Gå til innhold

Samboeren min er sur,fordi jeg er blek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaut å skrive ned dette t.o.m merker jeg.

For å forklare dette kort, han ba meg ta solarium og sole meg, han blir kvalm av blek hud sier han. Vi var sammen i 4 år før vi fikk barn, jeg blir fort brun om jeg ligger i solen men nå har jeg rett og slett hverken ork eller tid.

Han har aldri sakt noe om brunfargen min eller utseendet mitt før.

Men dette måtte han bare si sa han, for det var turn off for han.

Jeg ble utrolig såret og sint men fikk nesten ikke frem et ord. Han jobber på sjøen og kommer hjem til helgen. Han sa dette før han dro og forventet at jeg ble brun og sexy på de 14 dagene han var ute,han sa hyggelige ting også altså,ikke bare dette.

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, orker ikke sole meg, har ikke tid heller.

Er det så farlig å være hvit? Krever deres menn at dere er brune?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i herrens navn, hva er nå dette for slags tullkrav? Om samboeren min hadde kommet med noe slikt, så hadde jeg nok ikke trodd mine egne ører. Jeg tror jeg hadde blitt litt i tvil om hvor glad han egentlig hadde vært i meg da. Hadde nok blitt såret jeg og.

Skrevet

det må være noe av det dummeste jeg har hørt en mann si!!!!!

hjelpes!

håper han har en bilring - så du kan be ham bli kvitt den på 14 dager!!! fordi DET er turn off for deg! ;)

Skrevet

Han er desverre veldig brun og trener mye... mer opptatt av utseende enn jeg trodde :-(

Skrevet

Men i alle dager for en merkelig ting og si...... Be han ta litt sol selv da vel for du tenner nemelig brune sexy mannfolk....

Gjest Julie lengter
Skrevet

Vær så snill: Ikke gjør som han ønsker. Vær akkurat slik du ønsker å være!

Skrevet

Herregud for en mann, hadde min samboer sagt dett hadde jeg blitt kjempeskuffa, så hadde jeg sikkert kommet med en like usaklig bemerkning om kroppen hans etterpå, som at du syns han er altfor brun eller noe, at det er turn off for deg!

Men herregud, drit i det han sier, så får du beviset på hva han egentlig føler for deg, siden dere har barn sammen bør du bety mer enn bare kroppen din for han!!

Jeg var skikkelig bleik mange mnd etter fødselen jeg og, følte meg ikke bra selv, men hadde da andre prioriteringer enn å bli brun da, brunfarge kan man få seinere, men baby tiden forsvinner fort!

Skrevet

HI, du er sammen med en idiot.

Skrevet

krever dere menn at dere er brune? Nei, og det hadde jeg ikke funnet meg i heller. Vettu hva det må da være grenser for hva man skal finne seg i. Finn på noe helt absurd du da og si til han, si at han må barbere utstyret sitt for det er rett og slett et turn off at han har h¨år mellom beina.

Skrevet

Be ham skaffe seg noen hjerneceller til han kommer hjem, og begrunn med at idioter er turnoff.

Skrevet

Be han skaffe deg en solaruiumsoverdel så har du i alle fall muligheten etter at barna er i seng, er eneste muligheten her vi bor uten solstudioer i nærheten. Vi kjøpte på elprice til 6000 kr.

Skrevet

Eh, for en dust...og solarium eller steke seg på stranda kan begge føre til hudkreft...

Kanskje du kan begynne med spray-tan for å glede ham...;-) det er ialefall trygt.

Skrevet

Hvorfor tror du at 2344 skriver tulleinnlegg?

Skrevet

Uffda, virker som samboeren din er litt rasistisk.

Skrevet

Det er så snodig at folk tror ting er tulleinnlegg bare fordi de selv aldri har opplevd en kontroll freak av en mann i livet sitt. Jeg har opplevd så mye i livet, og har opplevd at folk ikke tror det er mulig at en mann som liksom skal elske deg, gjør sånne ting som min eks gjorde mot meg.

Så jo,jeg vet at sånne folk finnes.

HI; her har du virkelig mye å ruske opp i!

Han bestemmer ikke over kroppen din.

Selvsagt kan han si hyggelige ting også, men det hjelper lite når han klarer lire av seg sånt.

Skrevet

Småsporvinj, kan du ikke begynne å svare på de innleggene du faktisk svarer på... du trykker konsekvent på nederste innlegget i en tråd, i stedet for å trykke på det du faktisk svarer på.

Skrevet

Hvis dette ikke er et tulleinnlegg så er sannsynligvis mannen din psykopat, og det er bare å bruke de 14 dagene på å rømme langt vekk..

Skrevet

Northern. Grunnen til at vi tror det er tull er jo at HI spør om det er vanlig å ha det sånn..

Da er enten HI fullstendig hjernevasket eller hun tuller.

Hadde noen skrevet "Er det normalt å bli voldtatt av mannen sin hver kveld?" så ville vi også begynt å lure..

Skrevet

Vel. Hvis samboeren din er brun, er han virkelig lite opptatt av utseende sitt.... om noen år...og be han holde kjeften på seg. Brun og lekker er ut:).

Skrevet

Jeg må tilstå at jeg trekker litt på smilebåndet når jeg leser innlegget ditt, HI. Jeg ønsker på ingen måte å latterliggjøre deg, men synes problemstillingen er så absurd at det blir på grensen til det latterlige. Så det er mannen din som er problemet, IKKE du!

Så, hvordan ta igjen og få ham til å skjønne hvor absurd/latterlig krav han stiller?

Om mannen din liker så godt å være brun (antar at han er litt forfengelig, hva utseende angår), kan du gå til innkjøp av en selvbruningskrem og legge den på i tykke lag på ansiktet hans. Du "selger" selvfølgelig konseptet ved å si at dette er en vidundermaske for menn, som du har kjøpt av omtanke og kjærlighet for ham, og nevner ikke med ett ord at det er selvbruningskrem. Stuntet gjør du på kvelden like før leggetid. Når han våkner med tidenes styggeste brunfarge i trynet dagen etter, kan du le rått og lenge.

Den eneste sanne fryd, er ekte skadefryd!

Skrevet

HAHAHAHA!!! Utrolig god ide til passende hevn!

Skrevet

Jeg er ikke hjernevasket nei, hva er det for en ting å si?

Jeg lurte bare på om noen har det på samme vis, man kan jo begynne å lure av og til, er det meg eller er det han? Hvis dere forstår hva jeg mener.

Jeg ser jo at dette ikke er riktig av han, han har forandret seg en hel del de siste mnd egentlig når jeg tenker meg om.

Tanten min som jeg har veldig god kontakt med mente at dette ligger dypere enn at han vil jeg skal være brun, at han ikke er fornøyd i forholdet vårt osv. Da ble jeg iallefall nervøs..:-( Han kommer hjem i natt så får se hvordan det blir fremover.

Takk til dere som prøvde å forstå dette her, som jeg vet virker tåpelig.

Hilsen HI

Skrevet

Dette var et underlig krav, hehe.. Her i gården kan ikke min kjære kreve dette av meg i hvertfall. Jeg blir ikke brun om jeg så prøver å sole meg som en gal.. Ville svart han at da fikk han begynne å trene slik at du ikke ble kvalm av å se på slappe armer/mage, hehe.. Like fornærmende det!

Skrevet

Det første jeg tenker på når du skriver at han har forandret seg i det siste er at han er utro, trenger ikke være det selvfølgelig, men tanken slår meg at den endten er det eller at han vil ut av forholdet, og derfor kommer med urimelige krav slik at det skal bli lettere å bryte for begge!

Håper dere får snakket ut når han kommer hjem, han kan da umulig være så shallow at han kun bryr seg om brunfargen din, hvis han er det er han ikke noe å spare på uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...