Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #26 Skrevet 10. juli 2008 jepp, møtte han i Bergen.. sendte meldinger etter noen uker, så møttes vi (er opprinnelig fra samme plass).. nå bor vi ilag for andre året, venter vårt første barn:)
Mammasin Skrevet 11. juli 2008 #27 Skrevet 11. juli 2008 Ja, det var det det var:-) Jeg sa tilogmed, at han ikke kunne få tlfnr mitt.. men om jeg husket det når jeg var kommet hjem så kanskje vi ville møtes igjen...haha Snakk om å ha høye tanker om seg selv:-) Men jeg husket det og straks etter var det barn og forlovelse:-D (Og ja det var jeg som kontaktet han og det gikk bare to timer fra vi skiltes, har aldri vært særlig flink til å spille kostbar, bortsett fra den tidligere nevnte kommentaren da)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #28 Skrevet 11. juli 2008 Hei ! Jeg sendte melding til ham idag, for 2 - 3 timer siden, ikke fått noe svar.. men jaja, hvis han ikke svarer vet jeg ihvertfall.. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #29 Skrevet 11. juli 2008 Han er uansett et dårlig menneske om han ikke svarer. Litt høfflighet vil jeg tro de fleste klarer å mobilisere. Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #30 Skrevet 11. juli 2008 Lykke til'en hjalp ikke noe særlig, Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor noen gidder å bruke tid på å late som de er intressert og han virket ikke til å være en sånn fyr, han var litt sjenert men han ville ikke la meg gå og på en måte var det litt romantisk. Men kanskje jeg har bare blitt inmari naiv? Jeg gir opp.. Får ikke noe svar, da er han glemt. Men jeg angrer ikke på ONS'en , bra sex var det.. // HI
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #31 Skrevet 11. juli 2008 sjenerte menn pleier ikke respondere noe spes på sms.....gå ut og finn han ute på byen....mye bedre det.....du er vel ikke inamari naiv bare fordi du oppfattet han som intressert.....kan jo fint være det, fordi om han ikke svarer på sms....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #32 Skrevet 12. juli 2008 hva mener du med at sjenerte menn ikke pleier å respondere noe på sms? han har en mobil, får han en melding kan han svare eller ikke hvis han vil.. tror det handler mer om at han vil holde det til at det bare var en ONS. Må innrømme jeg har tenkt litt mye på det igår kveld og sov ikke så bra i natt.. Tenker liksom, hva er galt med meg da ?!?! :-( // HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #33 Skrevet 12. juli 2008 Må bare si meg enig i hva en allerede har påpekt lenger opp i tråden her: Det heter ikke one night stand hvis man har sex flere ganger enn den ene natten!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #34 Skrevet 12. juli 2008 For meg er det et one night stand hvis jeg har sex med en jeg ikke kjenner i det hele tatt. At det i etterkant utvikler seg til noe mer, det er jo en helt annen greie. Selvfølgelig passer det ikke inn i definisjonen, men jeg synes du kan si at det begynte som en one night stand uansett, så det så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå