Gå til innhold

TV2 - konspirasjonsteorier ang 9/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

SPennende å se, men man klarer vel kanskje uansett å fremstille det meste slik man vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett den, og må innrømme at det er mye som skurrer fra 9/11

Uten at jeg er helt fullstendig naiv ang konspirasjonsfilmen...

Skrevet

Jeg elsker konspirasjonsteorier, og digger å se dette.

Jeg tror ikke det var et fly som kræsjet inn i Pentagon, uten at jeg helt vet hva jeg tror. Men han har rett, et flykræsj er ikke så "fint". Men hvis det ikke var et flykræsj, hvor ble det da av de 184 menneskene som ble identifisert?

Skrevet

Det var det jeg sa til samboeren min også, hvor ble det flyet av da? Det som liksom skulle ha kræsjet?

Skrevet

Det var nok aldri noe fly. Men det er så spennende!

Skrevet

Men menneskene da? Hvordan forsvant de? Hvor ble de av?

Og hvem skulle ha interesse av å sprenge alt dette, og hvorfor?

Skrevet

Det virker som om at vinklingen her er at alt dette ble brukt som "unnskyldning" for å starte "krigen mot terrorisme".

Når det sies at det var broren/fetteren til Bush som hadde sikkerhetsregien av WTC, så kan man jo spekulere. Og man ser jo TYDELIG at det er bomber som går av når tårnene kollapser.

Skrevet

en eller annen dag kommer det frem i lyset hva som har skjedd...

Håper det hjelper å få vekk han derre BUSH idioten...

Kan jo håpe vi får vite noe snart...

Skrevet

Bush er jo borte fom 2009, amerikanske presidenter har bare "lov" til å være president i 2 perioder, dvs 8 år.

Vi er snart kvitt han.

Skrevet

Mannen min har jobbet i Pentagon, og det var nok et fly. Han mistet mange venner den dagen.

Han kom tilbake til aktiv tjeneste den dagen, og vet mye av det som skjedde på innsiden i tiden etterpå.

Hans mening om konspirasjonsterorier:

Det hører til på dass. Eller som han sier det: That shit belongs in the bathroom.

Psykologisk krigføring hele skiten.

Det skrives og funderes om alt i dag.

Sladder selger.

Its all about the greens....

Skrevet

Har ikke sett den.... men det er vel ingen tvil om at fly krasjet inn i WTC?

Skrevet

Når fly med så fulle bensintanker kræsjer i en bygning, utvikles det så mye varme at det er ikke til å unngå at jernet svikter.

De tok av i Boston, som ikke er langt fra NYC

Skrevet

Ikke for å betvile mannen din, men hvorfor er det ikke merker etter et fly? Et fly skaper ikke et så lite hull i en bygning.

Dessuten har jo ingen av de ansatte (hverken pentagon eller dem som jobber på bensinstasjonen ved siden av fex) lov til å snakke om det av fbi. Dette gjelder jo alt som skjedde den dagen egentlig.

Inntil videre så tyder det på at konspirasjonsteoriene har mer for seg enn Det Hvite Hus' forklaring. Dessverre vil dette nok aldri komme fram. Kanskje når foreldelsesfristen får hvadetnå kan legges under går ut, men inntil da blir nok dette et stort mysterium.

Skrevet

Nei, det skjer ikke. Et fly smelter bare ikke. Ja, mye kan smelte bort, men hvordan kan et fly smelte bort, men allikavell 184 lik bli identifisert på stedet?

Som sagt, dette kommer vi nok ikke til å finne ut av. Og det er altfor stort til å kunne diskutere, for vi blir aldri enige.

Jeg tror ikke på den offisielle versjonen, men jeg tror ikke helt på konspirasjonen heller.

Skrevet

Det er jo en mengde øyevitner til dette.... kræsjene i WTC ble jo i tillegg filmet. Men hvem som bestilte angrepene..... nei det vil vi jo selvfølgelig aldri få vite.

Skrevet

Det sies det var konspirasjon det som skjedde med jødene. Eller at det aldri skjedde noen utrydning,

Det har også vært sagt at dreping av indianere i Amerika ikke skjedde i et så stort omfang som det er sagt, og at det er løgn rundt det som skjedde ang slaver i Sør Statene for mange mannsaldre siden.

Vi kan spekulerer i det meste.

Akkurat nå spekuleres det på om det er sant at Angelina Jolies sykehusbilder er ekte, der hun skal føde tvillinger på et sykehus i Frankrike....

Så jo,det kan snakkes og spekuleres om alt. Men midt oppi gjørma av informasjon finnes sannheten.

Skrevet

Er du klar over hvor stort Pentagon er?? Det går fint å kræsje rett inn der, og bare lage et hull der flyet gikk inn.

Skrevet

Ved pentagon er det mange kameraopptak som fanget opp kræsjet. Alt konfiskert av FBI. Hvorfor er aldri noe frigitt?

Skrevet

Men hvor ble det da av vinger, hale og motor? For et hull på 4-5 meter er ikke stort nok til å romme et helt fly.

Skrevet

Ingen øyenvitner forteller samme historie.

Fbi er pissredd, derfor er ingenting frigitt. De har svin på skogen, og jeg lurer fælt på hva det er.

Skrevet

Jeg tror ikke de er helt ferdige med å undersøke alle fakta enda.

Men det er da mye som er frigitt.

Jeg har sett opptakene,jeg.

Mulig de har satt bremser på alt nå i senere tid, men rett etterpå viste de da alle slags video opptak.

Jeg så forresten at fly nummer 2 kræsjet i WTC, live på TV.

Skrevet

Jepp, northernlights, der har du helt rett. Problemet er at vi ikke vet sannheten, og derfor MÅ spekulere.

Konspirasjonsteorier finnes på alt, men man kan sile ut de fleste pga bevis. Grunnen til at denne konspirasjonsteorien ikke kan siles ut er fordi ingen bevis er frigitt.

Nå takker jeg for diskusjonen, og går og legger meg.

Skrevet

Det er jo ikke overraskende at de ikke forteller samme historie da....

Skrevet

Ja, fly nummer to så jeg også. der er det jo temmelig klart at det var fly. Men når man ser nærmere på opptakene av kollapsen, ser man tydelig eksplosjoner i etasjene under. Det kan jo selvfølgelig være lufttrykk og varmen som gjør at vinduene blir sprengt ut.

Jeg må si at jeg synes 9/11 er superinteressant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...