller i morgen :(

Må oppdatere i morgen da om dere tester :)

Gjest Snart?
Skrevet

Skal ha mensen imorra eller mandag jeg å.. Tok test idag, negativ! Men får vel fortsette å håpe til det motsatte er bevist:) Pleier å ha mensmurringer i magen/ryggen og endel utflod før mens, men nå har jeg veldig lite utflod enn vanlig, og har heller ikke noe særlig mensmurringer.. Har bare vært treg i magen de siste dagene.. minutt på minutt på do hver dag.. hehe..

Lykke til med alle dere andre, håper vi alle slipper tr:)

Skrevet

hei jenter, noe ny tilbakemelding om hva som skjer med dere? ikm idag, med negativ billigtest og ingen TR!

hmz...

Skrevet

negativ Cb her også.. tok en billigtest i går og der kan jeg skimte en strek.. men er vel kanskje en skyggestrek?!

IKM i dag, ingen TR enda men føles som den er på vei.

Skrevet

garviditets smerter er helt likt som mensen murring.. eller omvent :P ivertfall alt håper er enda ikke ute...skikkelig mensenmurring her hos meg.. og enda ingen TR.. jeg ser positivt på det hele og håper hun ikke kommer :P

Skrevet

ja mensmurringa var det einaste symptomet jeg hadde forrige gang jeg var gravid og... var siiikker på at tanta kom hvert øyeblikk, men det gjorde den ikke gitt!.. det var ikke planlagt da så var litt av en overraskelse når testen ble positiv! :)

Gjest Snart?
Skrevet

Fortsatt ikke noe tr hos meg heller:) men har på følelsen av den kommer når som helst jeg å.. Men får krysse fingrene for meg selv og alle dere andre som venter spent:):) Og hadde vært kjempemoro med tilbakemelding på hvordan det går med dere:)

Lykke til med alle sammen!!

Skrevet

Hei:) Flytter inn til dere:) venter også på tr i dag.. har masse mensmurringer og spring på do å sjekker hvert tiende minutt, men heldigvis ingen tr:) spennende...!! tok en test i dag tidli billig strimmel den var negativ, men håper enda:) Har to barn fra før, men med en annen mann... er vell i 3 pp nå... de to andre kom lett som bare det..

Skrevet

tok test i går,negativ..

framedeles murringer...:/ full i hormoner,springer på do hele tida..

har bare hatt tr ein gang etter fødsel,så jeg vet jo ikke hvordan syklusen er enda..må vel bare smøre meg tolmodighet,om at dette kan ta tid:/

måtte gjennom ivf sist..men håper allikevel at vi slepper å gå gjennom det igjen!!

vil bare at tr skal komme sånn vi kan prøve ijen:p

Skrevet

satse på at du slipp ivf ja :)

Spring også på do i ett sett... føles som det "renn", men ingen TR..!

Har veldig vonde brystvorter, og kasta opp i natt... litt uggen og oppblåst no på kvelden i dag og... men er vel bare PMS!...

Skrevet

gaad, er glad det ikke bare er meg som er slik! løper på do hele tiden for å sjekke .. føles som at mensen er på vei.. men nada.. slik har det vert i hele dag! typisk at jeg våkner imorgen med TR! men jeg har troen.... i denne gården får hun ikke kommer:p haha... er ivertfall lov å håpe! skikkelig ømme bryster! trøtt og jævlig:S

Gjest Snart?
Skrevet

Jaja, da er dagen snart over, og fortsatt ingen tr:) Men har veldig mensmurringer, så den kommer vel:( men håpet er her fortsatt... kommer ikke tr imorra heller, tar jeg en test på tirsdag:) klarer nesten ikke å vente...

Skrevet

det e min plan og.... :) om Tr ikke kommer i løp av natten/morgendagen blir det testing på tirsdag :)

Skrevet

spennende at vi alle er i samme situasjon! egentlig ganske merkelig også.. men husk å oppdater når dere finner ut av noe da....enten det blir ny pp på dere.. eller spire i magen!:D

Skrevet

Har kjempe vondt i magen nå så tanta kommer vell i løpet av natta... har veldig ømme pupper også så klarer ikke helt å slippe håpet... god natt alle sammen... håper ingen får besøk av tanta i natt:)

Skrevet

ikke fått besøk av tanta i natt her... men har vondt i korsryggen i dag så den kommer vel i løp av dagen!!

Hvordan går det med dere andre da?

Skrevet

ingenting her heller... og ikke noe tegn på TR ! bare skikkelig ømme pupper og stikkninger i magen!:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...