Gå til innhold

Samboeren min er sur,fordi jeg er blek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sexy bleke folk ogdå! bare se på Dita :) hun er vakker.

Sludder å vås at bleke folk er kvalme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du tviler på om det er han som er urimelig, så virker du ganske hjernevasket..

Tror du alle menn behandler konene sine som dokker?

Skrevet

Så si at du får turn off av brunfarge å kleine menn! trener mye og er solariumsbrun? spør han om han er keen på jan thomas?

Skrevet

hehe hadde sambo krevd det samme av meg hadde han ventet LENGE!

Jeg blir IKKE brun, jeg får fregner(wohoo NOT)....men så liker han "white chicken" (ja jeg ble kalt det på lanzarote når jeg var på ferie der en gang):P

Skrevet

Min mann nevner av og til at jeg er så fin når jeg er brun, og at det er supersexy å se skillet etter stringtrusa. Han spør av og til om jeg kan sole meg og bli brun og fin til han kommer hjem (han reiser endel), for han syns jeg er så sexy da.

Jeg blir ikke fornærmet, men det er fordi han spør på en fin måte. Jeg har sagt til ham at jeg ikke vil sole meg men at jeg gjerne tar litt selvbruningskrem. Jeg ønsker jo selv å være brun, føler meg så mye bedre da.

Måten din samboer sier dette på, er nedverdigende og frekt. Jeg ville nok også lurt på om det lå noe mer bak. :(

Skrevet

kvitt deg med han, eller finn en erstatning de 14 dagene han er ute, som setter pris på DEG.

Skrevet

Vet bare om en mann som har sagt dette til kona si. Hun tar vanligvis sol ukentlig. Men ikke når hun var gravid.

Men nå er han et bolehode, notorisk utro og en drittsekk av en annen verden.

Forstår godt du er lei deg. Synst det var frekt sagt.

Skrevet

Æ ser åsså ut som et elvelik :-/ e så kvit at huden har blåskjær, å soling hjelpe ikke :-( e vell nåkka man bare må akseptere, at man har en hudtype som e bleik.

Typen bruke kødde me at æ kan få pænga hos han for å ta solarium osv, men han kreve d ikke da :-P Ser ikke vitsn me å ta solarium når d ikke funke en drit... :-/

Virke som d ligge nåt mer bak d me typen din, greit nåkk at han e ærli me dæ, men e nu merkeli at han fokusere på nåt sånnt? syns dokker burde prate litt ilag, å du kan jo gjerne fortelle han at du blir såra av d han sir å forklare koffer du ikke e bronsebrun i huden.

Lykke te så mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...